na 95% to pimpuś :))

191. Data: 2010-05-18 21:45:51

Temat: Re: na 95% to pimpuś :))
Od: Zorrmoran <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 18 May 2010 18:10:28 +0200, Piotr napisał(a):

> glob pisze:

> Dzieci straszyć?
> Kuźwa, zniósł bym może jeszcze tego je*anego katola,
> ale takich tekstów ci gnoju nie daruję.
> - plonk.

Acha, czyli potwierdzasz swój wybitnie osobisty stosunek do omawianego tu
zdjęcia ;)
Ślicznie ;)
--
Co w szkole piszczy:
- Proszę Pani, a moja mama daje mojemu bratu takie żrące lizaki,

192. Data: 2010-05-18 21:46:19

Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

STranger pisze:

> Wierzyć im. Skoro tak twierdza tzn. że się nie dostali.
> Przecież IQ > 140 to naprawdę niewielki fragment krzywej dzwonu
> populacji jest.
>

> --
> pozdrawiam
> STranger

Jesteś żenujący z tą swoją inteligencją i teorią o przynależności do mensy,
a ten niewielki fragment krzywej dzwonowej (rozkładu Gaussa), a nie dzwonu
nazywa się kwantylem, to tak żebyś siarki nie robił wypowiadając się
o ludziach inteligentnych ;-)
Piotrek

193. Data: 2010-05-18 21:52:59

Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zorrmoran pisze:

> Acha, czyli potwierdzasz swój wybitnie osobisty stosunek do omawianego tu
> zdjęcia ;)
> Ślicznie ;)

Późno już. Mam nadzieję, że zadbałeś tak o własny stosunek
jak o mój, a nie znowu się migasz.
Piotrek

194. Data: 2010-05-18 22:09:47

Od: STranger <p...@b...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-18 23:46, Piotr pisze:

> [...]
> a ten niewielki fragment krzywej dzwonowej (rozkładu Gaussa), a nie dzwonu
> nazywa się kwantylem, to tak żebyś siarki nie robił wypowiadając się

Rany, Pimpek, no jakiś Ty "inteligentny" hehe... na wikipedii
sprawdziłeś pojęcia i chciałeś zabłysnąć w dyskusji. A ja pisałem to na
szybko, bez zamiaru popisywania się. A słowo bell curve można tłumaczyć
dwojako - krzywa dzwonu , krzywa dzwonowa - kwestia wolnego tłumaczenia
pacanie.
Nie cwaniakuj, bo nikogo nie przekonasz, że jesteś wybitnie inteligentny.
Poza tym to nie ja sie przechwalam publicznie na grupie że do mensy
należę, tylko Ty.
Żenujące pozerze, naprawdę żenujące.

--
STranger

195. Data: 2010-05-18 22:32:57

Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

STranger pisze:

> [...]
> Nie cwaniakuj, bo nikogo nie przekonasz, że jesteś wybitnie inteligentny.
> Poza tym to nie ja sie przechwalam publicznie na grupie że do mensy

Co do niektórych osób to nie musisz szpanować takim
polotem, bo i tak kupią wszystko, nawet że ciebie ufo porwało.
I lepiej nie irytuj inteligentnych osób,
bo sobie przypomną do której jeszcze startowałeś dość niefortunnie ;-)
Piotrek

196. Data: 2010-05-18 23:05:16

Od: STranger <p...@b...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-19 00:32, Piotr pisze:

> Co do niektórych osób to nie musisz szpanować takim
> polotem, bo i tak kupią wszystko, nawet że ciebie ufo porwało.

Bujaj się pimpuś.
Zazdrościsz, bo Ciebie "przystojniaczku" to nawet ufo nie porwie.

> I lepiej nie irytuj inteligentnych osób,
> bo sobie przypomną do której jeszcze startowałeś dość niefortunnie ;-)

LOL
znowu jak zwykle Ci się coś wydaje, ale gdy Tobie to ludzie udowadniają
to zawsze w końcu dla swojej równowagi psychicznej możesz pocancelować
posty swoich interlokutorów na serwerach, tak jak postępowałeś
dotychczas, nieprawdaż?

--
STranger

197. Data: 2010-05-18 23:13:50

Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

STranger pisze:

> Bujaj się pimpuś.
> Zazdrościsz, bo Ciebie "przystojniaczku" to nawet ufo nie porwie.

No i co? I jak ci teraz?
Kto teraz jest gówniarzem?

> [...]
> udowadniają to zawsze w końcu dla swojej równowagi psychicznej możesz
> pocancelować posty swoich interlokutorów na serwerach, tak jak

Jasne, powtarzaj to jak najczęściej, aby odwrócić uwagę
od swojej niedojrzałości w relacjach z innymi.
Jutro mam ostatni egzamin i po nim sprawdzę sobie spokojnie kim jesteś
bo coś mam wrażenie, że usnetowo znam chyba ciebie dość dobrze.
Powiedziałbym, że jak zły szeląg ;-)
Piotrek

198. Data: 2010-05-18 23:16:07

Od: Magdulińska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-18 21:32, Ikselka pisze:

> Czy to nasza wina, że masz kaca? - zażyj coś :-)

CCCiiiiiiiiiiszej :D

199. Data: 2010-05-18 23:28:59

Od: Magdulińska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-18 21:31, Ikselka pisze:

> Bo co?
> :-)

Bo ja tak mówię. ;P

200. Data: 2010-05-18 23:32:19

Od: STranger <p...@b...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-19 01:13, Piotr pisze:

> Jasne, powtarzaj to jak najczęściej, aby odwrócić uwagę
> od swojej niedojrzałości w relacjach z innymi.

Powtórzę. Ty taki jesteś niedojrzały, że najpierw obrażasz rozmówców a
potem musisz kasować ich posty na serwerach. Żenada, zachowanie 16
letniego dzieciaka... :/

> Jutro mam ostatni egzamin i po nim sprawdzę sobie spokojnie kim jesteś

Wali mnie to co sobie sprawdzisz. Ja takiego syfu na usnecie jak Ty nie
odstawiam z kasowaniem postów. Pisuję rzadko.

> bo coś mam wrażenie, że usnetowo znam chyba ciebie dość dobrze.
> Powiedziałbym, że jak zły szeląg ;-)

Mylisz się, nie znamy się. Nigdy nie rozmawialiśmy wcześniej.
Ty zacząłeś mnie pierwszy atakować na psp i wykasowałeś moje posty.

--
STranger

Re: Lipa trochę...
Prawdopodobnie ruszyła...