na 95% to pimpuś :))

261. Data: 2010-05-19 10:43:33

Temat: Re: na 95% to pimpuś :))
Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost pisze:

> Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
> wiadomości news:ht0f17$l08$1@inews.gazeta.pl...

> No a czemu?

Z tego samego powodu, dla ktorego lubie szybkie samochody. Dla przyjemnosci.
Przyjmuje jednak, ze faceci inaczej moga postrzegac pewne rzeczy.
I.

262. Data: 2010-05-19 10:43:42

Od: zazółcon <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

> Odpuść sobie żólty.
> To ty w tym momencie budzisz we mnie smutek i antypatię
> więc nie wmawiaj mi, właśnie po chamsku, że źródło tych
> uczuć jest we mnie.
> Jadę oblewać egzaminy i mam zamiar odzyskać przytomność
> i godność dopiero w przyszłym tygodniu,
> wiec daruj sobie z odpowiedzią ;-)

Oki. Połamania póra (czy klawiatury) życzę.

263. Data: 2010-05-19 10:44:37

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
>W Usenecie Ghost <g...@e...pl> tak oto plecie:

> Ubieram się, żeby nie zmarznąć.

Zanczy, jak bedzie cieplej to bez fatalaszkow?

> Perfumię, żeby psy gończe zgubiły trop.

No to bledna technika.

> Malować - wolę co innego.

Klate?

264. Data: 2010-05-19 10:46:12

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie Marchewka <s...@g...pl> tak oto plecie:

> Oważ to, jak pamiętam, informatykę. Też byś chciała?

Informatytka jakos mnie nie kreci. Za dobrze znam te robote.

> Qra, mnie wystarcza w tym temacie nabywanie wiedzy przez (p)ocieranie

Jesli dobrze Cie zrozumialam, to mam tak samo.
I.

265. Data: 2010-05-19 10:46:51

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
wiadomości news:ht0fdi$mmt$1@inews.gazeta.pl...

> Z tego samego powodu, dla ktorego lubie szybkie samochody.

Nie, ten pwod jest inny.

> Dla przyjemnosci.
> Przyjmuje jednak, ze faceci inaczej moga postrzegac pewne rzeczy.

Znaczy naprawde ignorujesz mozliwosc, ze ewolucja nam takiego odciska w
mozgach zrobila, ze czasem nie chcemy nawet wierzyc?

BTW dotyczy obu pelci, bo mam wrazenie, ze odbieracie we dwie to jak jakis
zarzut

266. Data: 2010-05-19 10:52:03

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Piotr <p...@b...pl> tak oto plecie:

> [...]
> uczuć jest we mnie.
> Jadę oblewać egzaminy i mam zamiar odzyskać przytomność

A musisz?

Qra

267. Data: 2010-05-19 10:56:32

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

> Jadę oblewać egzaminy i mam zamiar odzyskać przytomność
> i godność dopiero w przyszłym tygodniu,

Dzięki za info. Na wszelki wypadek zamknąłem na klucz do przyszłego tygodnia
żonę, córkę i kozę !

;)
Na post po zbóju zaprosił
P.D.

268. Data: 2010-05-19 10:56:35

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Ghost <g...@e...pl> tak oto plecie:

> Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości

> Zanczy, jak bedzie cieplej to bez fatalaszkow?

A obiecasz, że będzie?

> No to bledna technika.

Dotychczas się udawało.

> Klate?

Schodową? Nie... aż tak bardzo sąsiadom życia utrudniać nie lubię.

Qra

269. Data: 2010-05-19 10:59:37

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Ghost <g...@e...pl> tak oto plecie:

> Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
> wiadomości news:ht0fdi$mmt$1@inews.gazeta.pl...

> Nie, ten pwod jest inny.

Jaki? Bo też od pewnych zapachów jestem uzależniona i najwyraźniej nie wiem,
dlaczego.

> [...]
> mozgach zrobila, ze czasem nie chcemy nawet wierzyc?
>
> BTW dotyczy obu pelci, bo mam wrazenie, ze odbieracie we dwie to jak

To Twoje wrażenie. Ja osobiście Tobie wrażeń odbierać nie ośmielam się.

Qra

270. Data: 2010-05-19 11:16:12

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost pisze:

> Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
> wiadomości news:ht0fdi$mmt$1@inews.gazeta.pl...

> Nie, ten pwod jest inny.

Dla mnie adrenalinka i przyjemnosc. Podobnie z zapachami (pomijajac
adrenalinke w tym przypadku).

> Znaczy naprawde ignorujesz mozliwosc, ze ewolucja nam takiego odciska w
> mozgach zrobila, ze czasem nie chcemy nawet wierzyc?

Nie ignoruje. Dokladnie wiem, co z nami wyrabia ewolucja i koniecznosc
klonowania wlasnych genow. Pieknie pisze o tym Buss w "Ewolucji pożadania".

> BTW dotyczy obu pelci, bo mam wrazenie, ze odbieracie we dwie to jak
> jakis zarzut

Zarzut? Do glowy by mi nie przyszlo...
I. (teasing)

Re: Lipa trochę...