na 95% to pimpuś :))

271. Data: 2010-05-19 11:17:57

Temat: Re: na 95% to pimpuś :))
Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost pisze:

> Użytkownik "Piotr" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

> Nie lezy, zapewniam Cie.

Czy to nie Ty nawolywales kilka dni temu, by nie odpowiadac temu
"szlachetnemu czlowiekowi"?
Ostracyzm bylby idalnym rozwiazaniem, by jednak sobie stad poszedl.
I.

272. Data: 2010-05-19 11:20:31

Od: Magdulińska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-19 12:00, Piotr pisze:

> [...]
> tylko jej kity jakieś żeniłeś o ufo, że ciebie porwało :-))
> Potem, jak Madzia się załamała i znalazła tu oparcie,
> chciała odejść, ale znalazła życzliwych ludzi,
> to zaczęła dawać szoł, zbluzgała wszystkich i kazała spierdalać.
> A potem jak zaczęła się otrząsać ze swej infantylności,
> to pojawiłeś sie ty.
> I dopiero Flyer zmusił ciebie do reakcji na moją prowokacje
> bo cały dzień miałeś ja gdzieś.
> I teraz prujesz się, że ktoś ci skasował flejma?
> Weź ty się chłopie pierdolnij w ten durny łeb, boś stary i głupi.

Wypraszam sobie.
Podaję Ciebie do Sądu za zniewagę.
Bekniesz za to.

273. Data: 2010-05-19 11:45:06

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
>W Usenecie Ghost <g...@e...pl> tak oto plecie:

> Jaki? Bo też od pewnych zapachów jestem uzależniona i najwyraźniej nie
> wiem, dlaczego.

Sie podobac.

> To Twoje wrażenie. Ja osobiście Tobie wrażeń odbierać nie ośmielam się.

To dobrze.

274. Data: 2010-05-19 11:45:13

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli to jest on, to nie skończył studiów.
Dotrwał do 4-go roku i poddał się.

Dlatego tak wiele mówi o studiach i studiowaniu.
Kompleks jakiś.

--
CB

275. Data: 2010-05-19 11:46:51

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Marchewka <s...@g...pl> tak oto plecie:

> Czy to nie Ty nawolywales kilka dni temu, by nie odpowiadac temu
> "szlachetnemu czlowiekowi"?
> Ostracyzm bylby idalnym rozwiazaniem, by jednak sobie stad poszedl.

Albo jakieś inne o(b)lewanie.

Qra

276. Data: 2010-05-19 11:47:42

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
wiadomości news:ht0har$177$1@inews.gazeta.pl...

> Dla mnie adrenalinka i przyjemnosc. Podobnie z zapachami (pomijajac
> adrenalinke w tym przypadku).

No ale adrenalina z zapachami raczej nie bardzo, nie?

> Nie ignoruje. Dokladnie wiem, co z nami wyrabia ewolucja i koniecznosc
> klonowania wlasnych genow. Pieknie pisze o tym Buss w "Ewolucji
> pożadania".

Hehe, jestes pewna, ze dokladnie? No i ewolucja nie na prostym powielaniu
sie konczy.

277. Data: 2010-05-19 11:49:11

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Ghost <g...@e...pl> tak oto plecie:

> A obiecasz, że będzie?

Slowo horonu.

> Dotychczas się udawało.

Pertfumia zmylilas psy?

> Schodową? Nie... aż tak bardzo sąsiadom życia utrudniać nie lubię.

Nie, ta dla ptaszka.

278. Data: 2010-05-19 11:50:05

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
wiadomości news:ht0he3$177$2@inews.gazeta.pl...

> Czy to nie Ty nawolywales kilka dni temu, by nie odpowiadac temu
> "szlachetnemu czlowiekowi"?
> Ostracyzm bylby idalnym rozwiazaniem, by jednak sobie stad poszedl.

Ba, ja go nawet wykilowalem - ale ostatnie wydarzenia...

279. Data: 2010-05-19 12:18:18

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost pisze:

> Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
> wiadomości news:ht0har$177$1@inews.gazeta.pl...

> No ale adrenalina z zapachami raczej nie bardzo, nie?

Toc napisalam.

> Hehe, jestes pewna, ze dokladnie?

Jestem.
A tak BTW - reprodukowalam geny, wiec teoretycznie nie powinnam sie juz
ewolucyjnie prezyc (np. perfumowac). "Zalapuje sie" takze pod ewolucyjna
hipoteze pieknego syna. :-)
I.
I.

280. Data: 2010-05-19 12:20:02

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost pisze:
> Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
> wiadomości news:ht0he3$177$2@inews.gazeta.pl...
>
> Ba, ja go nawet wykilowalem - ale ostatnie wydarzenia...

Tym bardziej trza dac chlopu odpoczac.
I.

Re: Lipa trochę...
Prawdopodobnie ruszyła...