na 95% to pimpuś :))

301. Data: 2010-05-19 14:27:00

Temat: Re: na 95% to pimpuś :))
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" napisał:

> A w podrózy poślubnej byliście poza pl.* ? ;)

Tak ;)
Tzn. niewirtualnie też go poznałam :)

--
Pozdrawiam - Aicha

302. Data: 2010-05-19 14:32:19

Od: STranger <p...@b...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-19 12:00, Piotr pisze:

> Co ty kuźwa tak srasz żarem z powodu kilku swoich wypocin?

Kasowałeś posty wielu osób żałosny człowieku.

> Przecież ty tu nie rozmawiałeś nigdy z nikim i nie dyskutowałeś.

Zgadza się. Rzadko sie wypowiadam, bo nie mam tyle wolnego czasu co Ty.
Ale grupę czytam regularnie, większość osób ciekawie dyskutuje.
No i nie muszę sie tak promować na usenecie jak Ty pimpek. :>
Ty brylowałeś na grupie i tworzyłeś na temat swojej osoby fantastyczne
projekcje. Byłeś w swoich postach kimś, kim w życiu nie możesz być.
Pisałeś o sobie, że jesteś kobieciarzem, karateką, kulturystą (150kg na
klatę-hehe), zmieniasz kochanki jak chcesz, bo żona Ci nie wystarcza, a
przy okazji szydziłeś z innych osób które deklarowały wierność w
związkach. A do tego twoje przechwalanie się członkostwem w MENSIE. O
innych sprawach nie wspomnę, pewnie inni uczestnicy grupy pamiętają o
czym tam jeszcze pisywałeś na swój temat.
Straszliwa żenada Piotrze Kalamajski. Wstyd!

http://www.plaxo.com/directory/profile/167504211759/
801316b6/Piotr/Kalamajski

Generalnie popisywałeś się i udawałeś kogoś kim nie jesteś, nigdy nie
byłeś, ani nie będziesz. Cóż, tak bywa, ludzie sa różni. Wszystko by Ci
uszło na sucho gdybyś powstrzymał swoje zapędy dyktatorskie i nie zaczął
kasować postów osób które najpierw obrażałeś, a potem nie chciałeś z
nimi dyskutować woląc skasować ich posty z serwerów. Obrzydliwe
zachowanie, to był twój błąd za który teraz płacisz.

W świetle tego wszystkiego ośmieszasz się Piotrze Kalamajski:
http://www.goldenline.pl/piotr-kalamajski
http://www.plaxo.com/directory/profile/167504211759/
801316b6/Piotr/Kalamajski

> Dopiero ja dałem ci tą możliwość do pretensji.
> Przedtem byłeś tu nikim i pisałeś nic.

Haha, ale masz argumenty LOL :D
Patrz jak wyżej pimpuś.
Ty byłeś tu kimś kogo tylko udawałeś, a okazało się, że jesteś
psychicznie zaburzonym małym człowieczkiem z wielkimi marzeniami, które
urzeczywistniałeś poprzez fantastyczne projekcje w opisach swojej osoby.
No jakże żałosne. :(

> Polowałeś na dupcie lowelasie za dychę na appm

LOL, nie postrzegaj świata swoja miarą. To Ty pimpuś polegasz na
internecie do zapoznawania kobiet. Być może tu leży przyczyna twoich
bajkowych autopromocji na psp.

> a jak jedną jedyna ustrzeliłeś, to nawet nie wiedziałeś co z nią zrobić
> tylko jej kity jakieś żeniłeś o ufo, że ciebie porwało :-))
> Potem, jak Madzia się załamała i znalazła tu oparcie,
> chciała odejść, ale znalazła życzliwych ludzi,
> to zaczęła dawać szoł, zbluzgała wszystkich i kazała spierdalać.
> A potem jak zaczęła się otrząsać ze swej infantylności,
> to pojawiłeś sie ty.
> I dopiero Flyer zmusił ciebie do reakcji na moją prowokacje
> bo cały dzień miałeś ja gdzieś.

Wydaje Ci się pimpuś, że coś wiesz o sytuacji, że coś rozumiesz. Nic nie
wiesz.
Z Magdą znam się od dawna i mam z nią kontakt na codzień poza usnetem,
to co Ci się roi na ten temat jest nawet zabawne, ale mylne.

> I teraz prujesz się, że ktoś ci skasował flejma?

Jesteś żałosny do końca.

> Weź ty się chłopie pierdolnij w ten durny łeb, boś stary i głupi.

LOL
W kontekście twoich mitów o sobie i ostatnich wydarzeń z psp sam
powinieneś to sobie codziennie mówić przed lustrem. Widząc tam siebie:
www.plaxo.com/directory/profile/167504211759/801316b
6/Piotr/Kalamajski

> KF ON.

Baran. Już mi dawałeś raz PLONKA pimpus, a potem kasowałeś z serwerów
moje posty w odpowiedzi. Nie sil się na takie gesty puste.

Idź lepiej pimpuś potrenować wyciskanie 150 kg na klatę :D

--
STranger

303. Data: 2010-05-19 14:34:17

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" napisał:

> Ekhem, ekhem...

Nożyce? ;)

Nigdzie nie użyłam słowa "wszyscy" :)

--
Pozdrawiam - Aicha

304. Data: 2010-05-19 14:39:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 19 May 2010 01:28:59 +0200, Magdulińska napisał(a):

> Bo ja tak mówię. ;P

Ty - wójt?
;-PPP

305. Data: 2010-05-19 14:51:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 19 May 2010 10:13:28 +0200, zazółcon napisał(a):

> [...]
>
> ... Stary, jak si zastanawiam, to wątki i gagi same lecą do łepetyny ...
> Np. taka migawka: jedna z drugoplanowych bohaterek naszej komedii, inna
> szalona
> Piratka internetu - Iksi - po 'aferze Enderowej' zaczyna podbój grup
> technicznych
> [oszczędzanych dotąd] typu pl.com.lang.java, pl.comp.bazy-danych, a nowym
> koronnym argumentem, który daje jej glejt na pełną swobodę na tych grupach
> jest:
> "mam dobrego znajomego, jest dyrektorem w jednej z największych i

Tomka? jasne!
:-)

306. Data: 2010-05-19 14:53:19

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Słynny "Devloper" i pies na baby, który chętnie wychwala wyższość
swojego najprawdopodobniej nieistniejącego wyższego wykształcenia,
oraz który obniżył swój wiek o 1/3, aby zwiększyć swoją nieistniejącą
atrakcyjność "towarzyską".
Czyli krótko mówiąc: Psychol i oderwany od rzeczywistości mitoman
w jednym.

--
CB

307. Data: 2010-05-19 14:57:36

Od: STranger <p...@b...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-19 12:27, Ghost pisze:

> Zdjecie jest fatalne, zarowno dla celow rekrutacyjnych jak i kontaktow z
> kontrahentami. Jesli masz inne - radze Ci dobrze, podmien.

Czepiasz się.
Przecież to najlepsze zdjęcie tego 34 letniego kulturysty ;>

STranger

308. Data: 2010-05-19 14:58:56

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zazółcon" napisał:

> [...]
> jej glejt na pełną swobodę na tych grupach jest: "mam dobrego
> znajomego, jest dyrektorem w jednej z największych i najbardziej

LOL. Przypomniały mi się moje harce po apcohu :)))

--
Pozdrawiam - Aicha

309. Data: 2010-05-19 14:59:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 19 May 2010 12:22:05 +0200, zazółcon napisał(a):

> Czasy mody smutnych czarno-białych panów już
> chyba zniknęły z naszego kraju ;)

Pokaż fotkę.

310. Data: 2010-05-19 15:00:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 19 May 2010 12:29:03 +0200, Piotr napisał(a):

> Twarz jest prosta, szczera i nieskomplikowana,
> aż do bólu, tak ja fotka.
> To twarz pogromcy problemów i wyzwań!
> Lubicie to dziewczynki, co? ;-)
> Piotrek
>
> PS. a jak się nie podoba, to gap sie w lustro, pacanie.
> Jeszcze jeden chamski tekst o tym zdjęciu i plonk.

No ale dlaczego żółtek nie pokazuje swojej? - ja bym się mu z chęcią
przyjrzała. Stalker pokazał i żyje :-)
he he :-)

Re: Lipa trochę...
Prawdopodobnie ruszyła...