na 95% to pimpuś :))

501. Data: 2010-05-20 12:28:44

Temat: Re: na 95% to pimpuś :))
Od: zazółcon <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości
news:ht388l$to6$1@news.onet.pl...

> Dokładnie to jest szantaż emocjonalny. Żenujące, powaga:-(
> I po raz któryś z kolei w swoim poście wskazujesz (sugerujesz) siebie,
> jako osobe zaufania publicznego. Redi- czy ktoś, oprócz Ciebie- też tak
> uważa i dlaczego nikt?:-)

A to juz problem niktów, nie mój ;)

502. Data: 2010-05-20 12:33:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 20 May 2010 14:26:38 +0200, zazółcon napisał(a):

> A ty znowu z analogiami alkoholowymi ...
> Ender byłby zachwycony ...
> Zobaczymy, co sądzi o Twojej opowieści - jak tu wróci.

Nie wróci - tutaj linczują za głupoty. Tutaj są osoby, m.in. Ty, które taką
pierdołę jak skancelowanie przez kogokolwiek (bo czy przez Piotra -
problematyczne) paru swoich rzewnych wypocin z usenetu uważają za życiową
stratę nie do powetowania, do tego stopnia, że w zemście potrafią kogoś
ujajić jakby im dom spalono i dzieci wymordowano przynajmniej.

W sumie sama od dawna mam ochotę już stąd sobie pójść, a teraz to już wręcz
mam odruch wymiotny jak tylko widzę nicki tych osób.
W sumie może i warto zdecydować się od razu, a co. Miałam czekać do 7
lipca, swoich 50tych urodzin - ale po co? Parę osób, które tutaj są warte
zachodu, mogę policzyć na palcach jednej dłoni, i to nie wszystkich.
Tfu! Rzygam. Życzę satysfakcji.

503. Data: 2010-05-20 12:36:41

Od: darr_d1 <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Maj, 00:37, "cbnet" <c...@n...pl> wrote:

> Zrozumiałem tyle, że proponujesz komuś coś czego sam nie zrobiłeś.
>
> Takich zagrywek w randze argumentów IMHO nie powinieneś podtykać
> innym pod nos, bo pochodzą z miejsca gdzie światło słoneczne nie
> zagląda.

Połowicznie masz rację. Skoro jednak Paulina nie potrafiła z kontekstu
całe wypowiedzi zrozumieć co miałem na myśli pisząc, że świat
rzeczywisty nie powinien w żaden sposób przenikać się z tym
usenetowym, trzeba było jej to uświadomić "łopatologicznie", tak? Bez
względu na to czy Piotr sobie zasłużył na takie potraktowanie czy nie,
to co tutaj zaszło i co nadal trwa uważam za skurwysyństwo - i to
pierwszego stopnia.

Ciekawe jak Ty byś się czuł albo Paulina, gdyby ktoś tutaj Wasze dane
upublicznił i sobie po Was ostrą jazdę bez trzymanki robił, jak to Wam
się teraz w życiu czy w pracy pozmienia.

> A na obrońcę za dychę wyrastasz - jak dla mnie - ty.

Przybij piątkę.

> Ciekawe co jeszcze zobaczymy w twoim wydaniu? ;)

Niedoczekanie Twoje.

To w ogóle jakieś totalne nieporozumienie, że ja cokolwiek,
kiedykolwiek zacząłem tutaj pisać - w ten jazgot.

> BTW czy ty masz dzieci?
> W listopadzie napisałeś mi, że nie.
> Coś się u ciebie zmieniło od tamtej pory w tej sprawie?

Mam dziecko w wieku przedszkolnym. Coś Ci się pokręciło, cb.

Pozdrawiam,
darr_d1

504. Data: 2010-05-20 12:41:46

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przecież to ja Ci napisałam, ze nie ma takiej szansy, więc nie doszukuj
> się
> z mojej strony prób zmiany tego.

Niczego nie trzeba szukac jest kawa na lawe. Zawiazujesz sojusze na potrzeby
kolejnych bojek, wszak tylko po to tu przychodzisz. Efekt jest taki, ze nosi
Cie z tramion do ramion, byle byl ktos kto pomoze robic rozpierduche. Nie na
polowanie tu przychodzisz.

505. Data: 2010-05-20 12:42:01

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
>W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> Rzucony kamień zawsze może uderzyć rzucającego.

To może powiedz Rediemu, że Ender być może bardziej niż on sam się nudzi- i
może mu odpłacić pięknym za nadobne? Sam mu tego nie pisze, bo czemuś Redi
odrzuca hurtem wszystko, co pochodzi ode mnie:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

506. Data: 2010-05-20 12:43:37

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zazółcon" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

> A ty znowu z analogiami alkoholowymi ...
> Ender byłby zachwycony ...
> Zobaczymy, co sądzi o Twojej opowieści - jak tu wróci.

A Ty- potrafisz ją dopasować do tego, co robisz?

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

507. Data: 2010-05-20 12:51:37

Od: STranger <p...@b...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-20 12:56, glob pisze:

> Hanka to ja nie mogę , chociaż ty przestań powielać posty tej idiotki
> Ikselki, utrzymujące pimpusia w bezkarności w stosunku do tego co
> zrobił, normalny człowiek przeprosi za swoje zachowanie, bo to grupa
> jest ofiarą. Ten tłuk Ikselka z zgwałconych robi oprawców, a z oprawcy
> zgwałconego.

Z tymi epitetami wobec Ikselki to przesadzasz i to mocno, ale z resztą
argumentacji się zgadzam.
Winnymi robi się tutaj tych którzy przeciwstawili się zakłamanemu
udawaczowi, który rościł sobie prawo do dyktatury na grupie i kasował
wypowiedzi innych - najpierw ich obrażając.
Następnie niektórzy ogłaszają go ofiarą nagonki, a przecież to ON jest
tutaj winnym! Przyznał się do kasowania postów. A wystarczyłoby jego
kilka słów z przeprosinami i prośbą o wyrozumiałość grupy i zachowanie
jego prawa do prywatności! (sic!) Ja bym uznał wtedy, że facet ma jednak
jakieś poczucie przyzwoitości i potrafi się zachować. jakiś ludzki
odruch by ten udawacz wykonał. Ale nie, jednak Pimpuś wybrał dalszą
konfrontację i atak. :/
Nawiasem mówiąc w taki właśnie sposób jak niektóre osoby tutaj
usprawiedliwiają i bronią zachowanie Pimpka to społeczeństwa dają mandat
władzy różnym psychopatom dyktatorom. Cenzura wypowiedzi i odwracanie
relacji przestępca - obrońca prawa to podstawa tego procesu.

STranger

509. Data: 2010-05-20 12:53:38

Od: zazółcon <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A Ty- potrafisz ją dopasować do tego, co robisz?

No zrozumiałem tylko, że nie Endera trzeba traktować jak cieżko
chorego człowieka, który nie jest w stanie zadbać o siebie i swoją rodzinę.

Jakby nie spojrzeć - w Enderze jednak siedzi znacznie większy potencjał
i znacznie większe zdolności do brania odpowiedzialności, niż przedstawiony
przez Ciebie deliryczny alkoholik.

Więc niech się chłopak weźmie za siebie.

508. Data: 2010-05-20 12:53:38

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nudzi- i może mu odpłacić pięknym za nadobne? Sam mu tego nie pisze, bo
> czemuś Redi odrzuca hurtem wszystko, co pochodzi ode mnie:-)

To będzie przypowieść. Można?
Jeden rzucił, od drugiego się odbiło, wróciło i pierwszego uderzyło.
Od każdego teraz zależy, czy kamień upadnie, czy raczej będą grać nim w
pingponga.

Qra, do Żółciutkiego i nie tylko do niego

510. Data: 2010-05-20 12:58:48

Od: zazółcon <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pingponga.
>
> Qra, do Żółciutkiego i nie tylko do niego

To jest taki dziwny kamień, który z różnych stron ma zupełnie inną wagę.
Tak sobie Ender życie poustawiał, że nawet małe kamyczki go unieruchamiają.
I po co to sobie robił ? Tego nie wie nikt ... ;)

Re: Lipa trochę...
Prawdopodobnie ruszyła...
Menda pimpuś kasuje posty innych