na 95% to pimpuś :))

591. Data: 2010-05-20 22:18:15

Temat: Re: na 95% to pimpuś :))
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

darr_d1 pisze:

> BTW, odnośnie korzystania z usenetu w pracy. Dużo też zależy od tego
> kto jaką ma pracę. Wyobraź sobie na przykład kasjerkę w banku, do
> której ciągle są kolejki, albo sprzedawczynię (sprzedawcę) w sklepie,
> w którym nigdy nie jest pusto. Na upartego mogliby udawać, że coś
> sprawdzają, czegoś szukają i w tym czasie pisać newsy. :o))

Bzdura. Ja mogę, ale nie używam dla _swojej_ własnej zasady. W pracy
się pracuje albo przynajmniej udaje, że się to robi ;)

--

Paulinka

592. Data: 2010-05-20 22:27:33

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost pisze:

> Udowodniono. Gdyby byl inteligentniejszy moze by sie wykrecil, niestety
> wkopal sie dodatkowo jeszcze bardziej w trakcie dyskusji.

> Zlodziej wszedzie widzi zlodzieja, ujadajacy pies w kazdym psa zobaczy.
> Warto
> jednak zastanowic sie dlaczego spotkala go krytyka. Bajki o zazdrosci i
> testosteronie se wsadz w buty.

> było.
>
> Jesli to prawda, to lokalne panie najwyrazniej nadal go kochaja.

Ixi sie zmultiplikowala?
I.

593. Data: 2010-05-20 22:32:04

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izabela pisze:
> [...]
wiadomościnews:f923a196-cda8-4eeb-83de-ab9073e82d1f@
c13g2000vbr.googlegroups.com...

> to tak jak ty i wieksza wiekszość
> Androgenów, wiec
> jaki w tym problem widzisz?
> Tylko widzisz, piesek jest pogrzebany
> w tym, ze moje relacje z nim na priv
> były ... hmm... przez pomyłkę i miały
> odrębne/przeciwstawne priorytety, ze się
> tak wyrażę - i na tym koniec zdradzania
> tajemnicy.

A potem obwieściłaś wszem i wobec, że jest gejem narażając się koleżance
XL. Puzzle się układają.

--

Paulinka

594. Data: 2010-05-20 22:37:08

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> BTW jak donoszą media, podobno Joseph Fritzl
> (http://pl.wikipedia.org/wiki/Sprawa_Josefa_Fritzla)
> dostaje regularnie dziesiątki listów od kobiet deklarujących mu
> korespondencyjne zrozumienie, fascynację, a nawet miłość.

Podobnie bylo w przypadku Teda Bundy - najwiekszego seryjnego mordercy.
Dostawal wory listow, a niektore panny sie z nim bzykaly nawet wtedy,
jak juz siedzial za kratami. Jedna nawet urodzila dziecko po takim
"wieziennym romansie" z Tedem. Ale akurat on mial dosc pociagajaca
powierzchownosc.
Rozne rzeczy kreca ludzi...
I.

595. Data: 2010-05-20 22:38:22

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie chcę zgadywać co masz tu konkretnie na myśli.
Czy ofiary, o których otwartość zabiegał pochlebstwami rzucanymi
z dystansu, lub wprost, czy coś innego.

Co łączy jego faktyczne ofiary?
IMHO przede wszystkim stosunkowo niski poziom asertywności.
Oraz podwyższony poziom tolerancji dla przekraczania norm etycznych.

Czy to wystarcza, aby stać się potencjalną ofiarą Pimpusia?
Pewnie jeszcze nie, ale wydaje mi się konieczne.

--
CB

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
p.googlegroups.com...

Nie, nie.
Nie to: panujac nad sytuacja.

Ale, kurcze, jakie moge wyciagnac wnioski,
obserwujac wielokrotne powroty do rozmow
z P. osob, ktore on wysoce niepochlebnie
okreslal, wyzywal, w pewnym sensie ponizal,
i robil to nieustannie, a te nicki nieustannie
don wracaly.

Stad moje pytanie, co nimi kierowalo?
Masochizm?
Fascynacja?
Chec zmiany pogladow rozmowcy?

A moze po prostu osoby te osiagnely tak
doskonaly dystans do sprawy?
I do siebie?
Pozwalajacy nie zwracac uwagi na wszelkie,
niby mimochodem czynione, oceny i uwagi?

596. Data: 2010-05-20 22:55:49

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Nie chcę zgadywać co masz tu konkretnie na myśli.
> Czy ofiary, o których otwartość zabiegał pochlebstwami rzucanymi
> z dystansu, lub wprost, czy coś innego.

Wszyscy je liznęli. I dali się nabić w butelkę.

> Co łączy jego faktyczne ofiary?
> IMHO przede wszystkim stosunkowo niski poziom asertywności.
> Oraz podwyższony poziom tolerancji dla przekraczania norm etycznych.

Ja poluzowałam swoje normy, Ty też. Widać miał do nas jakiś klucz.

> Czy to wystarcza, aby stać się potencjalną ofiarą Pimpusia?
> Pewnie jeszcze nie, ale wydaje mi się konieczne.

Cb tak między Bogiem a prawdą wiele rzeczy z nas wyciągnął.
I żeby nie było, nie gloryfikuję tutaj jego osoby.

--

Paulinka

597. Data: 2010-05-20 23:03:07

Od: STranger <p...@b...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-21 00:55, Paulinka pisze:

> [...]
>
> Cb tak między Bogiem a prawdą wiele rzeczy z nas wyciągnął.
> I żeby nie było, nie gloryfikuję tutaj jego osoby.

Pimpek nie odpuści. Wróci tu, albo już wrócił, pod swoją inną/drugą
tożsamością usenetową.
Nie znacie dnia ani godziny ;P

STranger

598. Data: 2010-05-20 23:20:25

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:ht4g3e$jeq$4@node2.news.atman.pl...

> Wszyscy je liznęli. I dali się nabić w butelkę.

Ale chyba nie wszyscy jednakowo głęboko.

Zresztą pamietam taki moment, gdy nazwałem go per "mały" i on się
strasznie wzburzył [choć jeszcze bardziej starał się nie dać tego po sobie
poznać], i napisał "żartobliwie", że ma zdolność manipulacji [niektórymi]
ludźmi do tego stopnia, iż brną w relacje z nim pomimo niemiłych
dysonansów poznawczych (brzmiało to tak jakby był dostarczycielem
tych "dysonansów").

Pomyślałem wtedy, że żartuje. ;)
Ale chyba rzeczywiście nie żartował, tylko za bardzo celował w "porywaniu
się z motyką na Słońce" (i nie mam tu na myśli tylko siebie), robiąc dobrą
minę do złej gry.

> Ja poluzowałam swoje normy, Ty też. Widać miał do nas jakiś klucz.

Ja postanowiłem jedynie nie oceniać go definitywnie poprzez niektóre
z nich.
Okazało się [chyba] w konsekwencji, że to nie jest takie proste iż
da się "wyłączyć" tylko niektóre, a inne działają bez uszczerbku.
Mnie się niezbyt to udało.
Dopiero teraz to widzę wyraźniej.

> Cb tak między Bogiem a prawdą wiele rzeczy z nas wyciągnął.
> I żeby nie było, nie gloryfikuję tutaj jego osoby.

Z niektórych na tyle istotne, że zdołał je dość skutecznie wykorzystać.

--
CB

599. Data: 2010-05-20 23:33:22

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Faktycznie, coś w cytatach widziałem takiego...
tylko zapomniałem o tym. :)

Natomiast kiedy zwracał się do mnie kompulsywnie per "homosiu",
to najpierw odbierałem to jako prymitywną zagrywkę "dresiarską"...
ale w pewnym momencie zauważyłem, że w tym jego zapętleniu
jest chyba coś ~więcej niż "zwykłe" dresiarskie "ty pedale". :)

--
CB

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:ht4emt$jeq$3@node2.news.atman.pl...