na 95% to pimpuś :))

621. Data: 2010-05-21 10:03:48

Temat: Re: na 95% to pimpuś :))
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-20 15:06, Qrczak pisze:
> W Usenecie zazółcon <z...@o...pl> tak oto plecie:

> Bo to jest kamień filozoficzny...
>
> Qra, ...a siniaki po nim powinny skłonić do głębszych przemyśleń

A jest taka scena ogrywana w wielu filmach. Jak to dobry hiroł dopada
wreszcie bandziora, który powiedzmy sobie dzieci i zonę mu zamordował.
No i trzyma bandziora na muszce, bandzior leje w portki. I wtedy zawsze
ktoś kto jest po stronie hirołsa powstrzymuje go przed naciśnięciem
spustu. A to mówi że nie warto, a to coś tam. Generalnie hiroł odpuszcza
i się odwraca od bandziora. I zawsze jest tak, że bandzior w tym
momencie chwyta za pistolet lub inny łuk i próbuje zaciukać hirołsa.

A tak mi się przemyślało, bo dziś po robocie idę na głębszego.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

622. Data: 2010-05-21 10:05:19

Od: zazółcon <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zazółcon" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> W związku z tym, prewencyjnie rozważam upuścić tajemnicy ...
> Gdzieś mi tam przez posty przebiło, że IKSi ma apetyt na moje fotki ...
> Rozgryzam teraz tę decyzję, rozgryzam ...

Ponoć można sobie wykupić np. prywatną rozbieraną sesję w Playboyu ?
Może pójdę w tym kierunku i dopiero potem wrzucę.
Chciałbym, by nad moim wizerunkiem jednak popracowali specjaliści,
a nie tylko żona.

623. Data: 2010-05-21 10:17:12

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski pisze:
> A jest taka scena ogrywana w wielu filmach. Jak to dobry hiroł dopada
> wreszcie bandziora, który powiedzmy sobie dzieci i zonę mu zamordował.
> No i trzyma bandziora na muszce, bandzior leje w portki.

Zazwyczaj w takim momencie jest jeszcze jakas wymiana zdan - dialog
niezbyt madry miedzy rzeczonymi postaciami. Nazywam toto "przedsmiertna
gadka".
Tak mi sie skojarzylo, choc nie ide "dziś po robocie na głębszego"...
I.

624. Data: 2010-05-21 10:22:59

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

zazółcon pisze:
> [...]
> Może pójdę w tym kierunku i dopiero potem wrzucę.
> Chciałbym, by nad moim wizerunkiem jednak popracowali specjaliści,

Ja tam wymagajaca nie jestem. Moglbys byc nawet w ciuchach. W sumie
meskie cialo musi byc wyjatkowo "moto-moto", by je cykac do Playboya czy
innego tam Dzentelmana.
I.

625. Data: 2010-05-21 10:26:37

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-21 12:05, zazółcon pisze:

> [...]
> Może pójdę w tym kierunku i dopiero potem wrzucę.
> Chciałbym, by nad moim wizerunkiem jednak popracowali specjaliści,

Nanieś jeszcze w dole zdjęcia taką podziałkę jak umieszczają na mapach,
do pomiaru odległości ... i żeby wycechowane było na 0,24m ;)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

626. Data: 2010-05-21 10:44:46

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Może pójdę w tym kierunku i dopiero potem wrzucę.
> Chciałbym, by nad moim wizerunkiem jednak popracowali specjaliści,

Photoshop wystarczy?

Qra

627. Data: 2010-05-21 10:49:49

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Przemysław Dębski <p...@g...pl> tak oto plecie:

> [...]
> odwraca od bandziora. I zawsze jest tak, że bandzior w tym momencie chwyta
> za pistolet lub inny łuk i próbuje zaciukać hirołsa.

Ale tylko próbuje, bo i tak mu się nie udaje. Hiroł ma zwykle oczy z tyłu
głowy albo jakiego agenta, którym mu szepcze do ucha. Hiroł w obronie
własnej zastrzeliwuje bandziora i wszyscy oddychamy z ulgą.

> A tak mi się przemyślało, bo dziś po robocie idę na głębszego.

Tylko się nie utop.

Qra

628. Data: 2010-05-21 11:25:15

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> Tylko się nie utop.

Woda w Wisle sie podnosi...
I.

629. Data: 2010-05-21 11:31:12

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-21 12:49, Qrczak pisze:
> [...]

> tyłu głowy albo jakiego agenta, którym mu szepcze do ucha. Hiroł w
> obronie własnej zastrzeliwuje bandziora i wszyscy oddychamy z ulgą.

Po czym nadchodzi to o co chodzi, czyli czas na reklamy.

> Tylko się nie utop.

W razie zagrożenia obłożę się workami ;)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

630. Data: 2010-05-21 11:51:17

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora