na czym wyszyte?

1. Data: 2005-01-14 13:01:57

Temat: na czym wyszyte?
Od: "M.Nowak" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzien dobry, dzien dobry! :-)))

Na jakim materiale mozna wyszyc takie zazdrostki?

http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=57791&PhotoID=510790

No i niech mi ktos napisze, jak to wyglada od lewej strony (widocznej za
oknem)?

Magda N.
www.amber.blox.pl

1. Data: 2005-01-14 16:23:31

Temat: Re: na czym wyszyte?
Od: "Anna B." <b...@p...wytnijtoto.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

M.Nowak napisał(a):
> Dzien dobry, dzien dobry! :-)))
>
> Na jakim materiale mozna wyszyc takie zazdrostki?

Tylko na batyście. Lub czymś bardzo podobnym.

> http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=57791&PhotoID=510790

> No i niech mi ktos napisze, jak to wyglada od lewej strony (widocznej za
> oknem)?

Od lewej strony powinno wyglądać tak samo jak z prawej. M.in. na tym
polega wyższość haftu płaskiego (i wypukłego ;), że obie strony
wyglądają niemalże identycznie. Oczywiście jak się chce i potrafi. A Ty,
Magdo przecież już niejedno potrafisz. :)))

Pozdrowionka!
Anna B. (Ziemia Lubuska)

xxx - mission san juan
przeliczniki nici