na głowę (chyba upadłem)

51. Data: 2003-06-23 12:16:16

Temat: Re: Na głowę-czyli jak w końcu?
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
> podręcznikach

> Ale dzięki ok. 10-ciu taczkom takiego przykrycia, teraz mam piękny
kwitnący
> krzew hortensji.
> Pozdrawiam Marek.

Na pewno podpatrzyłeś to w lesie liściastym.Obserwujmy
przyrodę.Ona podsuwa lepsze rozwiązania niż całe zastępy
tęgich głów.

Pozdrawia boletus

52. Data: 2003-06-23 12:34:38

Od: "Marek" <M...@w...usun_to.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A tak z ciekawości - odmianę znasz? I gdzie uprawiasz, w jakim regionie? I
> na jakim stanowisku?
>
> Pozdrawiam, Basia.

Odmiana przywędrowała do mnie poprzez rozmnażanie ogródkowe- nazwa zaginęła,
kwitnie od początku czerwca do późnej jesieni. Okolice Warszawy, stanowisko
wschodnie, słońce-półcień.
Pozdrawiam Marek.

53. Data: 2003-06-23 20:40:38

Temat: Re: na głowę (chyba upadłem)
Od: "1stgreen" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czy przypadkiem nie jest to forma zajmująca najmniej miejsca? Pytam
> oczywiście czysto teoretycznie:-)
> Pozdrawiam, Basia.

Najmniej, przynajmniej u mnie, to zajmuje forma "sznur pionowy" przy
ścianie budynku na konstrukcji [szer 120cm i odstaje od ściany na 40 cm =
0.48 mkw]. 'Einset Seedless' to jest i ma 4,5 m wys., 40 latorośli po 2-wa
grona = 80 gron.

Pozdrawiam
PP.

54. Data: 2003-06-26 16:56:26

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Marek napisał(a) w wiadomości: ...
>[...] topole (dostawcy li?ci) przy ulicy zostały wycięte.

Kolejny argument przeciwko powszechnemu wycinaniu topol :)

Pozdrawiam,
Bpjea

55. Data: 2003-06-27 08:28:36

Od: "Marek" <M...@w...usun_to.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> napisał w
wiadomości news:bdfcco$ols$3@atlantis.news.tpi.pl...

> Kolejny argument przeciwko powszechnemu wycinaniu topol :)

Nie jestem tego taki pewien, dzięki brakowi liści miałem na jesieni
powietrze wolne od smrodu spowodowanegi ich paleniem.
Na to miejsce posadzono jakieś klony, ale chyba nie wytrwają, są ciągle
niszczone, łamane i obecnie zaczynają usychać na nich liście- chroba, brak
wody.

> Pozdrawiam,
> Bpjea

Pozdrawiam Marek.

56. Data: 2003-06-27 08:29:59

Od: "Marek" <M...@w...usun_to.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Kolejny argument przeciwko powszechnemu wycinaniu topól :)

Nie jestem tego taki pewien, dzięki brakowi liści miałem na jesieni
powietrze wolne od smrodu spowodowanego ich paleniem.
Na to miejsce posadzono jakieś klony, ale chyba nie wytrwają, są ciągle
niszczone, łamane i obecnie zaczynają usychać na nich liście- choroba, brak
wody.

> Pozdrawiam,
> Bpjea

Pozdrawiam Marek.

57. Data: 2003-06-27 13:53:18

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Marek napisał(a) w wiadomości: ...
> [...] dzięki brakowi li?ci miałem na jesieni
>powietrze wolne od smrodu spowodowanegi ich paleniem.

Nie liscie winne, tylko ich palenie.
Do zlego wzrostu klonow, ktore obecnie tam rosna przyczynia sie tez jalowa
gleba (topole wyciagnely z niej sporo skladnikow).
Wiecej klopotow i kosztow bez topol niz z nimi.
Ciekawe, czy byly to osobniki zenskie?

Pozdrawiam,
Bpjea

cięcie papryki