Re: na marginesie ( integralnego upadku ontologicznego )

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Tue, 4 May 2021 20:52:49 -0700 (PDT)
Subject: Re: na marginesie ( integralnego upadku ontologicznego )
From: "a...@o...net.nz" <a...@o...net.nz>

From: Basia

7f8e13294816

> Chcialam ten link sobie wypostowac na
> swoim Facebook'u, do wlasnego wgladu jedynie
> jako 'ONLY ME' ...by nie szukac pozniej linku na scp,
> i mi nie pozwolilo, cos takiego zapodalo:
> You can't post this
> This URL goes against our Community Standards on spam:
> brighteon.com
>
> ------------------------------
>
> Niewiem co to ten brighteon ale wyglada ze
> istnieje jakas aktywna supresja informacji.
>
> Basia

my takie ściągamy ( na laptop , telefon )
są ( też za darmo ) aplikacje , extensions
do zapisywania sobie video ( też z ekranu )
gdy trzeba wrzucamy do ( draft ) e-poczty
dla pewności zip na hasło w kawałkach i
ktoś otwiera tą stunelowaną e-pocztę
np , po drugiej stronie planety ( bo
w chmurach lepiej sprawdzają )
Projekty ( np w AutoCAD
pewniej ) przesyłamy
nowym sposobem
(o; z * podobnym * rezultatem ;o)
https://youtu.be/FiKcyYEInf8?t=67

dzięki naszym hackerom przenikamy - widząc
[o; wasze rany , są ( traktowane ) jak bandaże ;o]
_______________________________________

wolność , trzeba zdobywać , i ( jej ) bronić
__________________________________

szczęście to prezent , jak rosa na trawie
opada nocą olśniony jestem
istnieję przede mną
w naszym raju
otwartym

nieobliczalnie

pragnienia wyznaczają przyszłość (o: itd :o)

Alison Krauss & Union Station - The Lucky One
https://youtu.be/jcRZ_J_VgNc