na ponurą pogod

1. Data: 2004-12-19 11:38:24

Temat: na ponurą pogod
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pogoda ponura to jako antidotum na chandrę zaaplikowałem sobie oglądanie
filmu Wiesi ze spotkania w Swędowie. To działa. ;-)
Komantarze pofilmowe:
1. wiosną ogródek Bogusława całkiem przyjemnie wygląda
2. Bogusław jest ryzykant. Wpuścic tam taką bandę.... :-)
3. To co najpiękniejsze:
a) Basia i Zosia z obłędem w oczach i kapownikami - "Basiu! pisz!"
b) Rafał informujacy, że do wspólnego zdjęcia trzeba się ustawić PRZED
aparatem.
c) Zbyszek brodzący między winoroślami Bogusława
d) śpiew Michała
e) pogoda, słońce, pogoda, słońce, pogoda, słońce, pogoda, słońce....

Byle do wiosny!
Pozdrawiam :-)
Janusz

2. Data: 2004-12-19 11:44:09

Temat: Re: na ponurą pogodę
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 19 Dec 2004 12:38:24 +0100, Janusz Czapski napisał(a):

> Pogoda ponura to jako antidotum na chandrę zaaplikowałem sobie oglądanie
> filmu Wiesi ze spotkania w Swędowie. To działa. ;-)

U mnie słońce od rana - wyszłam na balkon, też skuteczny sposób na dobry
nastrój w niedzielne przedpołudnie:)

Pozdrawiam
Marta

3. Data: 2004-12-19 11:46:32

Temat: Re: na ponurą pogod
Od: "Dirko" <d...@5...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:cq3p8u$os0$1@atlantis.news.tpi.pl Janusz Czapski
<j...@t...pl> napisał(a):

> Pogoda ponura to jako antidotum na chandrę zaaplikowałem sobie
> oglądanie filmu Wiesi ze spotkania w Swędowie. To działa. ;-)

Hejka. A ja sobie zaaplikowałem kieliszek tarninówki, kawę i chałwę
waniliową. :-) To naprawdę działa i znakomicie skraca oczekiwanie na
Adasia mistrzowskie latanie.
Pozdrawiam indykatywnie Ja...cki

4. Data: 2004-12-19 11:50:00

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> U mnie słońce od rana - wyszłam na balkon, też skuteczny sposób na dobry
> nastrój w niedzielne przedpołudnie:)

Ja mam inny sposób na niedzielne przedpołudnie. Właśnie wróciłam z
konnej przejażdżki z lasu gdzie z siodła wypatrywałam odpowiednie gałązki z
drzew iglastych na okrywanie bylin. Przejrzałam wszystkie wycinki w "moim"
lesie, teraz będzie trzeba jechać po nie samochodem ;-)

Serdecznie Miłka

5. Data: 2004-12-19 12:56:41

Od: "Jacek" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja niestety (stety) pracuję do 19, i popijając czarną kawę przez okno
zerkam na lekko spadajce płatki białego puchu. Czyżby ktoś na święta zrobił
trzepanie poduszek???

--
Pozdrawiam J Walewski

Ps.
Po powrocie do domu tyż se zaaplikuje, ale kieliszek śliwowicy.

6. Data: 2004-12-19 14:07:05

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Miłka wrote:

> [...]
> drzew iglastych na okrywanie bylin. Przejrzałam wszystkie wycinki w "moim"
> lesie, teraz będzie trzeba jechać po nie samochodem ;-)

Pojdzie wiesc, ze Indianie zbieraja chrust :-)

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

7. Data: 2004-12-19 15:07:10

Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> b) Rafał informujacy, że do wspólnego zdjęcia trzeba się ustawić PRZED
> aparatem.
> Byle do wiosny!
> Pozdrawiam :-)
> Janusz

:-)))
Ale czy skłamałem ?!?

Chyba zaraz obejrzę sobie ten film...

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://www.wolski.com.pl/sklep/ - z wrzosami

8. Data: 2004-12-19 15:09:46

Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Czyżby ktoś na święta zrobił
> trzepanie poduszek???

> Pozdrawiam J Walewski
>
> Ps.
> Po powrocie do domu tyż se zaaplikuje, ale kieliszek śliwowicy.

Uważaj jak będziesz wracał. Ja też byłem dziś w pracy... na dzień w
Tomaszowie .. :-) a w drodze powrotnej więcej samochodów w rowach niż na
jezdni :-(

No i roślinki pięnie przykryło :-)

9. Data: 2004-12-19 16:25:19

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pojdzie wiesc, ze Indianie zbieraja chrust :-)

No tak, ja z Indian mam czerwone .... ale włosy ;-)

Serdecznie rudowłosa Miłka

10. Data: 2004-12-19 17:38:05

Od: "Jacek" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No tak, ja z Indian mam czerwone .... ale włosy ;-)
>
> Serdecznie rudowłosa Miłka

A o kobyłce juz nie wspmnisz??

--
Pozdrawiam J Walewski