na uspokojenie ?!

1. Data: 2003-07-26 21:17:19

Temat: na uspokojenie ?!
Od: "autechrex" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

jaki psychotrop najsilniejszy na uspokojenie polecacie,
łapie często paranoje i panikuje, i ciągnie mnie do narkotyków
by zgasić te pobudzenie i niepokój.

Tylko coś 1000x mocniejszego od xanaxu lub tranxene.

--
Zaq - www.aphextwin.vel.pl - powered by:
Celeron 1200, 512ram, gf3ti, cdrw24x, 2x40gb hdd

2. Data: 2003-07-28 13:45:55

Temat: Re: na uspokojenie ?!
Od: h...@d...vg (Wodotwor Leniwy) szukaj wiadomości tego autora

Dnia sob 26. lipiec 2003 23:17, autechrex napisał:
> jaki psychotrop najsilniejszy na uspokojenie polecacie,
> łapie często paranoje i panikuje, i ciągnie mnie do narkotyków
> by zgasić te pobudzenie i niepokój.

przestań słuchać aphex'a i omijaj warpa z daleka ;-). powinno pomóc.

> Tylko coś 1000x mocniejszego od xanaxu lub tranxene.

heroina.

--
korzystam z GNUpg (http://www.gnupg.org) - systemu szyfrowania poczty
elektronicznej

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.sci.farmacja

3. Data: 2003-07-28 17:11:33

Od: "autechrex" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

bardzo dobrze

ale zastanawiam się nad BARBITURANAMI

4. Data: 2003-07-29 01:29:01

Temat: Prawo farmaceutyczne i apteki?
Od: A...@s...ca (Aleksander) szukaj wiadomości tego autora

Ktos do mnie napisal cos takiego i bardzo bym prosil o potwierdzenie ze tak
jest lub tak nie jest:

"nowe prawo farmaceutyczne NAKAZUJE aptekom sprzedawac leki/produkty tansze
jesli takowe sa. Oznacza to ze pani Iksinska przychodzac do apteki i proszac
o reklamowany w TV produkt Y, apteka jest zobowiazana do sprzedazy tanszego
odpowiednika , chyba ze klient odmowi."

Z gory dziekuje za Wasze odpowiedzi.

Milego dnia, wieczoru, weekendu
Aleksander
---------------------------

Vita-Complete - witaminy z Kanady - Bez alergenów, cukru, drozdzy, glutenu,
laktozy, sztucznych barwników i kolorantów. Odpowiednie m.in. dla alergików,
diabetyków i wegetarian. Pytaj w aptekach lub zobacz www.vitacomplete.com

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.sci.farmacja

5. Data: 2003-07-29 08:32:44

Temat: Re: Prawo farmaceutyczne i apteki?
Od: "APZW" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Aleksander" <A...@s...ca> napisal w wiadomosci
.
> [...]
proszac
> o reklamowany w TV produkt Y, apteka jest zobowiazana do sprzedazy

Cos sie komus poprzestawialo. O ile dobrze pamietam to w samym prawie nie ma
takiego zapisu. Jezeli juz jest, to w jakims rozporzadzeniu. A i tak nie
nakazuje sprzedazy tanszego, a naklada obowiazek poinformowania o tanszym
odpowiedniku i to tylko w odniesieniu do leków refundowanych i
przepisywanych na recepte.

No chyba ze cos przegapilem.

6. Data: 2003-07-29 13:05:16

Temat: Re[2]: na uspokojenie ?!
Od: h...@d...vg (Wodotwór Leniwy) szukaj wiadomości tego autora

Hello autechrex,

Monday, July 28, 2003, 7:11:33 PM, you wrote:

a> bardzo dobrze

a> ale zastanawiam się nad BARBITURANAMI

po tym bedziesz gorszy niz najgorsza heroinowa szmata.

--
Best regards,
Wodotwór mailto:h...@d...vg

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.sci.farmacja

szybkie pytanie natury chemicznej
Opuchnięte stopy
PILNE - POTRZEBNE LEKARSTWO! proeferalgan
zasnac przed waznym dniem
Jerzeli masz komórke to tu zajrzyj !!!