nabijanie nap (?)

1. Data: 2007-10-13 12:10:53

Temat: nabijanie nap (?)
Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos jeszcze czyms takim sie zajmuje? Gdzie szukac? U kaletnika?
Chodzi o napy przy dzinsach dzieciecych w kroku, wiec raczej nieduze.
Czy nie bawic sie w szukanie i wszyc zwykle guziki?

th

2. Data: 2007-10-13 12:25:23

Temat: Re: nabijanie nap (?)
Od: M&C <c...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

Theli pisze:
> Czy ktos jeszcze czyms takim sie zajmuje? Gdzie szukac? U kaletnika?
> Chodzi o napy przy dzinsach dzieciecych w kroku, wiec raczej nieduze.
> Czy nie bawic sie w szukanie i wszyc zwykle guziki?

Są gotowe zestawy - napy + przyrząd. Kiedyś widziała na Allegro i w
jakiejś pasmanterii.

Marzena

--
Robótki Marzeny
http://fanturia.googlepages.com/home

3. Data: 2007-10-15 08:37:16

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Theli" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> Czy ktos jeszcze czyms takim sie zajmuje? Gdzie szukac? U kaletnika?
> Chodzi o napy przy dzinsach dzieciecych w kroku, wiec raczej nieduze. Czy
> nie bawic sie w szukanie i wszyc zwykle guziki?

Poszukaj jakis zaklad krawiecki, ktory szyje np. ubrania medyczne, czy
jakies inne robocze ubrania np. dla spozywki tam stosuje sie takie napy
male, jak zdolasz dotrzec do takiego w swojej okolicy to zrobia Ci to w
sekundzie za free, albo za grosze. Moja tesciowa akurat ma taki zaklad i
gdyby do niej ktos przyszedl zeby mu nabic kilka nap, to nie wiem czy w
ogole by go kasowala, no chyba ze trafisz na zdzierce to wezmie kilka zl.

--
pozdr,
ewka

4. Data: 2007-10-22 10:25:50

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ewka pisze:
> [...]
> gdyby do niej ktos przyszedl zeby mu nabic kilka nap, to nie wiem czy w
> ogole by go kasowala, no chyba ze trafisz na zdzierce to wezmie kilka zl.

Trzeba spytać w zakładzie kaletniczym.

--
XL wiosenna

Śląskie spotkanie 20.10.2007