nadal Atkins!

11. Data: 2003-09-12 09:29:09

Temat: Re: nadal Atkins!
Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:bjrsnn$5oj$2@inews.gazeta.pl...
> Bo Atkins nie ejst tak popularny u nas.
> Odpowiem za meza, ktory jest na Atkinsie 3 miesiace- nie ma
> alergii,napadow astmatycznych, pozbył sie zgagi.
> Chudnie.

No ale twój mąż to chyba już DO ;)) jak sama napisałaś Atkinsem to
przebudowałaś mu organizm

Slawek
P.S.
Czy podasz przepis na chlebek który pieczesz ?? czy to tajemnica ;))

12. Data: 2003-09-12 09:40:39

Od: "ewa" <e...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Kafka" <i...@N...pl> schreef in bericht
> Użytkownik "ewa" <e...@h...com> napisał

> odnosze
> malo
> ktory
>
> Ewo, moze napisz cos wiecej na ten temat bledow, jakie popelniaja "co
> niektorzy grupowicze (podkreslam, ze nie wszyscy)", a ktore zauwazylas. Bo
> zadrzalam, ze pewnie zle interpretuje. Mowie serio. Moze masz jakies
> szczegolne uwagi, podziel sie ;)
>
> Pozdr
> Kafka

Nie zauwazylam zadnych niescislosci czy bledow w wypowiedziach ludzi, ktorzy
stosuja te diete. Raczej chodzilo mi o tych, ktorzy jej nie znaja, a
krytykuja, mowiac, ze jest wylacznie tlusta i z tego powodu niezdrowa.
Zapominaja tez ( lub nie wiedza), ze Atkins to nie tylko mieso, ale rowniez
ryby i owoce morza (poza ostrygami i malzami, ktore maja wiecej
weglowodanow). Wiele osob identifikuje cala diete z pierwsza faza
indukcyjna, ktora tak drastycznie ogranicza weglowodany, w tym tez warzywa i
wyklucza zupelnie owoce.Trzymam za Ciebie kciuki, bo ja w fazie indukcyjnej
nie wytrwalam, wiec dopasowalam sobie Atkinsa do swoich potrzeb. Przeszlam
od razu do fazy ostatniej (to sie nazywa pojscie na latwizne:)) i mam
szczescie, ze u mnie to dziala. Schudlam 5 kg w dwa miesiace, nawet pomimo
grzesznego popijania winka w weekendy i malej czekoladki od czasu do czasu.
Pozbylam sie tez dokuczliwej zgagi.
Zycze Ci wytrwalosci.

Pozdrawiam,Ewa

13. Data: 2003-09-12 09:45:57

Od: "katarzyna nowak" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

w pierwszej fazie warzyw - salata, ogorek - wolno do 3 szklanek, a jesli
chce sie zjesc np podsmazone pieczarki, to 2 szklanki surowych i szklanka
pieczarek surowych. Sera plesniowego do 75 - 100 gram. Na wedliny uwazac,
moga byc peklowane. Dlatego kupowac raczej pieczony schab czy pieczona
szynke na wage.

14. Data: 2003-09-12 11:50:17

Od: Hafsa <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik slawek napisał:

> No ale twój mąż to chyba już DO ;)) jak sama napisałaś Atkinsem to
> przebudowałaś mu organizm

Mysle,ze dieta Atkinsa do Do chyba w koncu doprowadza, bo ma sie
zmniejszony apetyt i w rezultacie ok. 50 g wegli sie je, zas gdy
policzylam B i T wszyslo mi 50 i 100 wiec optymalnie.Oczywiscie nie
zawsze.Ale to tylko proporcje sa podobne, Atkins zezwala jesc wiecej
warzyw, straczkowych min Hafsa( mam juz gotowa cala strone www, ale mi
podczas pracy zniknela cala grafika i nie umiem tego naprawic lub zrobic
na nowo....i nikogo do pomocy w tej materii.Czy ktos sie na tym zna????)

> Czy podasz przepis na chlebek który pieczesz ?? czy to tajemnica ;))

Wyslalam ci na priv ale nie ejstem pewna czy doszedl mail, pewnie nie,
skoro pytasz, wiec wklejam raz jeszcze.

250 g białek
200 g żółtek ( wychodzi ok.10-11 jajek, w zależności od wielkości)
100 g mąki pszennej
100 g mąki orzechowej
100 g stopionego i schłodzonego masła
20 g uprażonego na suchej patelni słonecznika
2 łyżeczki- 10g proszku do pieczenia

Białka ubić z odrobiną soli na sztywna pianę, dodawać cały czas miksując
po 1 żółtku, nastepnie mąki zmieszane z proszkiem do pieczenia, potem
słonecznik.Na koniec wlać cienkim strumykiem masło.

Całość przelać do długiej keksówki wyłożonej papierem do pieczenia i
wstawic na godzinę do piekarnika nagrzanego do 180 stopni. Ostudzić w
wyłączonym piekarniku.

B13,4 T 29,6 W 11,9 kcal 368 B-T-W 1-2,2-0,8

15. Data: 2003-09-12 12:30:24

Od: KOMINEK <k...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iza Radac'" <i...@i...org> wrote in

> Nie ma polskiej www na temat tej diety - może ktoś podejmie wyzwanie i
> taką stworzy?

Ja sie nosze ze zrobieniem strony o zmodyfikowanej diecie atkinsa, czyli
diecie keto, ale caly czas nie mam czasu;)
--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi, wnioski, propozycje: k...@e...pl

Nie ma nic trudniejszego dla kobiety jak powiedziec do widzenia, mniej niz w 25
slowach.

16. Data: 2003-09-12 12:33:22

Od: KOMINEK <k...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

"katarzyna nowak" <b...@N...gazeta.pl> wrote in
> Sera plesniowego do 75 - 100 gram.

Dlaczego?
Sery plesniowe zawieraja sladowe ilosci weglowodanow.

> Na
> wedliny uwazac, moga byc peklowane. Dlatego kupowac raczej pieczony
> schab czy pieczona szynke na wage.

I na to tez trzeba uwazac. Ja wedlin nie kupuje w ogole, bo nie ufam polskim
producentom.
Kto wie, czy nie laduja tam jakiegos cukru?

--

Strona przyjaciela - http://www.trolle.republika.pl

17. Data: 2003-09-12 13:09:34

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

KOMINEK napisal:

>I na to tez trzeba uwazac. Ja wedlin nie kupuje w ogole, bo nie ufam polskim
>producentom.
>Kto wie, czy nie laduja tam jakiegos cukru?

Niemieccy producenci tez dodaja. A ze do Francji mam niedaleko i czasem kupuje
tam jedzenie - wiem, ze francuscy tez... taki swiat sie popaprany zrobil ;)
Ja - jak juz pisalam - kupuje wedliny w sprawdzonej masarni, produkuja tylko
male ilosci i ich produkty sa naprawde fantastyczne, bez zadnych dodatkow.

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

18. Data: 2003-09-12 16:29:21

Od: "MarekF" <m...@a...i.p.pl> szukaj wiadomości tego autora

>( mam juz gotowa cala strone www, ale mi
> podczas pracy zniknela cala grafika i nie umiem tego naprawic lub zrobic
> na nowo....i nikogo do pomocy w tej materii.Czy ktos sie na tym zna????)

Pomoge, jak potrafie, zalezy w czym robilas strone.

pozdrawiam
maf
------------------------------
www.optymal-btw.aktis.i.p.pl

19. Data: 2003-09-12 16:32:56

Od: KOMINEK <k...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dunia" <d...@n...net> wrote in

> Ja - jak juz pisalam - kupuje wedliny w sprawdzonej masarni, produkuja
> tylko male ilosci i ich produkty sa naprawde fantastyczne, bez zadnych
> dodatkow.

Kiedy mieszkalem w Poznaniu to kupowalem w sklepie z wedlinami dla optymalnych.
Jakos im ufalem, ze nie dodaja zadnego gowna do miesa.
Czy ktos wie, gdzie w Wawie mozna znalezc taki sklep?
--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi, wnioski, propozycje: k...@e...pl
G-Gadu-1209534 [czynne cala dobe]

"Kobieta ma sie do mezczyzny tak, jak rzecz niedoskonala i ulomna do doskonalej."[sw.
Tomasz z Akwenu]

20. Data: 2003-09-12 17:25:30

Od: "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

KOMINEK w wiadomości news:Xns93F4BC7C1FA2DKOMINEK@127.0.0.1 pisze:

> Kiedy mieszkalem w Poznaniu to kupowalem w sklepie z wedlinami dla
> optymalnych. Jakos im ufalem, ze nie dodaja zadnego gowna do miesa.

To akurat kwestia dyskusyjna, co w zestawie mieso + cukier jest rzeczonym
gownem. Moze jednak nie uzywajmy na tej grupie tego typu okreslen?

Problem na Atkinsie...
atkins - czy to norma???
sklep
Atkins?