Re: nadal wymiana

1. Data: 2004-04-20 17:18:29

Temat: Re: nadal wymiana
Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> wrote in message
news:c63lhl$1uu$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Dla scislosci Cassia marilandica.

Okazuje sie, ze C. marylandica jest synonimem. Poza tym czasem zalicza sie
ja do rodzaju Senna.

Pozdrawiam,
Bpjea

2. Data: 2004-04-20 17:54:15

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Bpjea
>

> Synonim to senna marylandica.Oczywiscie tej rosliny nie da sie kupic nawet
w Niemczech.Skad ja mam moge powiedziec tylko na ucho bo starczy nam wojny z
Irakiem po co jeszcze z sasiadami.W kazdym razie wyrosla z nasion i krajowe
czyli moje tez juz wschodza.To jest lek na ... wiesz na co.A co ztym
kielichowcem?Mirzan

3. Data: 2004-04-20 18:37:16

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"mirzan" <l...@o...pl> wrote in message

> To jest lek na ... wiesz na co.

Mi nie o lek chodzi tylko o kolejna roslinke z brezylkowatych do kolekcji ;)
Tym lepiej, ze nie rosnie duza, bo miejsca w ogrodzie zostalo tylko na male
chciejstwa + bambusy.

> A co ztym
> kielichowcem?

Tego to ja nigdy nie mialem... Kiedys o tym myslalem, ale mi przeszlo.

Pozdrawiam,
Bpjea

4. Data: 2004-04-20 23:49:08

Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> czyli moje tez juz wschodza.To jest lek na ... wiesz na co.A co ztym
> kielichowcem?Mirzan

Wybierz sie na wycieczke do Czech, do ogrodu przy palacu biskupow czeskich w
Kromieryzu. Tam sobie rosnie piekny, niemalze 2m okaz kielichowca wonnego na
skrzyzowaniu sciezek spacerowych. Mozna sobie zabrac galazki do ukorzenienia
:)

Elfir

5. Data: 2004-04-21 03:53:28

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Elfir
(....)
> [...]
> wonnego na
> skrzyzowaniu sciezek spacerowych. Mozna sobie zabrac galazki do

Ale czy biały ???
:-) Bogusław

Re: psie kupki (serio)
Re: Storczyk-co jest ?
Re: Kie licho zre cfiety?
ziemia
zasciółkowanie roślinami miedzy działkami...