"nadejszla wiekopomna chwila" Pozegnanie.

1. Data: 2003-04-05 07:28:44

Temat: "nadejszla wiekopomna chwila" Pozegnanie.
Od: "tycztom" <t...@N...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

All wrote:
To właśnie Twój sposób komunikowania się z grupą, narzucanie
siebie i swego nastroju, bez najmniejszych śladów wsłuchiwania się,
wczuwania w innych, przy ponadprzeciętnej płodności spowodował,
ze zainteresowałem się Tobą w określonym celu. Jeśłi sam nie potrafisz
wyciągnąć z tego wniosków dla siebie - będzie bieda. Ja nie zamierzam
być Twoim przewodnikiem.

Jedyna moja rada - pisz dziesięć razy mniej, czytaj i myśl dziesięc razy
więcej - nie opowiadaj co w Tobie gra, lecz słuchaj co gra w innych
a być może staniesz się strawny.
Póki co odnoszę wrażenie, że w ogóle nie czytasz i nie analizujesz tego
co ludzie piszą.

Chciałbym podziękować wszystkim za 'upojny' (przynajmniej z mojej strony)
miesiąc w którym naszkrobałem to i tamto. W moim życiu nie ma ani czasu ani
miejsca na przedłużające się w nieskończoność nieporozumienia.
Podświadomie czułem, że All jest zwykłym, zakłamanym zazdrośnikiem
(wyrachowanym i zwiędłym od swoich racji na Grupie) który najzwyczajniej w
świecie chce mnie wykopać z Grupy - który wypowiada się za całą Grupę.
To właśnie dlatego tak zabolały mnie Grupowe Ankiety oceniające Magdę.
Przeczucie 'odejścia' jest wiercąco-krzywdzące.

Nie wiem co kierowało All'em gdy pisał powyższe słowa - może prawda... Kto
to wie?
(All'a interesuje chyba tylko GRUPOWE PRZYWÓDZTWO i 'nijaki' aplauz - choć
przyznaję, stwierdzam to tylko npd. ostatniego miesiaca).

Żeby rozwiązać ten nikomu nie służący konflikt - wycofuję się z Grupy,
zostawiając wielką satysfackję "przywódcy" All'owi, który, tak naprawdę, już
dawno bawił się w Proroka przewidując "jak to wszystko dla tycztomka się
skończy". Po prostu - dla nas obydwu jest na Grupie za mało miejsca -
przyznaję, że w realu zachowałbym się bardziej 'ambitnie'.

Nie przeproszę All'a, bo wbrew pozorom niewiele się ode mnie różni (stara
się być tylko sprytniejszy i ma większy backgroud psychologiczny). Równie
dobrze mógłbym przeprosić samego siebie - ale to nie jest moja porażka. Tak
się stało, że miałem w życiu 'luźniejszy' miesiąc i wykorzystałem go IMHO
najlepiej jak mogłem - pisząc na Grupę.

Macham właśnie białą flagą i odchodzę - trzymajcie się!

P.S. Redakcję bardzo proszę o wycięcie z http wszystkiego co się ze mną
wiąże.

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**
"Przy utrzymaniu obecnego tempa wymiany personelu
pewnego dnia ludzie będą okazami równie rzadkimi jak ptaki dodo."

1. Data: 2003-04-05 07:50:04

Temat: Re: "nadejszla wiekopomna chwila" Pozegnanie.
Od: "Veronika_Veronika" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

tycztom wrote:

> [...]
Grupie
> za mało miejsca - przyznaję, że w realu zachowałbym się bardziej

Anuluj tę wiadomość zanim zrobi Ci się bardzo, bardzo głupio.
Dobra rada :-)

V-V

1. Data: 2003-04-05 07:54:28

Od: "mania" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Veronika_Veronika" <v...@o...pl> napisał w wiadomości

> Grupy,
> Grupie
>
> Anuluj tę wiadomość zanim zrobi Ci się bardzo, bardzo głupio.
> Dobra rada :-)

wiesz co to privy?
choć z drugiej strony chetnie sie dowiem, dlaczego uważasz,
że tomkowi "zrobi się bardzo, bardzo głupio"

Mania

1. Data: 2003-04-05 08:05:55

Od: "tycztom" <t...@N...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Veronika_Veronika wrote:

> Anuluj tę wiadomość zanim zrobi Ci się bardzo, bardzo głupio.
> Dobra rada :-)

Nie zrobi mnie się głupio - pewne rzeczy nie mogą trwać bez końca. Moje
wycofanie się ma głębszy sens... MZ. Myślę, że merytorycznie (mowa o
psychologii) All ma dużo większy background ale 'towarzysko' jest 'nijaki' i
konfliktowy - tylko, że to jest Grupa Psychologiczna a nie 'towarzyska'. Ja
lubię miłą atmosferę - rozmowę z ludźmi..., podczas takiej rozmowy kieruję
się 'podwórkową psychologią' (no trochę przesada). Nie jestem w tej
dziedzinie specjalistą. Dlatego uważam, że dla dobra Grupy tak będzie lepiej
(spotkać można się przecież w kawarni czy "GG" - do tego nie potrzeba Grupy
PSP) gdy się wycofam. Z drugiej strony gdyby All był bardziej tolerancyjny
załatwilibyśmy tę sprawę na priv - tak naprawdę nasz konflikt zaczął się
dużo, dużo wcześniej (i właśnie na priv).

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**

1. Data: 2003-04-05 08:10:02

Od: "Veronika_Veronika" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

mania wrote:

> wiesz co to privy?
> choć z drugiej strony chetnie sie dowiem, dlaczego uważasz,
> że tomkowi "zrobi się bardzo, bardzo głupio"

Wiem co to privy maniu.
Tyle, że tycztom napisał to publicznie.
"Odchodzę NA ZAWSZE".
Śmieszne.
Dziecinne.
Egoistyczne.
I manipulacja.
Teraz tłum wielbicieli tycztoma powinien zapłakać rzewnymi łzami i
błagać go by pozostał na grupie.

Moje zdanie.
V-V

1. Data: 2003-04-05 08:15:09

Od: "tycztom" <t...@N...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Veronika_Veronika wrote:

> Wiem co to privy maniu.
> Tyle, że tycztom napisał to publicznie.
> "Odchodzę NA ZAWSZE".
> Śmieszne.
> Dziecinne.
> Egoistyczne.

przemyśl to co mówisz
(moim zdaniem to najbardziej dorosła decyzja jaką podjąłem ad. Grupy)

> I manipulacja.

nie tym razem Veroniko

> Teraz tłum wielbicieli tycztoma powinien zapłakać rzewnymi łzami i
> błagać go by pozostał na grupie.

No co Ty?
Jakie to ma teraz znaczenie...?

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**

1. Data: 2003-04-05 08:23:26

Od: "Veronika_Veronika" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

tycztom wrote:

> przemyśl to co mówisz
> (moim zdaniem to najbardziej dorosła decyzja jaką podjąłem ad.
Grupy)

Się okaże :-) W takim razie po co jeszcze dyskutujesz? ;-)

> nie tym razem Veroniko

Nie tym razem?
A podobno nie było żadnego razu?

> No co Ty?
> Jakie to ma teraz znaczenie...?

Oj ma... oj ma... Nie lubisz poczuć się dowartościowany?

V-V

1. Data: 2003-04-05 08:30:08

Od: "tycztom" <t...@N...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Veronika_Veronika wrote:

> Się okaże :-) W takim razie po co jeszcze dyskutujesz? ;-)

A co to za odejście bez odrobiny wyjaśnień? No chyba wypadałoby żebym
przynajmniej powiedział to czy tamto i odpowiedział na ewentualne pytania. A
nie tylko 'gowniarskie' "cześć i czołem".
Potraktuj to po prostu jako ostatni wątek - jeżeli tak wygodniej.
Rozejrzałem się, oceniłem realnie sytuację na Grupie... Grupa to organ wiele
ważniejszy od mojego "widzi mi się" (a tak to chyba zaczęło wyglądać).

> Nie tym razem?
> A podobno nie było żadnego razu?

Były - w stosunku do All'a.
Przyznałem się do prowokacji a ktoś to nazwał manipulacja - po
przemyśleniach dochodzę do wniosku, że ten ktoś miał rację.

> Oj ma... oj ma... Nie lubisz poczuć się dowartościowany?

A kto nie lubi?
No ale zrozumiałem chyba wreszcie, że to jest GRUPA - nie każdemu odpowiada
mój styl, albo moja chęć 'milusińskiego' bycia (milusińskiego w mojej
definicji tego słowa - zresztą nie będę chrzanił, bo za moment ktoś znowu
mnie opierniczy za to, ze za dużo gadam).

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**

1. Data: 2003-04-05 08:36:07

Od: "mania" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Veronika_Veronika" news:b6m317$cd5$1@news.polbox.pl...
> Wiem co to privy maniu.
> Tyle, że tycztom napisał to publicznie.

rozumiem
jeśli się jednak dobrze przyjrzysz swojemu postowi to zauważysz
że z jednoczesną "dobrą radą" (w domyśle dobre intencje??)
odebrałaś Tomkowi wycofanie postu z grupy
zacytowałaś go
podejrzewam że to zwykła przeoczenie
szkoda, że owocne :(

> "Odchodzę NA ZAWSZE".
> Śmieszne.
> Dziecinne.
> Egoistyczne.
> I manipulacja.

bogata ocena, widać że przychodzi Ci bez trudu
czy równie łatwo jest Ci się wczuć w motywy działania Tomka?

> Teraz tłum wielbicieli tycztoma powinien zapłakać rzewnymi łzami i
> błagać go by pozostał na grupie.

przynajmniej dał im szansę

pzdr
Mania

1. Data: 2003-04-05 09:01:29

Od: Marsel <i...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

tycztom:
<....>
> Nie przeproszę All'a, bo wbrew pozorom niewiele się ode mnie różni (stara

Aaaaa...
to w takim razie popieram kolege, choc nie wiem kim wasc i o co mu
poszlo :)

Marsel

Święte oburzenie "chama-ka"
Betel.pl - ogromne poświęcenie.