nadopiekuńczość rodziców

91. Data: 2006-06-01 15:49:48

Temat: Re: nadopiekunczosc rodziców
Od: Ola Żyszkowska <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

mastahaka napisał(a):

> istnieje, więc albo od 15 nie może przebrnąć przez 1. rok, albo nie
> pasuje do schematu, więc jest debilem. a poza tym pewnie jest
> kryptohumanistką.

Wiesz, wszystko zależy od definicji humanizmu :) Że istnieje to wiem
doskonale, bo znam ją osobiście od lat. No i zgodnie z definicją
humanizmu, to i owszem, jest humanistką. I to jej się chwali.

Nie pasuje do schematu, jak większość społeczeństwa :) Najbardziej
mnie bawi to, że w tym samym wątku, w którym zarzeka się że wie
najlepiej, cbnet pisze też "za moich czasów" i "słyszywałem, że.."

To się nazywa "pole widzenia ograniczone do czubka własnego nosa"

--
Pozdrawiam cieplutko,
Ola Żyszkowska i Koty

92. Data: 2006-06-01 19:37:32

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ola Żyszkowska:
> A może on po prostu był za gupi (pisownia zamierzona), żeby
> studiować i pracować równocześnie?

Zauwazam mimo wszystko duzy postep: zamiast kretynskich
wnioskow formulujesz pytania.
Na studiach widac nie bylas w stanie tego sie nauczyc, a tutaj
samo wyszlo.

Zalatuje co prawda wysokiej jakosci obluda, ale...
zasluzylas poniekad na brawa! ;)

--
Czarek

93. Data: 2006-06-01 19:41:20

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

OZ:
> ... na większości kierunków się da

Swietnie. :)
Kolejna twoja kretynska insynuaca.

Tym razem dostajesz u mnie plonka. :)

Powinnas dawac korepetycje z obludy. ;)

--
Czarek

94. Data: 2006-06-18 18:35:33

Temat: Re: nadopiekuńczość rodziców
Od: "Jarek M." <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@g...com> wrote in message
ps.com...
> [...]
> imprezowicza!), ze wszystko zostawiam jak mi z rak spadnie, ze nawet z
> psem mi sie nie chce wychodzic. Gdy tymczasem, ja chce miec troche
> spokoju, nie chce sluchac wypytwania rodzicow jak tam studia, czy wsz
> zaliczone, keidy wreszcie oddam prace zaliczeniowe itp itd. nie
> pomagaja moje proby obrony zostawcie mnie w spokoju. dochodzi do tego
> jeszcze kwestia taka, ze szybko sie denerwuje. rodzice i rodzina to
> widzi i drazni mnie. a ja nie moge sobie z tym proadzic, i zawsze sie
> wkurzam, ku uciesze rodziny. Dodam ze w mojej rodzinie nie ma zadnych

Problem tkwi w Twoim charakterze. Sugeruje udac sie do psychologa, skoro
sama piszesz, ze sobie z tym nie radzisz.

KOMINEK to zjeb genetyczny
Przypadki kliniczne uposledzen umyslowych
Earn up to 1000 $ per month only for reading your Mails!!!!!!!!
jak to jest?
decyzja