nadżerka

1. Data: 2004-05-12 22:29:20

Temat: nadżerka
Od: "Ola" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

CZy rozległą, lecz płytką nadżerkę lepiej u 24 letniej dziewczyny usunąć
lepiej metodą zamrażania czy wypalania? Dlugotrwałe leczenie nie dało żadnych
efektów.

2. Data: 2004-05-13 06:33:28

Temat: Re: nadżerka
Od: "Mazik" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> CZy rozległą, lecz płytką nadżerkę lepiej u 24 letniej dziewczyny usunąć
> lepiej metodą zamrażania czy wypalania? Dlugotrwałe leczenie nie dało
żadnych
> efektów.
Jesli juz sie decydowac to na zamrazanie, aczkolwiek obydwie metody nie sa
najlepsze, bowiem powoduja blizny, czasem udrudniajace zajscie w ciaze itd.
Choc rzadko sie praktykuje usuwanie nadzerek innymi sposobami jak wypalanka
i wymrazanka istnieje pewien lek.ktory po kilkukrotnych (czasem wiecej)
smarowaniach usuwa nadrzerke w najbardziej lagodnej formie i pozostawiajac
po sobie najbardziej lagodne slady. Jest to lek ktory zluszcza naskorek w
miejescu gdzie jest nadzerka i nalezy zabieg tyle razy powtorzyc az nadzerka
calkowicie sie usunie. Zupelnie zapomnialam jak nazywa sie ten lek, pamietam
za zaczyna sie chyba litera W. Znam Pania doktor, ktora oszczedzajac mlode
dziewczyny, praktykuje takie zabiegi. Przyjmuje we Wroclawiu (wizyta 60 zl).
Nie bede u niej w najblizszym czasie, wiec nie bede miec okazji spytania o
nazwe tego leku..:( Pozdrawiam

P.S. Jakbys potrzebowala wiecej informacji to zapraszam na priva.

3. Data: 2004-05-13 07:25:51

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

zamrazanie lub laser.

> [...]
ktory zluszcza naskorek w
> miejescu gdzie jest nadzerka i nalezy zabieg tyle razy powtorzyc az
Solcogyn

4. Data: 2004-05-13 08:03:29

Od: "Mazik" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zamrazanie lub laser.
Laser to inaczej wypalanie

> Solcogyn
Nie jestem pewna czy o to mi chodzilo, ale to tez dobry sposob. Uwazam ze
najlepszy i taki polecam, bowiem biorac pod uwage Twoje 24 lata zapewne
bedziesz chciala miec dzieci..
Ginekolodzy tego nie praktykuja poniewaz wyleczenia takiej nadzerki trwa
nawet do 2 tygodni, przy czym nalezy chodzic do gabinetu co okolo 3 dni. No
wiec troszke uciazliwe, ale najlepsze..

5. Data: 2004-05-13 09:00:17

Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wiec troszke uciazliwe, ale najlepsze..
>
> Ja też właśnie wczoraj się dowiedziałam że mam nadżerkę i lekarz polecił mi
kurację Solcogynem. Dwie ampułki kosztują ok,75.00PLN i trzeba to zrobić dwa
razy, w tygodniowym odstępie. Nie polecał mi zamrażania ani wypalania, chociaż
już rodziłam. Pozdrawiam

6. Data: 2004-05-13 10:36:04

Od: "Mazik" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
dwa
> razy, w tygodniowym odstępie. Nie polecał mi zamrażania ani wypalania,
To dobrze, bo zamrazanie i wypalanie pozostawiaja po sobie slady. Czy ten
Solcogynem to szwecki lek?

Hmm.. Ja tez mialam leczona nadzerke preparatem, ale zapomnialam nazwy. Z
tego co czytam to raczej nie byl Solcogynem. Pamietam ze poszlam do pani
doktor na wizyte prywatna (60 zl) pani mi posnarowala i kazala przychodzic
przez 2 tygodnie co 3,4 dni na powtorke. Placilam za pierwsza tylko wizyte,
i nie musialam kupowac zadnych ampulek. Pani doktor miala na miejscu cos w
szklanej buteleczce i smarowala w miejsce nadzerki. Pamietam rowniez ze to
byla dosc gleboka nadzerka po ktorej dzis prawie nie ma sladu.
Obiecuje ze jak tylko bede na wizycie to spytam o nazwe tego preparatu.

7. Data: 2004-05-13 12:12:45

Od: "Ola" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki za wszystkie odpowiedzi:)
Ta nadzerke smarowano mi wlasnie jakims (nie znam niestety nazwy) preparatem w
gabinecie, chodzilam co 2 tyg tak z 4 razy. Powiedziano mi, ze to chyba i tak
nic nie da, ale sprobowac trzeba.
Zmienilam ginekologa, zalozyl mi 2 razy Solcogyn, efekt raczej nieznaczny.
Najlepiej cos z tym zrobic po porodzie. U mnie jest taka sytuacja, ze moj
neurolog i ginekolog odradzaja mi ciaze. Wiec w sumie nie wiem na co ten
ginekolog kaze mi czekac;)
pozdrawiam.

8. Data: 2004-05-13 20:46:06

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

może Vagothyl?

9. Data: 2004-05-14 11:44:37

Od: "Mazik" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
preparatem w
> gabinecie, chodzilam co 2 tyg tak z 4 razy. Powiedziano mi, ze to chyba i

Wiec to chyba nie ten lek o ktorym pilalysmy w postach. Bo na smarowanie nim
nie chodzi sie co 2 tygodnie, a co 3,4 dni.

> Zmienilam ginekologa, zalozyl mi 2 razy Solcogyn, efekt raczej nieznaczny.
> Najlepiej cos z tym zrobic po porodzie. U mnie jest taka sytuacja, ze moj
> neurolog i ginekolog odradzaja mi ciaze.

Ginekolodzy twierdza ze ciaza jest lekarstewm na nadzerke. Owszem wody
plodowe maja wlasciwosci odkarzajace, ale nie zawsze sie zdarza, ze nadzerke
owa ciaza usunie.

Wiec w sumie nie wiem na co ten
> ginekolog kaze mi czekac;)
> pozdrawiam.

Masz racje, nie ma na co czekac.Ostatecznie mozna dokonac wymrazania.
Troszke boli. Pochodzisz moze z Wroclawia?

10. Data: 2004-05-14 12:57:13

Od: "Ola" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ginekolodzy twierdza ze ciaza jest lekarstewm na nadzerke.

Tak twierdza, ale jednoczesnie ciaze mi odradzaja z pewnych innych wzgledow;)
Wiec chyba ich przycisne, aby cos z tym naprawde zrobic:)

> Pochodzisz moze z Wroclawia?

Nie, ze Gornego slaska

rak krtani
Kiedy cytologia?