nadzerka a cytologia..

1. Data: 2003-06-19 16:42:23

Temat: nadzerka a cytologia..
Od: "Luke" <f...@l...z.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy po stwierdzeniu przez lekarza nadzerki zawsze jest konieczne wykonanie
onkologicznej cytologii? Lekarka stwierdzila, ze jest spoko i nie trzeba sie
tym przejmowac i ze to "dobre dla plemnikow" (nie wiem w jakim sensie? ph
inne czy co?) Ale jakos kilka razy mi juz "podpadla" i nie wiem czy moge jej
zaufac ;)
Ale jeszcze nie wiem czy przeprowadzila badanie cytologiczne. Jesli nie to
powinna byla? I czy badanie onkologiczne zawsze wiaze sie z wysylaniem
probki do labu czy moze to zrobic ginekolog w gabinecie? (tak jak
hormonalne)?
No i jeszcze jedno - czy Waszym zdaniem (bo sa one podzielone jak czytalem
;)) Kobieta w wieku 31 lat ktora jeszcze nie rodzila ale planuje miec
dziecko powinna sie poddac leczeniu nadzerki przy poziomie I lub II ? Bo
chyba III to na pewno...

Pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedz
Luke

2. Data: 2003-06-19 20:12:33

Temat: Re: nadzerka a cytologia..
Od: "Janusz" <p...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

zapraszam wszystkich do korzystania z medycyny andyjskiej i amazońskiej.
leczymy wiekszość chorób w tym nowotworowe.
www.firmalidke.power.pl
www.sklep24h.pl
janusz

3. Data: 2003-07-09 16:42:56

Od: "Adam Lisik" <l...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nadzerka moze prowadzic do raka szyjki macicy zatem wykonanie badania
cytologicznego jest wskazane poniewaz pokazuje ono czy w rozmazie sa
nieprawidlowe komorki czy tez nie.Jesli takie sie pojawia musi byc wykonana
histopatologia i usuniecie nadzerki,aby zapobiec dalszemo rozwojowi
nieprawidlowosci.

4. Data: 2003-07-10 06:55:27

Od: "Krzysztof (Suzuki Nakai)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 9 Jul 2003 18:42:56 +0200, Adam Lisik napisał:

> Nadzerka moze prowadzic do raka szyjki macicy

??????
Jak słyszę coś takiego to mówię: "zgłosi się Pan jak się Pan nauczy. Miło
było widzieć". Polecam lekturę podręczników, Blausteina np. ...

--
Krzysiek, EBP
diabeł stworzył wojsko, Pan Bóg dezertera

5. Data: 2003-07-11 18:23:10

Temat: OT: Cytat z sygnaturki:) (was: nadzerka a cytologia..)
Od: Marek Bieniek <m...@p...wytnij.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 10 Jul 2003 08:55:27 +0200, Krzysztof (Suzuki Nakai) wrote:

> Krzysiek, EBP
> diabeł stworzył wojsko, Pan Bóg dezertera

Heh:)
Kiedy byłem młody;P to hasełko to było popularne wśród pancurów różnej
maści, ale w wersji, że "szatan stworzył armię, a Bóg dezertera" - a
hint polega na tym, że Armia i Dezerter to takie dwa ważniejsze zespoły
grające szeroko pojętego punka w tamtych czasach:) Co zresztą ciekawe,
bo Armia potem poszła w gnozę a ostatecznie w czyste chrześcijaństwo, a
Dezerter jak anarchizował, tak anarchizuje:)

BP, NMSP:)

m.
Marek Bieniek (mbieniek (at) poczta onet pl)
/Wilder Penfield/

6. Data: 2003-07-11 19:30:36

Temat: Re: OT: Cytat z sygnaturki:) (was: nadzerka a cytologia..)
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 11 Jul 2003, Marek Bieniek wrote:

> hint polega na tym, że Armia i Dezerter to takie dwa ważniejsze zespoły

a Kryzys (potem Brygada Kryzys), u nas jeszcze Rejestracja znana
takze jako Rejstracja Przedpoborowa i SS 20. Potem juz byla
new wave ...

powracajacy z urlopu takze do Internetu

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

7. Data: 2003-07-11 20:24:31

Temat: Re: OT: Cytat z sygnaturki:)
Od: Marek Bieniek <m...@p...wytnij.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 11 Jul 2003 21:30:36 +0200, Piotr Kasztelowicz wrote:

> a Kryzys (potem Brygada Kryzys), u nas jeszcze Rejestracja znana
> takze jako Rejstracja Przedpoborowa i SS 20. Potem juz byla
> new wave ...

Kryzys - a jakże;), poza tym Moskwa, WC, TznXenna, Siekier (stara,
jeszcze z Budzyńskim)... Ech...

:)

> powracajacy z urlopu takze do Internetu

Ja mam jeszcze 24 dni i 7 dyżurów do urlopu:)

8. Data: 2003-07-12 20:06:03

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 11 Jul 2003, Marek Bieniek wrote:

> Kryzys - a jakże;), poza tym Moskwa, WC, TznXenna, Siekier (stara,
> jeszcze z Budzyńskim)... Ech...

Kryzys z Brylewskim gral nawet na koncercie w Auli naszego
liceum :-). Slynne wowczas bylo "Twoja ambicja zabija Ciebie"

Pozdrowienia, spokojnych dyzurow i milego urlopu in future

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz