nadzienie do nalesnikow

1. Data: 2001-05-15 19:02:19

Temat: nadzienie do nalesnikow
Od: "szamani" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zostalam zaproszona na impreze nalesnikowa, tzn znajomi sobie wymyslili, ze
goscie maja przyniesc ze soba nalesniki z roznymi nadzieniami i mamy sie tym
wspolnie zajadac. no i tutaj moja prosba o przepis na jakies pyszne
nadzienie do nalesnikow, ktore moznaby przygotowac wczesniej, pozawijac
nalesniki i u znajomych wtawic je do piekarnika w naczyniu zaroodpornym.
robilam kiedys i byly niezle z serem plesniowym i jablkami, ale jablka to mi
sciemnieja i raczej nie beda atrakcyje wizualnie.

pozdrawiam
justyna

1. Data: 2001-05-15 20:58:43

Temat: Re: nadzienie do nalesnikow
Od: "rena" <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzisi jadlam nalesniki o taki smaku:

- ser plesniowy, morski i mozarella + ciemne oliwki
- ser zolty, pieczarki + patison/oliwki/papryka konserwowa/ogorek konserwowy

kiedys tez jadlam z serem plesniowym i zurawinami - dobre!

1. Data: 2001-05-16 06:24:14

Od: "damen" <d...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "szamani" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> zostalam zaproszona na impreze nalesnikowa, ..... >

Ja bardzo lubię naleśniki z nadzieniem z porów:
białe części pora (3 duże lub 4 małe) pokroić na talarki, poddusić na łyżce
masła, posypać łyżką mąki, zamieszać, dodać 1/2 szklanki rosołku z kostki
(jeżeli będzie bardzo gęste, to można tego rosołku wlać więcej) i jeszcze
dusić przez 7 min. Na koniec przyprawić solą i białym pieprzem. Dodać
śmietanę (ok. pół pojemnika słodkiej 18% lub innej). Naleśniki zawinąć z tym
nadzieniem, ułożyć w żaroodpornym naczyniu, posypać tartym żółtym serem i
zapiec w piekarniku (200 C) przez ok. 20 min.
Z tych proporcji wychodzi nadzienia na 5-6 dużych naleśników.

Pozdrawiam i życzę udanej imprezy.
Danka

1. Data: 2001-05-16 07:33:52

Od: "kasiek" <k...@w...ps.pl> szukaj wiadomości tego autora

kiedys juz proponowałam: tuńczyk w sosie własnym( nie w oleju!)+ tarkowany
żółty ser 1:1, odrobina pieprzu białego, oregano,
wsadzic w naleśniki potem odsmażyć, mozna podawać z sosem pomidorowym ale
same tez sa pycha

pozdrawiam
Kachna
damen napisał(a) w wiadomości: <9dt8bu$gof$1@news.onet.pl>...

1. Data: 2001-05-16 08:37:58

Od: "Zuza" <z...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> wspolnie zajadac. no i tutaj moja prosba o przepis na jakies pyszne
> nadzienie do nalesnikow, ktore moznaby przygotowac wczesniej, pozawijac
> pozdrawiam
> justyna
Czesc! Ja lubie takie sobie zwykle nadzienie: mielone mieso z indyka,
cebule, pieczarki, papryka swieza, bazylia, oregano, tymianek, sol, pieprz,
czosnek, duzy koncentrat pomidorowy. Smazenine z tego wrzucam w glab
nalesnikow i b. je lubie.:-) Kiedys tez robilam nalesniki nadziewane
brukselka, cebula i pomidorami. Tez mi smakowalo. :-))
Zuzka

1. Data: 2001-05-16 13:23:09

Od: "ssiegmund" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Ja proponuje nalesniki z serem bialym wiejskim.
Do ciasta nalesnikowego dodac odrobine cukru i soli oraz troche aromatu
waniliowego.

Bialka jajek ubic na sztywno dodac troche cukru pudru.
Ser z zotkami zmiksowac (zmelaksowac) na mase, dodac cukier, waniliowy
ekstrakt troche soku z cytryny wszystko w zaleznosci od smaku danej osoby.
Dodac duzo rodzynek (najrozniejszych) i wymieszac z pina z bialek. Gdyby
nadzienie bylo za zadkie dodac troche maki ziemniaczanej. Nalesniki takie sa
w smaku podobne do sernika.

pozdrawiam,

Slav

1. Data: 2001-05-16 13:43:47

Od: "ssiegmund" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

nadzienie mialo byc "za rzadkie".

Slav

1. Data: 2001-05-17 07:26:02

Od: "Zuza" <z...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nadzienie bylo za zadkie dodac troche maki ziemniaczanej. Nalesniki takie
Baaaardzo apetycznie brzmi. Ja dotad robilam b. skromna wersje, bo do
dwukrotnie zmielonego bialego sera dodawalam zoltko, rodzynki i cukier
waniliowy. Odtad bede korzystala z Twojego przepisu, bo juz sobie
wyobrazilam, jakie to musi byc pyszne. :-)))
Zuzka

1. Data: 2001-05-17 14:37:21

Od: "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie;-)))

Ja zas robie nalesniki ze szpinakiem;-)

500 g szpinaku
czosnek
sos sojowy
bazylia
natka pietruszki
sol, bialy pieprz

Szpinak udusic, dodac czosnek, bazylie, pieprz, sol, sos sojowy i dusic
chwilke i farsz gotowy;-) Posmarowac nalesniki, zwinac w ruloniki i zapiec
chwilke w piekarniku, posypac natka pietruszki i gotowe;-) Do tego podaje
pomidorki i juz;-))) Moj brat lubi te nalesniki zapieczone z serem zoltem,
tez niezle;-)))))))

Pozdrawiam,

Kaliope

galka muszkatolowa Re: lazania- gotowana czy nie?
A może ktoś zaryzykuje taki przepis na makaron ( taglioline z " jabłkiem Ewy)
Pomozcie!!!
placki z bananami
Sos do spaghetti ala romana