najłatwiej powiedzieć, że bzdura...?

81. Data: 2008-10-24 19:31:28

Temat: Re: najłatwiej powiedzieć, że bzdura...?
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 24 Paź, 21:14, vonBraun <i...@g...pl> wrote:

> Stworzenie  barier  wbrew  intelektualnym  warunkom,  tak aby trwale
> pozbawić  nadziei  najbiedniejszych  lecz bardzo zdolnych uczniów na
> zmianę  swego  losu  wydaje  mi  się  jeszcze bardziej szkodliwe. To
> marnotrawstwo  społecznych  zasobów, które mogą przynieść korzyść nam
> wszystkim - również tym którzy nie byliby beneficjentami systemu
> z racji słabszych zdolności.

Ale ja cały czas pytam, skąd się mają brać te "społeczne zasoby"?
Dlatego piszę, że wszędzie widzisz św. Mikołajów...

82. Data: 2008-10-24 19:33:59

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Paź, 21:29, i...@g...pl wrote:
> [...]
wiadomościnews:1affab2b-3cca-40a7-8d91-bf0ef7bc1c7c@
d70g2000hsc.googlegroups.com...
preferują zabawy z rówieśnikami (np w

u28g2000hsc.googlegroups

> Przedszkolanka :-ddd

Podkolanka!
Morze nasze morze, w morzu stoi dziewcze hoze, w dali slychac swizdy
gwizdy, woda siega jej do kolan.
???
Jak wody przybedzie, to i rym bedzie

83. Data: 2008-10-24 19:34:30

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 24 Paź, 21:21, J-23 <k...@g...pl> wrote:

> Ja nie mam zadnych kredytow. Nigdy nie bralem, i nie wezma.

Popieram.

> [...]
> wspolczesni ekonomisci wymyslili sobie, i co gorsza realizuja ten
> zamysl z widocznym teraz skutkiem - otoz wymyslili sobie postep
> gospodarczy na kredyt, ktory spacac maja nastepne pokolenia. Cale
> panstwa sa zadluzone na konto przyszlych pokolen.
> I teraz jak bedzie
> wiecej dzieci ich zdaniem, to beda wieksze szanse na splacenie
> niebotycznych dlugow. Niech niewolnicy "tyraja" na chwale i luksus
> zycia bankierow i politykow. Sublelnie pomine kechow. Zas praca mojej
> kobiety jest b.wartosciowa spolecznie i niezle platna.- Ukryj cytowany tekst -

Moja też, bo jakby tak podliczyć, to pewnie dorównałabym Twojej żonie
albo i ją prześcignęła, a jeszcze moge się wyspać do syta, mąż
zadowolony, i z domu nawet nie musze wychodzić - no, chyba, że chcę ;-
PPP

84. Data: 2008-10-24 19:35:14

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 24 Paź, 21:23, J-23 <k...@g...pl> wrote:

> Ha! Bo sa dwa kierunki w zakresie kultury, z gory na ukos w dol, i z
> dolu na ukos do gory! Witkiewicz- Ukryj cytowany tekst -
>
> - Pokaż cytowany tekst -

Zapomniałeś jeszcze o tej w poprzek :->

85. Data: 2008-10-24 19:36:39

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 24 Paź, 21:28, J-23 <k...@g...pl> wrote:
> [...]
BARDZO

> Licentia poetica to jest. I lepiej zeby moja zona nie przestala
> pracowac, bo jej praca jest b.potrzebna. Nie mnie, a chorym dzieciom.- Ukryj
cytowany tekst -

Tu rozpatrujesz zawód i jego przydatność, a nie przydatność Twojej
żony.

86. Data: 2008-10-24 19:38:39

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Paź, 21:35, i...@g...pl wrote:

> Zapomniałeś jeszcze o tej w poprzek :->

od tej co w poprzek, to Srawi jest ekspert

87. Data: 2008-10-24 19:44:36

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Paź, 21:36, i...@g...pl wrote:

BARDZO

> Tu rozpatrujesz zawód i jego przydatność, a nie przydatność Twojej
> żony.

Bo ja jestem czlowiek uspoleczniony! I mam na wzgledzie dobro
spoleczne.

88. Data: 2008-10-24 19:45:59

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Paź, 21:34, i...@g...pl wrote:

> [...]
> albo i ją prześcignęła, a jeszcze moge się wyspać do syta, mąż
> zadowolony,  i z domu nawet nie musze wychodzić - no, chyba, że chcę ;-

Chwalipieta!

89. Data: 2008-10-24 19:47:06

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Paź, 21:45, J-23 <k...@g...pl> wrote:

> Chwalipieta!

kancz was, wstydu oszedz - dobranoc

90. Data: 2008-10-24 20:39:34

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl wrote:

> Ale ja cały czas pytam, skąd się mają brać te "społeczne zasoby"?
> Dlatego piszę, że wszędzie widzisz św. Mikołajów...
A o to chodzi - popatrz jednak na to jako na INWESTYCJĘ a nie na
rozdawnictwo, inwestycję którą można uzyskać tylko ciężką pracą
nad sobą. Jeśli tak na to patrzymy to pojawia się jedynie pytanie czy
inwestycja się zwróci. Skąd brać? Inaczej podzielić to co już jest.
Czy wspomaganie zdolnych lecz biednych jest warte zachodu?

Mogę powiedzieć
tylko tyle - widziałem taki system
w działaniu w obrębie jednej uczelni
opartej na komercyjnych zasadach
lecz mimo to - system dawał dobre efekty i
jakoś się wszystkim opłacał.

Jedyne co odbierałem w nim negatywnie, to pewien spadek współdziałania
między studentami (w porównaniu z tym który sam pamiętam) ale na razie
nie obserwowałem wzajemnego przeszkadzania sobie - jak to podobno
bywa na niektórych uczelniach w jueseju.

pozdrawiam
vonBraun

MAM KONIKA...
yyy... coś dla ciebie :)