najwyzsza pora na podsumowanie

41. Data: 2020-11-20 18:50:11

Temat: Re: najwyzsza pora na podsumowanie
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20/11/2020 o 16:26, FEniks pisze:

> Nie bardzo Cię rozumiem, ale może masz jakieś podstawy sądzić, że
> koronawirus nie istnieje?
>
> Koronawirusy istnieją od dawna, różne. Tak się zdarzyło, że akurat ten
> jest szczególnie podstępny i to jest fakt. A chorobę nazywaj sobie jak
> chcesz, choćby grypą, to nie ma żadnego znaczenia.
>
> Ewa
nic neguje poza pandemia, wlasnie wrocilem z przychodni, twarza w twarz
z moim lekarzem rodzinnym, nikt mnie nie badal na temperature czy inne
chuju cos tam, nikt nie pyta czy umylas rece i nikt cie nie zmusza,
oczywiscie sa zmiany bo takie sa rzadowe wymogi, ludzie wchodza, robia
badania czy zabiegi i nikt nie swiruje, poszedlem do apteki, zostawilem
recepty, a jeszcze mnie lekarz pytal czy chce elektroniczna czy na
papierze, wybralem papier, porownujac to do tego co dochodzi do mnie z
mojego rodzinnego miasta w Polsce to wlos staje deba, jesli chodzi o
Polske oczywiscie, a, i jeszcze jedno, oni zdaja sobie sprawe, ze jest
sezony grypowy, tak, grypowy, powtorze, grypowy, jak co roku, bo to sie
nazywa 'flu' a nie 'corona virus', i takie sa informacje w przychodni

--
gazebo

42. Data: 2020-11-20 18:57:31

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20/11/2020 o 16:34, FEniks pisze:

> Testowanie byłoby jak najbardziej ok, gdyby było zakrojone na szeroką
> skalę i wycelowane na to, żeby odizolować wszystkich chorych oraz
> nosicieli wirusa. Taka strategia sprawdziła się w Korei. Bliżej - o
> wiele lepsze wyniki pod tym względem mają też w Niemczech. Testują i
> izolują. Mają nad tym jakąś kontrolę. U nas testy są zazwyczaj
> spóźnione, wyniki jeszcze bardziej. Człowiek chodzi i rozsiewa wirusa,
> zanim się dowie, że go ma. Lub - jeśli przechodzi objawowo - np. umrze i
> nikt nawet nie wie, że miał covid.

wiecej ludzi umiera z innych powodow, a strach i panika to okropna rzecz

> Szczerze mówiąc, nie bardzo wiem, o co Ci chodzi. NB o przeszczepach
> zaczyna się ostatnio mówić. Ale jeśli chodzi Ci o to, że cała ochrona
> zdrowia szwankuje przez covid - to z tym nie dyskutuję, to jest
> oczywiste. Ale jest to pokłosie przygotowania (lub raczej braku) do
> pandemii w wykonaniu naszych rządzących. Na to nie ma innych słów poza
> niecenzuralnymi. To, co nam zgotowali to najczystszej wody kurewstwo.
>
> Tutaj ciekawa choć przerażająca lektura wprost z pola walki:
>
> https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=18664473
26841678&id=100004292852992&s=08

> Ewa

dokladnie tak, lekarz w przychodni nie chcial usunac dziwnego zeba
zieciowi, bo, no oczywiscie wirus, zabojczy, prywatnie inny lekarz to
zrobil, 250 PLN chyba, nie umarl od wirusa a sie wzbogacil, a jakas
starsza kobieta wypowiadala sie, ze prywatnie lekarze maja zlota zyle,
prywatnie neurolog, prywatnie kolejna specjalizacja, a jeszcze leki
trzeba wykupic
--
gazebo

43. Data: 2020-11-20 20:20:58

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.11.2020 o 18:57, gazebo pisze:

> [...]
> starsza kobieta wypowiadala sie, ze prywatnie lekarze maja zlota zyle,
> prywatnie neurolog, prywatnie kolejna specjalizacja, a jeszcze leki

Ależ ja się z Tobą zgadzam! Tyle że to jest wina organizacji naszej
polskiej służby tfu... zdrowia. To wcale nie musiałoby tak wyglądać.

Ewa

44. Data: 2020-11-20 20:25:08

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20/11/2020 o 19:20, FEniks pisze:

> Ależ ja się z Tobą zgadzam! Tyle że to jest wina organizacji naszej
> polskiej służby tfu... zdrowia. To wcale nie musiałoby tak wyglądać.
>
> Ewa

przezylismy stan wojenny? przezyjemy i to, a jak umierac to we wlasnym lozku

--
gazebo

45. Data: 2020-11-20 20:27:20

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.11.2020 o 18:50, gazebo pisze:
> [...]
> sobie sprawe, ze jest sezony grypowy, tak, grypowy, powtorze, grypowy,
> jak co roku, bo to sie nazywa 'flu' a nie 'corona virus', i takie sa

Ano właśnie, i tu jest pies pogrzebany. Ty mnie teraz próbujesz
przekonać, że w UK jest lepiej zorganizowana służba zdrowia. No proszę
Cię, nie musisz tego robić. Ja Ci wierzę. Poza tym mam też doniesienia
na bieżąco, jak to tam wygląda.

Przecież to oczywiste, że jak do naszego codziennego od lat chaosu i
ogólnej beznadziei w ochronie zdrowia doszedł jeszcze covid, to już
pozostaje się tylko pomodlić. Ale to nie zaprzecza a wręcz potwierdza,
że epidemia koronawirusa JEST faktem, a od tego wyszliśmy.

Ewa

46. Data: 2020-11-20 20:28:02

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.11.2020 o 15:57, gazebo pisze:
> zaslanianie twarzy maseczka jest niezdrowe

A, i jeszcze tu zapomniałam - powiedz powyższe lekarzom, pielęgniarkom i
ratownikom medycznym.

Ewa

47. Data: 2020-11-20 20:49:12

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niecenzuralnymi. To, co nam zgotowali to najczystszej wody kurewstwo.
>
> Tutaj ciekawa choć przerażająca lektura wprost z pola walki:

Nie jestem na miejscu, wiec nie wiem jak u was jest konkretnie ze sluzba
zdrowia. Znam to z relacji, czasem dosc drastycznych (jak powyzsza). Ale
jak jest codziennie? Mozna pojsc do lekarza, jesli boli cie kolano,
ramie, reka, poraniles sie, skreciles noge, spadles ze schodow (takie
przypadkowe sytuacje). Albo boli cie zab, wypadla plomba, odkleila
koronka, pekla proteza albo chcesz oczyszczenia zebow (tez takie
przypadki, ktore mi przyszly do glowy). Albo slyszales, ze warto
zaszczepic sie przeciw grypie...

Bylem przed paru miesiacami u ortopedy, zeby dostac nastepne skierowanie
na gimnastyke (taki trening silowy, min. 2.5 h na urzadzeniach i
matach), pozniej zadzwonilem i panienki wypisaly mi nastepne skierowanie
(mozna dwa razy po 6 posiedzen, poznien pauzowac 10 tygodni itd.). U
lekarki domowej dalem sie zaszczepic przeciw grypie (koniec wrzesnia), a
dentystka zrobila mi kontrole klawiatury i czyszczenie.
Niewiele tego, bo jestem zdrowy. Wszedzie srodki dezynfekcyjne
(cwiczenia dosc intensywne, bo 2.5-3 h w masce to troche trudne), w
nosie kreci, dlonie wysychaja.

Partnerka czesciej chodzi do medykow, bo kobiety to lubia. Nawet kiedys
miala drobny problem na rowerze, dobry czlowiek wezwal karetke,
sanitariusze nie chcieli czekac na mnie i zabrali ja do szpitala. Po
paru godzinach zabralem ja. Nie zarazila sie niczym, ja tez nie.

Oczywiscie zauwazam, ze troche znajomych nie przychodzi na zajecia
sportowe i gimnastyke (gimnastyka grupowa jest na razie zawieszona).
Pewnie boja sie, maja jakies dolegliwosci, sa starzy (na maszynach robi
tez pani 93-letnia!) itd. Chyba tez wielu unika lekarzy i szpitala...

A jak jest w PL? Chaos, niekompetencja, straszenie, plaskoziemcy & co?

Btw. W telewizorze Angela mowi, ze szczepionka bedzie w grudniu lub
styczniu. W miescie w ostatnich dniach umarly 2 osoby na covid-19, w
powiecie tez, ale podobno pandemia spowalnia...
--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://tinyurl.com/y46gccmw
https://tinyurl.com/y695wkr5
????????????????
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability
of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill
Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".

48. Data: 2020-11-20 21:29:02

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 20.11.20 um 20:27 schrieb FEniks:

> [...]
> pozostaje się tylko pomodlić. Ale to nie zaprzecza a wręcz potwierdza,
> że epidemia koronawirusa JEST faktem, a od tego wyszliśmy.

Troche mi wyjasniles, bo w innym miejscu pytalem. U nas chyba grypa jest
w odwrocie, bo ludzie nosza maseczki, myja rece, zachowuja dystans. W
rodzinie od miesiecy nie mamy kataru (za wyjatkiem jazd rowerem przy
zlej pogodzie). Na ulicy i po drodze nie uswiadczysz przeziebionych i
kaszlacych. W sobote w gazecie troche wiecej zmarlych (jutro jeszcze
sprawdze), ale pogoda podla, wiec jakby normalne.
Ciekawe, co piszesz z ta przychodnia, bo u nas takowych nie ma i jakos
sie zyje. Konkretnie: lekarze maja swoje gabinety, niektorzy (np.
ortopedzi, anestozjolodzy, chirurdzy albo kardiolodzy, internisci itp.)
lacza sie dla oszczednosci i zwiekszenia wydajnosci :-) - robia operacje
ambulatoryjne (wycinaja zyly, hemorojdy, "reperuja" stopy, rece),
rentgeny, analityke, CT. Pojedynczo by nie dali rady finansowo. Ale
zadnych przychodni rejonowych, zakladowych, szkolnych, miejskich,
wojewodzkich nie ma i chyba nie bylo (moze w NRD?). Kasy chorych placa
albo musisz doplacac (glownie za zeby i okulary).

49. Data: 2020-11-20 21:46:48

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20/11/2020 o 19:27, FEniks pisze:

> [...]
> pozostaje się tylko pomodlić. Ale to nie zaprzecza a wręcz potwierdza,
> że epidemia koronawirusa JEST faktem, a od tego wyszliśmy.

pzepraszam, nie o to mi chodzilo, stracilem wyczucie, moja wina, zawsze
mozna poodychac powietrzem, a to zdaje sie jest nam potrzebne do zycia,
czyste swieze powietrze, bez maski, szykuje sie na operacje, jestem
pelen optymizmu gdzie ja sobie zapale

--
gazebo

50. Data: 2020-11-20 21:48:04

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20/11/2020 o 19:28, FEniks pisze:

> A, i jeszcze tu zapomniałam - powiedz powyższe lekarzom, pielęgniarkom i
> ratownikom medycznym.
>
> Ewa

oni to wiedza

--