najwyzsza pora na podsumowanie

71. Data: 2020-12-01 22:51:17

Temat: Re: najwyzsza pora na podsumowanie
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Niby nic nowego, ale jednak statystycznie więcej ludzi na to umiera niż
> na grypę.

?
A juści. Palcem ich liczą, tych kowidowców - robią wyliczanki metodą ,,mam
chusteczkę haftowaną".
A grypa-grypa gdzie się nagle podziała, ta, z powodu której co roku były
zapchane przychodnie?
COVID ZEŻARŁ ?
Grypowi pacjenci wyparowali ?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

72. Data: 2020-12-02 19:12:36

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01/12/2020 o 21:51, XL pisze:

> [...]
> chusteczkę haftowaną".
> A grypa-grypa gdzie się nagle podziała, ta, z powodu której co roku były

deby, deby umieraja, oraz akacje

--
gazebo

73. Data: 2020-12-03 16:58:51

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.12.2020 o 19:12, gazebo pisze:

> deby, deby umieraja, oraz akacje

Niestety, covid chyba grypy nie zeżarł, tylko się co najwyżej
nawarstwił. Zapewne i to spowodowało, że zgonów jest dwa razy więcej niż
zazwyczaj o tej porze roku.

Ewa

74. Data: 2020-12-03 17:11:28

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03/12/2020 o 15:58, FEniks pisze:

> Niestety, covid chyba grypy nie zeżarł, tylko się co najwyżej
> nawarstwił. Zapewne i to spowodowało, że zgonów jest dwa razy więcej niż
> zazwyczaj o tej porze roku.
>
> Ewa

cos w tym jest, tutaj masz darmowe szczepionki przeciwko grypie

--
gazebo

75. Data: 2020-12-03 19:50:11

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 03.12.20 um 17:11 schrieb gazebo:

> cos w tym jest, tutaj masz darmowe szczepionki przeciwko grypie

PIsalem juz, ze pod koniec wrzesnia szczepilem sie przeciw grypie. Tak
na wszelki wypadek, bo prowadze zdrowy tryb zycia, raz moze dwa razy w
ciagu 30 lat mialem grype, ale polecali, wiec wzialem i poszedlem do
lekarki i zyje. Nie jestem antyszczepionkowcem, ale niechetnie chodze do
lekarzy, kiedys ciezko sie przeziebilem po szczepieniu, a po serii
pieciu (przeciw febrze i czterem innym chorobskom), zeby mnie wpuscili
do Ekwadoru (nikt tam tego nie sprawdzal) jeden dzien zostalem w domu,
bo czulem sie troche chory. Kupe pieniedzy wydalem na tabletki przeciw
malarii, ktore sobie leza przeterminowane gdzies w lazience, bo nie bylo
okazji brac. Towarzysze niedoli na wsiakij sluczaj brali, choc zadnych
owadow nie bylo widac, no i mieli problemy zoladkowo-jelitowe. :-)
Zycze wszystkim zdrowia.

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://tinyurl.com/y46gccmw
https://tinyurl.com/y695wkr5
????????????????
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability
of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill
Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".

76. Data: 2021-01-25 21:05:04

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17/11/2020 o 16:53, FEniks pisze:

> No właśnie w tym sęk, żeby mieć szanse _w_razie_ czego trafić do
> szpitala, gdzie uzyska się odpowiednią pomoc. Nie da się tego zapewnić,
> jeśli chorych jest zbyt wielu. I zbyt duży odsetek chorych
> potrzebujących wspomagania oddychania, choćby podaniem tlenu, jeśli nie
> respiratorem. Przecież nikt nikogo nie pakuje do szpitala tylko dlatego
> że ma stwierdzony covid, jeśli ten tego nie potrzebuje. Chyba niewielu
> jest takich, którzy szpital, zwłaszcza w Polsce, traktują jak dobry urlop.
>
> Ewa

noc coz, bylem ze swoja ukochana pare ladnych mil od naszej chalupy w
szpitalu bo lekarka zazyczyla sobie z nia po widekonferencji osobistego
spotkania, ja dostalem sms'a ze swojej przychodni, ze moj lekarz
rodzinny prosi o kontakt

--
gazebo

77. Data: 2021-02-09 16:47:04

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.01.2021 o 21:05, gazebo pisze:
> [...]
> szpitalu bo lekarka zazyczyla sobie z nia po widekonferencji
> osobistego spotkania, ja dostalem sms'a ze swojej przychodni, ze moj

No i jak tam zdrówko?

--
Ewa

78. Data: 2021-02-09 19:12:48

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09/02/2021 o 15:47, FEniks pisze:

> No i jak tam zdrówko?

a tam, przeprowadzam sie :) jutro ukladam wykladziny i jestem przerazony
przeprowadzka, dobrze, ze kupilismy samochod, w sam raz na czas,
szalenstwo to malo powiedziane co mnie czeka w tym miesiacu

--
gazebo

79. Data: 2021-02-09 20:50:57

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.02.2021 o 19:12, gazebo pisze:
> a tam, przeprowadzam sie :) jutro ukladam wykladziny i jestem
> przerazony przeprowadzka, dobrze, ze kupilismy samochod, w sam raz na
> czas, szalenstwo to malo powiedziane co mnie czeka w tym miesiacu

Dobry miesiąc na szaleństwo. Zwłaszcza u nas, na białe. Ale podobno u
Was też nieźle.

--
Ewa

80. Data: 2021-02-15 18:20:23

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09/02/2021 o 19:50, FEniks pisze:

> Dobry miesiąc na szaleństwo. Zwłaszcza u nas, na białe. Ale podobno u
> Was też nieźle.

na polnocy, Szkocja, tutaj raz przysypalo, jaka ja mialem przyjemnosc
zasuwac samochodem po sniegu, a tak w zasadzie to ta zima jest
powodziowa, normalnie masakra co sie dzialo i co bedzie

--
gazebo

alexa
Psychoza ?