nalesniki robie...i pytam:))

1. Data: 2003-04-13 14:07:49

Temat: nalesniki robie...i pytam:))
Od: "agatka" <a...@g...univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

hej
no wlasnie taki moj patent jak nie mam zbyt duzo pieniazkow to robie
nalesniki ( skladniki praaawie zawsze mam) i teraz obmyslilam wertujac
stronke z przepisami grupowymi nalesniki z ziemnaczkami i serem i cebulka,
teraz mam pytanie, tak mysle czy nie wrzucic jakis przypraw do ciasta
nalesnikowego, tylko jakos nie przychodzi do glowy jakich? jakies
propozycje?

***agatka****

1. Data: 2003-04-13 14:14:11

Temat: Re: nalesniki robie...i pytam:))
Od: "mamqa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agatka" <a...@g...univ.gda.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> teraz mam pytanie, tak mysle czy nie wrzucic jakis przypraw do ciasta
> nalesnikowego, tylko jakos nie przychodzi do glowy jakich? jakies

jak robie nalesniki z farszem "obiadowym" to zawsze dodaje do ciasta
przyprawe: Kucharek
--
Mam(q)a /g-g 365511
http://strony.wp.pl/wp/mamqa

1. Data: 2003-04-13 14:51:27

Od: "agatka" <a...@g...univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PatryCCCja" <k...@s...TO_WYTNIJ.pl> napisał w wiadomości

> ziola?
no tak tylko jakie?

***agatka****

1. Data: 2003-04-13 14:54:47

Od: PatryCCCja <k...@s...TO_WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

agatka wrote:
> teraz mam pytanie, tak mysle czy nie wrzucic jakis przypraw do ciasta
> nalesnikowego, tylko jakos nie przychodzi do glowy jakich? jakies
> propozycje?

ziola?

pozdr, pat
--
vege.pl http://www.vege.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2003-04-13 15:52:50

Od: "agatka" <a...@g...univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PatryCCCja" <k...@s...TO_WYTNIJ.pl> napisał w wiadomości

> ziola?
zrobilam tak : dodalam troche oregano i osrtej papryki do ciasta ii calkiem
fajne wyszly:)) a nadzienie tesz calkiem calkiem:))) mam kolejne do kolekcji
hihihiih

(palaszujaca;) ***agatka****

1. Data: 2003-04-13 23:03:27

Od: Jakub Andrzejak <e...@N...tk> szukaj wiadomości tego autora

agatka wrote:
> [...]
> teraz mam pytanie, tak mysle czy nie wrzucic jakis przypraw do ciasta
> nalesnikowego, tylko jakos nie przychodzi do glowy jakich? jakies

Ja bym proponował z owocami, wiosnę przecież mamy ;) [np. jabłka,
truskawki].

--
Jakub Andrzejak
everlast(at)gostyn(dot)tk

chinskie smazone warzywa
co na "sniadanie wielkanocne" do pracy
Banany w ciescie - chinskie danie, ma ktos przepis na ciasto?
Banany w ciescie - chinskie danie, ma ktos przepis na ciasto?
grzyby mrożone