naleśniki ze szpinakiem i twarożkiem?

1. Data: 2005-10-13 08:24:09

Temat: naleśniki ze szpinakiem i twarożkiem?
Od: Ola Miozga <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
mam pytanie w sprawie farszu do naleśników. uwielbiam szpinak z fetą i
wiem,że taki farsz jest na 100% pyszny.Natomiast natrafiłam na szpinak z
białym serem, niestety nie było inf kiedy mam dodać twarożek i czy biały
ser moge zapiekać w naleśniku? Nie wiem co sie stanie z tym farszem jak
wpakuję wszystko do piekarnika? I czy coś mi jest jeszcze potrzebne poza
szpinakiem, serem, i czosnkiem? Dzięki z góry za pomoc.
Pozdr
Ola

2. Data: 2005-10-13 10:56:59

Temat: Re: naleśniki ze szpinakiem i twarożkiem?
Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Ola Miozga" <a...@o...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> wiem,że taki farsz jest na 100% pyszny.Natomiast natrafiłam na szpinak z
> białym serem, niestety nie było inf kiedy mam dodać twarożek i czy biały

Jesli robisz sernik to zapiekasz/pieczesz twarog wiec IMHO nie powinno byc
problemu z zapiekaniem go w nalesniku

Monika

3. Data: 2005-10-13 12:24:25

Od: Aleksandra <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika Biermann napisał(a):
> [...]
czy biały ser moge zapiekać w naleśniku? (...)

> Jesli robisz sernik to zapiekasz/pieczesz twarog wiec IMHO nie powinno byc

niestety nie należe do osób które pieką słodkie rzeczy wiec tak naprawde
nic nie wiem o serniku :) ale miałam cichą nadzieje, że w naleśniku nic
sie złego nie stanie. I sie nie stało!
Pewnie twaróg to nie to samo co feta ale farsz jest pyszny i z
nalesnikami baaardzo baardzo
pozdr
Ola

4. Data: 2005-10-13 13:08:13

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Aleksandra" <a...@o...pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
> sie złego nie stanie. I sie nie stało!
> Pewnie twaróg to nie to samo co feta ale farsz jest pyszny i z

Ten sernik to mialam na mysli tak ogolnie: robi go sie z twarogu, wiec
twarog w nalesniku powinnien sie podobnie zachowywac. Super, ze danie
wyszlo.
Nie wiem czym sie dokladnie feta od tworogu rozni. Moj ojciec ma kozy i robi
z mleka twarog, ktorego nie rusze (zapach), teraz bardzo mocno wyciska ten
twarog i wychodzi cos w konsytencji fety ale przy tym jest to bardziej
kremiste i pyszne w salatkach itp. (zapiekania jeszcze nie wyporobowalam).
Ponoc wedzony tez dobrze smakuje.

pozdrawiam

Monika

5. Data: 2005-10-28 22:37:42

Od: "desperate" <l...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

witam,
jak najbardziej mozesz zapiekac:)!!! sprawdzone
pozdrawiam
lidia

przyprawa suszone pomidory, ale gdzie?
macie fajne przepisy