napad / ruszają się zęby - to koniec ???

1. Data: 2003-02-28 15:34:38

Temat: napad / ruszają się zęby - to koniec ???
Od: "Apap" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
moj mlodszy brat - okolo 16 lat - został napadnięty i uderzony w zęby. Dwa
zęby ruszają mu się, ale nie wypadły.
Czy jest szansa, ze te zęby będą jeszcze normalne, czy cos z nich bedzie -
czy to juz koniec z nimi i trzeba nowe wstawiać ?
pytam - bo oprocz szoku to tragedia dla mlodego chłopaka (chodzic bez zębów
do szkoły)

dziekuje za odpowiedz
Paweł

2. Data: 2003-02-28 16:03:17

Temat: Re: napad / ruszają się zęby - to koniec ???
Od: Tinue <t...@w...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Apap" <p...@p...onet.pl> napisał/a:

> [...]
> Czy jest szansa, ze te zęby będą jeszcze normalne, czy cos z nich
> bedzie - czy to juz koniec z nimi i trzeba nowe wstawiać ?

Szansa jest. Niech nimi nie rusza. Niech idzie do dentysty i niech tam
pokaże klawiaturę, może podbetonowanie pomoże?

Tinue

3. Data: 2003-02-28 17:22:40

Od: "Iza" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

cztery lata temu miałam wypadek samochodowy. nie zapięta w pasy uderzyłam
twarzą w kierownicę. zęby ruszły mi sie dość mocno, ale po pewnym czasie
wszystko wróciło do normy. dziąsła same się "zeszły" i nie potrzebna była
ingerencja dentysty.

poczekajcie troszkę, będzie dobrze...

pozdrawiam,
Iza

4. Data: 2003-02-28 17:47:48

Temat: Odp: napad / ruszają się zęby - to koniec ???
Od: "Apap" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki za rade

5. Data: 2003-02-28 19:24:08

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Apap" <p...@p...onet.pl> wrote in message news:b3nvj5$t93$1@news.onet.pl...
> [...]
> czy to juz koniec z nimi i trzeba nowe wstawiać ?
> pytam - bo oprocz szoku to tragedia dla mlodego chłopaka (chodzic bez zębów

jak naszybciej niech idzie do dentysty, trzeba te zeby przeswietlic, a
w zaleznosci od stanu zeba i przyzebia podejmie sie odpowiednie leczenie.
iwon(k)a

6. Data: 2003-02-28 21:56:34

Od: "Obcy" <siralos(zabezpiecznie)@mail.icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Apap" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> czy to juz koniec z nimi i trzeba nowe wstawiać ?
> pytam - bo oprocz szoku to tragedia dla mlodego chłopaka (chodzic bez

Niech się nimi nie bawi i nie rusza bo wylecą! W te pędy do dentysty.

Obcy
polecam:
http://www.totalizm.art.pl

7. Data: 2003-03-01 02:51:14

Od: "melon" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czy to juz koniec z nimi i trzeba nowe wstawiać ?
> pytam - bo oprocz szoku to tragedia dla mlodego chłopaka (chodzic bez

Niech idzie do dentysty. Dostalem kiedys kopa w zeby, ruszaly sie minimalnie
(gorne jedynki), ale przy dotykaniu czulem nerwy? az za nosem. Poszedlem do
dentysty, ktory powiedzial iz jedynym klopotem moze byc zarastanie kanalu
zeba po takim urazie.

--
Melon - grandmaster of sweat, pain and suffering himself.

8. Data: 2003-03-01 17:20:25

Od: Robert Pyzel <r...@g...BezSpamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:Xns9330AD8FF796CTiNUEHiENA@127.0.0.1 tako rzecze Tinue

> Niech idzie do dentysty i niech tam
> pokaże klawiaturę, może podbetonowanie pomoże?

Koniecznie niech idzie, słyszałem o takim wypadku na treningu - podczas
sparingu silne uderzenie kolanem z dołu w szczęke. O dziwo nic,
wszystko całe. A potem dziąsła podeszły ropą, czyszczenie, leczenie
itd.
Siła nie ginie, zgnieceniu uelgły tkanki pod zębami. Lepiej zawsze
sprawdzić.

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

Co to może być?
Podejrzenie zapalenia jelita grubego
[NTG] Festiwal ZĘZA 2003 w Łaziskach Górnych 9-10 maja
magnez
Alkohol we krwi.