napisy na lodowce

1. Data: 2005-05-14 11:38:47

Temat: napisy na lodowce
Od: "kadafi" <...@...a> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Przepraszam, ale chyba dobrze trafilem na grupe. Reklamowana jest w TV
lodowka Indesit, po ktorej mozna pisac specjalnymi mazakami. Napisy te mozna
usuwac.
Czy probowal ktos z Was robic to ze zwyklymi lodowkami (napisy i ich
zmazywanie)?
Z powazaniem
Kadafi

2. Data: 2005-05-14 12:17:17

Temat: Re: napisy na lodowce
Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

kadafi wrote:
> [...]
> usuwac.
> Czy probowal ktos z Was robic to ze zwyklymi lodowkami (napisy i ich

Ale czy przypadkiem każdy flamaster do białych tablic nadaje się do
takiego pisania? Jeśli tylko drzwi lodówki są gładkie, wtedy można suchą
szmatką usunąć taki napis.

--
Filip.----------------------------------------------
----------------

3. Data: 2005-05-14 12:18:47

Od: "kadafi" <...@...a> szukaj wiadomości tego autora

Ale czy ktos probowal ?

4. Data: 2005-05-14 18:12:43

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

kadafi wrote:
> Ale czy ktos probowal ?

Radze nie probowac, z praktyki uczelnianej, nauczycielkiej i domowej :)
wiem, ze nawet swiezo kupiony pisak do bialych tablic, niezmazany w miare
szybko, zostawia slady, ktore trzeba usuwac np specjalnym plynem.

Zazula

5. Data: 2005-05-14 20:55:15

Od: pamana <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy probowal ktos z Was robic to ze zwyklymi lodowkami (napisy i ich
> zmazywanie)?

no jezeli to ma byc jedyna zaleta tej lodówki to chyba poszaleli.
równie dobrze mozesz nakleic notes na amgnaz i pisac po nim ,jakas
głupota zeby pisac po lodówce i zrobic z tego zalete.
p.

6. Data: 2005-05-15 20:21:54

Od: "Voyt" <esku@@@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

kadafi napisał:

> Ale czy ktos probowal ?

Próbowałem :)
Pisać się da bez problemu.
Zmazywanie nie idzie tak łatwo jak w przypadku tablicy :)))
Odradzam.

--
Voyt

7. Data: 2005-05-17 09:15:53

Od: "Maciek D." <maciek.dabrowski@poczta_google.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kadafi" <...@...a> napisał w wiadomości
> [...]
> mozna usuwac.
> Czy probowal ktos z Was robic to ze zwyklymi lodowkami (napisy i ich

Troszkę inaczej ;)
Niemiecka firma Alkor ma w swojej ofercie "czarną tablicę" w rolce. Jest to
okleina zrobiona w taki sposób, by można było pisać po niej zwykłą
(białą/kolorową) kredą. Samoprzylepne i sporo tańsze od nowej lodówki. ;) Do
dostania w kraju - sklepy z tapetami, okleinami, itp.

MD

Wnoszenie brudu do mieszkania
Czyszczenie wodnego odkurzacza
Lodowka BRANDT C3033X