napisz to pisze

1. Data: 2020-11-21 19:52:44

Temat: napisz to pisze
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

taka informacje mam w czytniku - napisz, jednak moje pytanie brzmi w
odniesieniu informacji telewizyjnych, jak pielegniarki zatruly sie
dwutlenkiem wegla? pozar jak twierdza? na pewno, byli w jaskiniach i sie
czolgali, tylko to ciagle nie jest zatrucie
--
gazebo

2. Data: 2020-11-26 09:37:47

Temat: Re: napisz to pisze
Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.11.2020 o 19:52, gazebo pisze:
> [...]
> dwutlenkiem wegla? pozar jak twierdza? na pewno, byli w jaskiniach i
> sie czolgali, tylko to ciagle nie jest zatrucie

Normalnie, wystarczą specyficzne warunki aby się zatruć CO2, pożar nie
jest konieczny.

3. Data: 2020-11-27 17:13:40

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26/11/2020 o 08:37, trybun pisze:

> Normalnie, wystarczą specyficzne warunki aby się zatruć CO2, pożar nie
> jest konieczny.

niech ci bedzie

--
gazebo

4. Data: 2020-11-28 15:16:14

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 27.11.20 um 17:13 schrieb gazebo:

> niech ci bedzie

Dwutlenek wegla - o ile dobrze pamietam, a chemie tez studiowalem - nie
jest trujacy. Podobnie azot, hel, ksenon i inne. Problem masz tylko jak
w pomieszczeniu masz tylko CO2, N2, H2, a brakuje tlenu. Chyba ze masz
zdolnosci fotosyntezy. :-)

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://tinyurl.com/y46gccmw
https://tinyurl.com/y695wkr5
????????????????
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability
of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill
Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".

5. Data: 2020-11-28 19:54:51

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28/11/2020 o 14:16, Sylvio Balconetti pisze:

> [...]
> jest trujacy. Podobnie azot, hel, ksenon i inne. Problem masz tylko jak
> w pomieszczeniu masz tylko CO2, N2, H2, a brakuje tlenu. Chyba ze masz

ludzie tak w zasadzie maja, szczatkowo

--
gazebo

6. Data: 2020-11-29 11:18:12

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.11.2020 o 17:13, gazebo pisze:

> niech ci bedzie

No no, usłyszeć coś takiego od ciebie... jednak to nie moja zasługa, nie
ja wymyśliłem/ustanowiłem takie prawa.

7. Data: 2020-11-29 13:40:44

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29/11/2020 o 10:18, trybun pisze:

> No no, usłyszeć coś takiego od ciebie... jednak to nie moja zasługa, nie
> ja wymyśliłem/ustanowiłem takie prawa.

co ty tam o mnie sobie wymysliles to nie mam pojecia, dziekuje :) a
prawa sa rozne, nie wiem jak teraz, nie mam pojecia czy sady polskie
uznaja prawo zwyczajowe, wiem jedno, czysta litera prawa spowodowala, ze
ludzie biegaja po ulicach domagajac sie wolnosci, cokolwiek to znaczy,
smiechem zartem, to wszystko pierdolnie Trybunie, to nie wiem, obcinac
reke zlodziejowi czy dac mu sprawiedliwy proces, wariactwo

--
gazebo

8. Data: 2020-12-10 13:56:15

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.11.2020 o 13:40, gazebo pisze:

> [...]
> znaczy, smiechem zartem, to wszystko pierdolnie Trybunie, to nie wiem,
> obcinac reke zlodziejowi czy dac mu sprawiedliwy proces, wariactwo

W polskich sądach sytuacja jest taka że sędziowie mogą uznać bądź nie
uznawać wszystkiego. Ich samowolę możne ograniczać (i ogranicza) tylko
wola aktualnie panującej partii. Zresztą to chyba nie tylko w Polsce
obowiązuje, w Polsce tylko ze względu na pazerność owej władzy jest
najbardziej widoczne.

A jest to proste, i na dodatek praktykowane - w ferowaniu wyroków główny
głos powinien należeć do pokrzywdzonego, o ile on zażąda ucięcia
złodziejskiej/bandyckiej łapy to dlaczego pozbawiać go tego przywileju?
Może wtedy zbrodnia naprawdę przestałaby popłacać.

9. Data: 2020-12-10 16:22:30

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10/12/2020 o 12:56, trybun pisze:

> [...]
> złodziejskiej/bandyckiej łapy to dlaczego pozbawiać go tego przywileju?
> Może wtedy zbrodnia naprawdę przestałaby popłacać.

a co zrobisz jak przez roztargnienie nie zaplacisz za cukierka?

--
gazebo

10. Data: 2020-12-10 17:18:04

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.12.2020 o 13:56, trybun pisze:

> W polskich sądach sytuacja jest taka że sędziowie mogą uznać bądź nie
> uznawać wszystkiego. Ich samowolę możne ograniczać (i ogranicza) tylko
> wola aktualnie panującej partii.

Dlaczego znowu kłamiesz?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr