napój na Sylwestra

21. Data: 2005-12-30 15:56:25

Temat: Re: napój na Sylwestra
Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 30 Dec 2005 12:51:45 +0100, Marek W.
<U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU
.UplU> napisał:

> U?ytkownik "gdaMa" <s...@w...pl> napisa? w wiadomo?ci

> A czym sie rózni dziecko nabzdryngane napojem niskoalkoholowym od dziecka
> nabzdrynganego napojem wysokoalkoholowym??

No jak to czym? Ciężarówka jest w lepszym stanie:))

22. Data: 2005-12-30 15:57:12

Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 30 Dec 2005 13:16:37 +0100, gdaMa <s...@w...pl> napisał:

> Marek W. wyklikał(a):
>
> nabzdryngane niskoalkoholowym wydala ogromną ilość płynów układem
> moczowym,
> nabzdryngane wysokoalkoholowym ??? - nie wiem, nie testowałam ;-)

Nie zwraca uwagi na wydalanie:)

23. Data: 2006-01-02 11:18:26

Od: "gdaMa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Golo wyklikał(a):
> Jasne , a co Ci innego pozostalo mówić, skoro jestes cieżarówka(

Nie jestem - ja już od 8 m-cy wyglądam jak normalny człowiek ;-)
--
Pozdrawiam *gdaMa* (Magda)
Marek (27.02.2000) i Majka (22.04.2005)

przyjęcie sylwestrowe