nareszcie woda z nieba

21. Data: 2002-09-02 19:52:46

Temat: Re: nareszcie woda z nieba
Od: "GREG" <7...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ciekawy dialog. nie mogłem sie powstrzymać.
myślę ze jestes przyjacielu w błedzie traktując kobietę jako faceta (w
dodatku jako mnie)
identyczny nr IP nie daje niestety pewności co do tożsamości osoby (czyżby
mała wiedza informatyczna?)
myślę że jak sie postarasz to lusi wyśle ci zdjęcie a ty ją po prostu
przeprosisz
bywaj

Gregor (7...@w...pl)

22. Data: 2002-09-03 03:57:47

Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "GREG" <7...@w...pl> napisał w wiadomości
> ciekawy dialog. nie mogłem sie powstrzymać.
No bez przesady ;-)

> myślę ze jestes przyjacielu w błedzie traktując kobietę jako faceta (w
> dodatku jako mnie)
Cieszę się że... myslisz ;-) To się czasem przydaje.

> identyczny nr IP nie daje niestety pewności co do tożsamości osoby (czyżby
> mała wiedza informatyczna?)
Pewnie. Wszystkiego nie można wiedzieć. Ja wiem zbyt malo i to we wszystkich
dziedzinach.

> myślę że jak sie postarasz
?????

>to lusi wyśle ci zdjęcie
Uzgodniliście to? :-))))

>a ty ją po prostu
> przeprosisz
Jesli czuje się urazona to już Ją niniejszym przeperaszam. Bez zdjęcia

> bywaj
Bywam, ale gdzie indziej ;-)

pozdr
GFrzegorz

23. Data: 2002-09-03 16:08:51

Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> napisał w wiadomości
> uwazasz,
> prostu
>
> Bo moim znajomym powodz znow zalala domostwo.

A w Somalii ludzie mrą z głodu od lat.
Masz jakieś zaburzenia?

J.Krzysztof Chiliński - Serwis "muszlowcowy" Milanówek
j...@p...pl j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch1
j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch2 - O rekinach
Praca : j...@i...pl - http://www.tymofarm.pl/

24. Data: 2002-09-03 16:11:44

Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

. Ja wiem zbyt malo i to we wszystkich
> dziedzinach.

Nareszcie.
Proponuję wydrukuj to sobie i zawieś nad ekranem .
I czytaj ,czytaj aż w końcu nawet w zresetowanym mózgu coś się utrwali .

25. Data: 2002-09-03 20:01:12

Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Too old..." <j...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Proponuję wydrukuj to sobie i zawieś nad ekranem .
> I czytaj ,czytaj aż w końcu nawet w zresetowanym mózgu coś się utrwali .

Stale wiem, ze nic nie wiem
Ale prosze o nietykanie mego mozgu w sposob tak prymitywny :-(
Mozna bardziej inteligentnie, madrzej?
Nie?
Nie dasz rady. Wiem...ze ty wiesz wszystko, bo masz to na post-itach?
Pozdr
Grzegorz

26. Data: 2002-09-04 18:32:21

Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

domostwo.

> A w Somalii ludzie mrą z głodu od lat.
To cie bawi?

> Masz jakieś zaburzenia?

O czym myslisz jesili to czasem czynisz?

Pozdr

27. Data: 2002-09-04 19:15:07

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O czym myslisz jesili to czasem czynisz?

Grzegorzu, zapewniam Cię, że Krzysztof jest myślącym człowiekiem, bardzo
kulturalnym i na poziomie.
Podejrzewam, że Ty też. Wprawdzie Ciebie nie poznałem osobiście. Ale
czuję, że tak jest. Daj spokój takim osobistym wycieczkom, wystarczy, ze
ktoś inny to czyni. To nie sprzyja wymianie poglądów tylko zaostrza
klimat. A po co?
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Learn the rules. Then break some."

28. Data: 2002-09-05 06:03:09

Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> czuję, że tak jest. Daj spokój takim osobistym wycieczkom, wystarczy, ze
> ktoś inny to czyni. To nie sprzyja wymianie poglądów tylko zaostrza

Jurku ,za taki posty zaczynam Cię wręcz kochać ;-))
Wydaje mi się ,że przymusowe wakacje w Hiszpanii świetnie Cię odprężyły .

29. Data: 2002-09-05 15:50:21

Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> Jurku ,za taki posty zaczynam Cię wręcz kochać ;-))
> Wydaje mi się ,że przymusowe wakacje w Hiszpanii świetnie Cię odprężyły .

Przylaczam sie do oceny sytuacji i przepraszam jesli urazilem.
Ot czlowiek jestem impulsywny :-(
Pozdrawiam
Grzegorz

30. Data: 2002-09-05 18:05:55

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jurku ,za taki posty zaczynam Cię wręcz kochać ;-))

No nie wiem czy powiedziec o tym żonie.
;-)

> Wydaje mi się ,że przymusowe wakacje w Hiszpanii świetnie Cię odprężyły
.

Wręcz przeciwnie, jak byś się czuł gdybyś posmarował się kremem z filtrem
20 a na drugi dzień zlazłaby ci skóra [3 razy]? Swędzi mnie do dzisiaj i
jeszcze złazi.
Prawdę mówiąc szukałem tutaj ukojenia ale nie wiem dlaczego co chwilę ktoś
podgrzewa atmosferę lub skacze do oczu.
Ach, szkoda słów.
--
Pozdr. Jerzy Nowak