narodowy test inteligencji....

1. Data: 2003-10-13 20:25:54

Temat: Re: narodowy test inteligencji....
Od: KOMINEK <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kamil" <b...@g...pl> wrote in news:bmf1rj$1mg$1@inews.gazeta.pl:

> i pewnoscia moge powiedziec ze moj brat jest ponad
> przecietna)

Jesli tak jest, to jakim cudem udalo mu sie zadac ci to pytanie?
--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi, wnioski, propozycje: k...@o...pl

Glupota nie zawsze czyni zlym, zlosc zawsze czyni glupim

1. Data: 2003-10-13 20:27:51

Temat: narodowy test inteligencji....
Od: "Kamil" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co sadzicie o nowej rozrywce serwowanej przez Gazete Wyborcza??

Nie jestem pewien czy to samo jest na onecie czy to jakas wersja
alternatywna ( http://iq.onet.pl/315931,zagadki.html ), ale dzis moj
niespelna 14 letni brat zadzwonil do mnie i spytal mnie czy to ze zrobil 5
na 14 znaczy ze jest ponad przecietnie glupi..... Prawde mowiac przerazilem
sie, ze przez czyjs medialny wymysl ( i w moim mniemaniu nieopowiedzialny)
maly czlowiek wlasnie przezyl chwile zalamania... (zwlaszcza ze z cala
nieskromnoscia, ale i pewnoscia moge powiedziec ze moj brat jest ponad
przecietna). Daje glowe ze takich chwil zwatpien jest przezywanych tysiace.
Denerwuje mnie to, bo skad laik ma wiedziec ze tak naprawde powinno sie to
rozpatrywac w odpowidenim przedziale wiekowym, po starannej standaryzacji...
itd itd

Az mu musialem wstep do psychometrii przez telefon wylozyc ;-) Ale mna
zatrzaslo i zastanowilo kto i w jaki sposob wpadl na pomysl zeby z
konsekwencja jaki nie sie za soba opublikowanie w jawiekszej gazecie i
portalu internetowym wyniku ze ponizej 15 pkt to "glowa do gory" [ w
domysle: jestes cwokiem, aleto tylko zabawa] albo powyzej 25, ze jestes
super. Zwlaszcza, ze ten sam test robi i dojrzaly czlowiek i uczen
podstawowki/gimnazjum..

1. Data: 2003-10-13 20:43:08

Od: "" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem co to coś ma mierzyć, ale chyba jednak nie inteligencję...
Tam są przecież tylko 3 kategorie wyników!!!!!

Imoe

1. Data: 2003-10-13 20:53:29

Od: "Kamil" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dlatego, ze ponadprzecietnie inteligentny 14 latek uzyska zupelnie inny
wynik niz rozwiazujacy ten test wyksztalcony 30 latek - to pierwszy powod
(nie wiem czy wiesz ale jest inteligencja skrystalizowana i plynna -
pierwsza nabywana z biegiem lat, druga rzekomo wrodzona ..... )

inteligencji nie da se ocenic bez porownania wyniku do rozkladu wynikow w
scislych grupach rozwojowych - to drugi powod wynikajacy bezposrednio z
pierwszego ( a test w GW jest jeden dla wszystkich)

1. Data: 2003-10-13 23:24:38

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kamil napisał:

> Co sadzicie o nowej rozrywce serwowanej przez Gazete Wyborcza??

A co mamy sądzić - test mierzy "społeczność" danego narodu i jego
zdolność do oszukiwania w imię wyższych racji ;). Przy okazji GW się
nachapie [codziennie jeden test do ćwiczenia], Onet się nachapie i TVN
się nachapie - ale że doszli do porozumienia [Agora startowała do
Polsatu, a nie do TVN] to dopiero kuriozum. A sam test - w piątkowej GW
był pierwszy i po dojściu do któregoś z pytań dałem sobie spokój -
chodziło o figurki, w których jedna nie jest lustrzanym odbiciem - może
jestem kretynem, ale znalazłem prostsze i jednocześnie prawidłowe
rozwiązanie nie mające nic wspólnego z gazetowym - chrzanię testy, gdzie
mimo kilku prawidłowych rozwiązań, ktos mi chce wmówić, że je źle
rozwiązuję. ;)

Flyer
ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)

1. Data: 2003-10-14 04:11:11

Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
gdzie
> mimo kilku prawidłowych rozwiązań, ktos mi chce wmówić, że je źle

Bo to jest własnie test na inteligencję. Jakoś tak się u na przyjęło, że
jak się robi coś, to zawsze pod kogoś. I to się uważa za rozwiązanie
inteligentne. Nie jesteś zwolennikiem Michnika? To i rozwiązania masz
alternatywne ;-)))

Pzdr
Paweł

1. Data: 2003-10-14 09:45:28

Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kamil" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]

Faktycznie,
niby prosty test, a moze powodowac kompleksy,
zdrowego czlowieka moze zadolowac,
dlatego unikam tych testow.
Czlowiek zyje sobie spokojnie a to nagle okazuje sie ....
ze jest glupi :(

Ten test mnie rozwalil, Pytanie7:
http://iq.onet.pl/315931,1604,zagadki.html

Duch

1. Data: 2003-10-14 09:48:40

Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Przy okazji GW się
> nachapie [codziennie jeden test do ćwiczenia], Onet się nachapie i TVN
> się nachapie

Tez sobie o tym pomyslalem: kolejne Reality Szoł z udzialem zywych ludzi :)

> chrzanię testy, gdzie
> mimo kilku prawidłowych rozwiązań, ktos mi chce wmówić, że je źle
> rozwiązuję. ;)

Doklanie :)

> był pierwszy i po dojściu do któregoś z pytań dałem sobie spokój -
> chodziło o figurki, w których jedna nie jest lustrzanym odbiciem - może
> jestem kretynem, ale znalazłem prostsze i jednocześnie prawidłowe

:) dokladnie na tym samym pytaniu spasowalem, nawet wyslalem tu posta,
nie widzac jeszcze Twojej odpowiedzi.
Duch

1. Data: 2003-10-14 10:18:52

Od: Kubek Władca poMroku <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch wrote:
> [...]
> zdrowego czlowieka moze zadolowac,
> dlatego unikam tych testow.
> Czlowiek zyje sobie spokojnie a to nagle okazuje sie ....

He he, już myślałem że odstaję od normy. Też tu znalazłem inne sensowne
rozwiązanie. Ale ten test to jeszcze nic, spójrzcie na nr. 30, ja obstawiam
trzy akcje Elektrimu :)

--

Kubek

1. Data: 2003-10-14 10:56:29

Od: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 14 Oct 2003 12:18:52 +0200
Kubek Władca poMroku <g...@p...onet.pl> wrote:

> He he, już myślałem że odstaję od normy. Też tu znalazłem inne
> sensowne rozwiązanie. Ale ten test to jeszcze nic, spójrzcie na nr.
> 30, ja obstawiam trzy akcje Elektrimu :)

nie no, to jest ZALOSNE!!!!!!

ja mysle ze zawodowi psychologowie powinni zlozyc oficjalny protest.

--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net.usun

"Rytm" w kontakcie z klientem...