narosl na jadrze

1. Data: 2008-07-20 14:33:21

Temat: narosl na jadrze
Od: "Boleck" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,

jakis miesiac temu podczas kapieli wyczulem na jadrze narosl wielkosci
ziarna kukurydzy mniej wiecej... szczerze mowiac wylecialo mi to z glowy
wiec nie poszedlem do lekarza. niestety przedwczoraj zaczela mnie pobolewac
tamta okolica, taki niezbyt silny ale nieprzyjemny, jakby piekacy bol
promienujacy na pachwine... czy mam sie zglosic do zwylego internisty czy od
razu do jakiegos specjalisty?

2. Data: 2008-07-20 15:28:04

Temat: Re: narosl na jadrze
Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Boleck" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> piekacy bol promienujacy na pachwine... czy mam sie zglosic do zwylego
> internisty czy od razu do jakiegos specjalisty?

jesli panstwowo, to musisz zaczac od internisty, zeby dostac skierowanie.
jesli prywatnie - androlog, ew. urolog tez moze pomoc.

3. Data: 2008-07-20 16:20:09

Od: lokomotywek <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

siliana pisze:
> Użytkownik "Boleck" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
>
> jesli panstwowo, to musisz zaczac od internisty, zeby dostac skierowanie.
> jesli prywatnie - androlog, ew. urolog tez moze pomoc.

Przed wizytą u lekarza polecam zrobić sobie USG.

odsloniete szyjki zebow
Olej rzepakowy: dobry czy zły?
Jak rozumieć dawkowanie?
zapalenie ścięgna