narośl na skórze

1. Data: 2003-06-16 19:06:49

Temat: narośl na skórze
Od: "Zbino" <z...@B...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zrobiła mi się narośl na skórze. Taki 0,5cm bąbelek. Wielu ludzi ma takie na
twarzy czy tułowiu. Dermatolog coś mówił o włókniaku czy coś takiego.
Słyszałem i zastosowałem prostą domową metodę usunięcia tego poprzez ciasne
zawiązanie nitki wokół takiej narośli tak, aby krew nie dopływała. Podobno
po tygodniu czy dwóch usycha i odpada. Czy to jest bezpieczne? Czy ktoś ma
doświadczenia w tej dziedzinie? Podwiązałem to to wczoraj i jak na razie
pociemniało.

2. Data: 2003-06-16 19:11:08

Temat: Re: narośl na skórze
Od: "LN" <l...@A...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> doświadczenia w tej dziedzinie? Podwiązałem to to wczoraj i jak na razie

Wiesz co ? Idź z tym do dermatologa albo nawet internisty...
Jeszcze sobie to rozpaprzesz, jakieś zakażenie wprowadzisz i będziesz się
leczył i leczył i leczył a potem pozostanie o wiele większa blizna. Po co?

pzdr
LN

pilne
[lekarz] - leczenie rzepki
Rak płuc
sciagacz na kostke - Przyznanie przedmiotu ortopedycznego - wniosek
Pigułki a włókniak