narzucanie celibatu niezgodne z prawem ...

41. Data: 2008-03-24 21:04:49

Temat: Re: narzucanie celibatu niezgodne z prawem ...
Od: Earl <e...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> "Zwolennicy aborcji wszystkich krajów - skrobcie się!"
> :-)

Zachowaj sobie ten katolicki slang na zebrania kółka różańcowego, duża
dziewczynko, i zapamiętaj - nie ma w zasadzie zwolenników aborcji, są
zwolennicy swobodnego rozporządzania własnym brzuchem, kapujesz?
Oczywiście, w ramach tej wolności, wolno ci powierzyć losy twojego brzucha w
ręce kapłanów, może być?

42. Data: 2008-03-24 21:06:29

Od: Belzebub <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 24 Mar 2008 21:36:12 +0100, doszła do
mnie wiadomość <11ks4aj6sxoz8$.88rcukcmwkk7$.dlg@40tude.net>, w
której czytam:

>"Zwolennicy aborcji wszystkich krajów - skrobcie się!"

Jesteś za całkowitym zakazem aborcji ?
--
Tomasz Jasiński.

43. Data: 2008-03-24 21:08:12

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 24 Mar 2008 22:09:16 +0100, Grzegorz Z. napisał(a):

> Ale ja pisałem o hipotetycznym zakazie dłutowania ósemek, nie płodów.

Zrobiłeś analogię, nie kręć.
A ja Ci pokazałam, do czego to prowadzi.

> "Sobie" urodzisz ? Poprawiacza nastroju ?

Nie. Kolejną wpływową osobę. Nadal niczego nie łapiesz???
:-P

> Dobrze że to nie będę ja.

Ciebie jakoś nie wyabortowano - cieszysz się, prawda?
:-)

44. Data: 2008-03-24 21:09:16

Od: "Grzegorz Z." <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> A ja sobie urodzę kolejne dziecko :-)

"Sobie" urodzisz ? Poprawiacza nastroju ?

"(...)Unia szanuje równość Państw Członkowskich wobec Traktatów,
jak również ich tożsamość narodową, nierozerwalnie związaną z ich
podstawowymi strukturami politycznymi i konstytucyjnymi, w tym w
odniesieniu do samorządu regionalnego i lokalnego(...)"

45. Data: 2008-03-24 21:17:43

Od: "Grzegorz Z." <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zrobiłeś analogię, nie kręć.
> A ja Ci pokazałam, do czego to prowadzi.

Że można oślepnąć jeśli nie znajdzie się chirurga który podejmie się
dłutowania ósemki zanim nie będzie za późno ?

> Nie. Kolejną wpływową osobę. Nadal niczego nie łapiesz???

Nie przeceniasz czasem swoich memów ?
A jeśli urodzisz islamistę-bombiarza ?

> Ciebie jakoś nie wyabortowano - cieszysz się, prawda?

Masz na myśli płód w wyniku rozwoju którego doszło do moich narodzin ?

46. Data: 2008-03-24 21:26:37

Od: "Grzegorz Z." <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 24 Mar 2008 22:01:37 +0100, Ikselka napisał(a):

> Spadaj do kubła, skoro wolisz :-)

Chcesz wyabortować grupowicza Earla hipokrytko ?

47. Data: 2008-03-24 21:36:13

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 24 Mar 2008 22:17:43 +0100, Grzegorz Z. napisał(a):

> Że można oślepnąć jeśli nie znajdzie się chirurga który podejmie się
> dłutowania ósemki zanim nie będzie za późno ?

Mówimy nadal o zębach?
;-PPP
Bo jeśli nie, to Ci powiem, że "za późno" na zmiany to jest w momencie
podjęcia przez dwie (!!!) osoby decyzji o poczęciu dziecka. A jeśli poczyna
się ono bez takiej decyzji, to niestety jest dzieckiem głupców i jest
narażone na aborcję.
I nie mówimy tu o zygotach czy płodach - lecz cały czas o istotach
ludzkich, które od 21 doby od poczęcia maja także zwykłe, ludzkie, bijące,
ukształtowane serca.
Więc nie mów mi tu o zygotach i płodach jak o strupach na skórze czy
wyrostku robaczkowym.

> Nie przeceniasz czasem swoich memów ?
> A jeśli urodzisz islamistę-bombiarza ?

Jakoś dotąd nie urodziłam, to i to trzecie uda mi sie właściwie wychować.
Mam cudowne, prawidłowe relacje w mojej rodzinie - to zasługa moja i męża.
Żadne z naszych dzieci nie skończy/ło w kuble ani w więzieniu.

> Masz na myśli płód w wyniku rozwoju którego doszło do moich narodzin ?

Do Twoich narodzin doszło nie w wyniku rozwoju płodu, lecz w wyniku
znacznie wcześniejszej subtelności - mniej lub bardziej świadomej decyzji
Twoich rodziców o podjęciu współżycia seksualnego i mniej lub bardziej
konsekwentnego liczenia się z następstwami tegoz. Nie rób ze swych rodziców
bezrozumnych istot, no jak możesz tak ubliżać najbliższym osobom :-)

48. Data: 2008-03-24 21:38:56

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 24 Mar 2008 22:26:37 +0100, Grzegorz Z. napisał(a):

> Chcesz wyabortować grupowicza Earla hipokrytko ?

Co Ty pleciesz? - słabo Ci się zrobiło?
Przecież to on sam się niejako chce wyabortować swymi poglądami (a co,
siebie nie widzi w kuble, tylko innych, tak?).

49. Data: 2008-03-24 21:46:31

Od: "Grzegorz Z." <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mówimy nadal o zębach?
> Bo jeśli nie, to Ci powiem, że "za późno" na zmiany to jest w momencie
> podjęcia przez dwie (!!!) osoby decyzji o poczęciu dziecka.

"poczęciu dziecka" ?

Bez kościelnej nowomowy proszę.

Masz na myśli stosunek płciowy ?

> Jakoś dotąd nie urodziłam, to i to trzecie uda mi sie właściwie wychować.
> Mam cudowne, prawidłowe relacje w mojej rodzinie - to zasługa moja i męża.
> Żadne z naszych dzieci nie skończy/ło w kuble ani w więzieniu.

"Właściwie wychować" ?

Władza rodzicielska kończy się z chwilą ukończenia osiemnastu lat.

Tak tak, oczywiście. Nie w wyniku :)

50. Data: 2008-03-24 21:47:29

Od: "Grzegorz Z." <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 24 Mar 2008 22:38:56 +0100, Ikselka napisał(a):

> Co Ty pleciesz? - słabo Ci się zrobiło?

> Przecież to on sam się niejako chce wyabortować

Przecież to ty go niejako wysyłasz do kubła.

--
[...]

Re: Celibat aborcją doskonałą
Re: Celibat aborcją doskonałą
Re: Celibat aborcją doskonałą