narzucanie celibatu niezgodne z prawem ...

61. Data: 2008-03-24 22:16:23

Temat: Re: narzucanie celibatu niezgodne z prawem ...
Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 24 Mar 2008 23:17:07 +0100, Grzegorz Z. napisał(a):

> [...]

...ile jest dwa razy dwa? //wyciąłeś

> Ważne kto.
>
> O naturę boga będziesz pytać świadków Jehowy ?

Oni też mają wiele racji.
A wnioski z ich racji należą już do mnie samej. Nie jestem bezmyślną
istotą.
Wiem dokładnie, ile jest dwa razy dwa w moim życiu, Ty nie - jak widzę, Ty
szukasz innego wyniku, nie chcąc zrozumieć, że innego nie ma, wynik jest
dawno wyznaczony i jest tylko jeden.
Dobranoc.

62. Data: 2008-03-24 22:17:07

Od: "Grzegorz Z." <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

--
"(...)Unia szanuje równość Państw Członkowskich wobec Traktatów,
jak również ich tożsamość narodową, nierozerwalnie związaną z ich

63. Data: 2008-03-24 22:18:56

Od: "Grzegorz Z." <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 24 Mar 2008 23:13:12 +0100, Ikselka napisał(a):

> Znam tę instytucję. Wiem, co linkuję - linkuję to, co uznaję.

Ale ja prosiłem - bez kościelnej nowomowy.

A ty z premedytacją cytujesz kościelną pseudonaukę.

64. Data: 2008-03-24 22:26:18

Od: "Grzegorz Z." <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oni też mają wiele racji.

Mają dokładnie tyle samo racji co wszyscy inni teiści.

Matki będące śJ pozwoliłyby umrzeć swoim dzieciom w wyniku wykrwawienia się
"bo tak mówi Biblia", tobie podobne kobiety - osierociłyby swoje dzieci,
wybierając samobójstwo zamiast aborcji w wypadkach gdy aborcja jest jedynym
sposobem uratowania ich życia, a dodatkowo twój kościół uczy że postawa
takich jednostek to "postępowanie godne naśladowania".

> A wnioski z ich racji należą już do mnie samej. Nie jestem bezmyślną
> istotą.

Ja też - zatem gdy proszę o nieużywanie terminów właściwych kościelnej
nowomowie - powinnaś poszukać innej, neutralnej argumentacji.

65. Data: 2008-03-24 22:40:46

Od: Earl <e...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Spadaj do kubła, skoro wolisz :-)

Co wolę???Ja nie jestem w twoim brzuchu, dzięki bozi wszechmogącej.
Skontaktuj się może ze swoim wikarym, bo dzień po rezurekcji takie rzeczy
wygadywać?

66. Data: 2008-03-25 08:21:20

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 24 Mar 2008 23:40:46 +0100, Earl napisał(a):

> Co wolę???Ja nie jestem w twoim brzuchu, dzięki bozi wszechmogącej.
> Skontaktuj się może ze swoim wikarym, bo dzień po rezurekcji takie rzeczy
> wygadywać?

Ja nie abortuję swoich dzieci. To Twoja postawa - to Ty reprezentujesz
pogląd, że aborcja to tylko "rozporządzanie własnym brzuchem". Napisałam
to, abyś wreszcie postawił się w sytuacji abortowanego dziecka.
Jak widzę, podziałało tak, jak zamierzałam, co? Przykro być abortowanym?

67. Data: 2008-03-25 16:19:44

Od: "Sky" <s...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Belzebub" <B...@i...invalid> napisał w wiadomości
> Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 24 Mar 2008 21:36:12 +0100, doszła do
> mnie wiadomość <11ks4aj6sxoz8$.88rcukcmwkk7$.dlg@40tude.net>, w
> której czytam:

> Jesteś za całkowitym zakazem aborcji ?

Jestem za całkowitym zakazem głupoty !

Echh, gdyby tylko zakazy
same z siebie coś dawały...

68. Data: 2008-03-25 17:40:17

Od: Belzebub <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 25 Mar 2008 17:19:44 +0100, doszła do
mnie wiadomość <fsb8mc$khp$1@news.onet.pl>, w której czytam:

>Użytkownik "Belzebub" <B...@i...invalid> napisał w wiadomości

>Jestem za całkowitym zakazem głupoty !

A ja jestem za zakazem rzeźbienia w malignie, chyba, że za pomocą
karburatora.

>Echh, gdyby tylko zakazy
>same z siebie coś dawały...

To piekło nie byłoby potzrebne?
--
TJ.
Nawet łajno, byle zeń wznieść górę o szczycie tonącym w obłokach,

69. Data: 2008-03-25 18:05:49

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mnie wiadomość <fsb8mc$khp$1@news.onet.pl>, w której czytam:

> A ja jestem za zakazem rzeźbienia w malignie, chyba, że za pomocą

A czemu to karburator miałby być wyjątkiem a nie koło do łamania?

> To piekło nie byłoby potzrebne?

Piekło i bez zakazów nie jest niedostępne.
Kto jak kto ale ty to wiedzieć powinieneś
najlepiej...muchorządco... ;P

70. Data: 2008-03-25 18:46:27

Od: Belzebub <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 25 Mar 2008 19:05:49 +0100, doszła do
mnie wiadomość <fsbet8$707$1@news.onet.pl>, w której czytam:

>A czemu to karburator miałby być wyjątkiem a nie koło do łamania?

To jak z tą aborcją? Jak się o to pytam, to dostaje odpowiedź typu
"och, jaki ładny ptaszek przeleciał".

Piekło jest tu, na Ziemi.
--
TJ.