narzucanie celibatu niezgodne z prawem ...

71. Data: 2008-03-25 19:10:31

Temat: Re: narzucanie celibatu niezgodne z prawem ...
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Belzebub" <B...@i...invalid> napisał w wiadomości
news:f7hiu35v7ftsar6vfa51k7pvn3nk47tqgh@4ax.com...
> Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 25 Mar 2008 19:05:49 +0100, doszła do
> mnie wiadomość <fsbet8$707$1@news.onet.pl>, w której czytam:

> To jak z tą aborcją? Jak się o to pytam, to dostaje odpowiedź typu
> "och, jaki ładny ptaszek przeleciał".

Bo przeleciał!
A co ma być z tą aborcją?
Ja już swoje napisałem w wątku "Celibat aborcją doskonałą":
"Uczcie się wszyscy zwolennicy "aborcji" od kleru jak chronić się przed niechcianymi
bachorami -zamiast konsekwencje własnej nieudolności w zapobieganiu ciąży zwalać na
płatnych zabójców w lateksowych rękawiczkach."

> Piekło jest tu, na Ziemi.

Każdy widzi na zewnątrz to co nosi w sercu...
"Nie to co wchodzi z zewnątrz w człowieka
czyni go nieczystym ale co wychodzi z człowieka
to wlasnie czyni go nieczystym..."

72. Data: 2008-03-25 19:43:06

Od: Belzebub <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 25 Mar 2008 20:10:31 +0100, doszła do
mnie wiadomość <fsbimj$jdr$1@news.onet.pl>, w której czytam:

>Bo przeleciał!

Dobrze że nie nafajdał.

>A co ma być z tą aborcją?

Mniejsza z tym, pytałem kogo innego.

> [...]
bachorami -zamiast konsekwencje własnej nieudolności w zapobieganiu ciąży zwalać na
płatnych zabójców w lateksowych rękawiczkach."

Nie czytałem.

>Każdy widzi na zewnątrz to co nosi w sercu...

Piekło i niebo to dwie strony tego samego medalu, wygodnie jest
widzieć tylko jedną...
--
TJ.

73. Data: 2008-03-25 20:13:06

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 25 Mar 2008 20:10:31 +0100, doszła do
> mnie wiadomość <fsbimj$jdr$1@news.onet.pl>, w której czytam:

> Dobrze że nie nafajdał.

A jakby nawet to co? Jeszcze pikniej by było: Kit ci w oko! ;P

> Mniejsza z tym, pytałem kogo innego.

W poście pisanym w odpowiedzi na mój...więc dostałeś o coś się napraszał.

niechcianymi bachorami -zamiast konsekwencje własnej nieudolności w zapobieganiu
ciąży zwalać na płatnych zabójców w lateksowych rękawiczkach."

> Nie czytałem.

To już przeczytałeś...esensję.

> Piekło i niebo to dwie strony tego samego medalu, wygodnie jest
> widzieć tylko jedną...

Czyli ty widzisz tylko piekło bo ci tak wygodnie...? He he... ;P
No to co ci zależy? Spróbuj widzieć tylko niebo...może okaże się że wygodniej żyć w
niebie niż w piekle... ;)

74. Data: 2008-03-25 21:23:43

Od: Belzebub <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 25 Mar 2008 21:13:06 +0100, doszła do
mnie wiadomość <fsbmbu$np$1@news.onet.pl>, w której czytam:

>A jakby nawet to co? Jeszcze pikniej by było: Kit ci w oko! ;P

I co, pociesznie bym wyglądał z ptasią kupą w oku ? Swoją drogą,
zawsze lubiłem rozśmieszać ludzi.

>W poście pisanym w odpowiedzi na mój...więc dostałeś o coś się napraszał.

O, jaki fajny ptaszek przeleciał...

>Czyli ty widzisz tylko piekło bo ci tak wygodnie...? He he... ;P

Wygodnie ? Wręcz przeciwnie. Preferuję niebo, kwiatki i motylki.

>No to co ci zależy? Spróbuj widzieć tylko niebo...może okaże się że wygodniej żyć w
niebie niż w piekle... ;)

Zapewne, ale zawsze lubiłem szukać dziur w całym.
--
TJ.

75. Data: 2008-03-25 21:40:12

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mnie wiadomość <fsbmbu$np$1@news.onet.pl>, w której czytam:

> I co, pociesznie bym wyglądał z ptasią kupą w oku ? Swoją drogą,

To musisz zmienić nicka...na belzebubek.
Pasuje bardziej tak do fleka w oku
jak i upodobania w byciu śmiesznym... ;P

> O, jaki fajny ptaszek przeleciał...

Widać i w drugie oko ci narobił ;P

> Wygodnie ? Wręcz przeciwnie. Preferuję niebo, kwiatki i motylki.

Gdybyś serio je preferował, miałbyś je szybciej niż byś o tym
zdązył pomysleć. Więc przynajmniej siebie nie oszukuj... ;)

> Zapewne, ale zawsze lubiłem szukać dziur w całym.

Jakbyś był w tym konsekwentny
to i z upodobania dziur umościłbyś sobie
szczęśliwe gniazdko w owym dziurawym ziemskim niebie ;)
Zwłaszcza że 50% ludzkości swymi dziurami wprost słynie :)

76. Data: 2008-08-09 15:43:52

Temat: narzucanie celibatu niezgodne z prawem ...
Od: "Oswald" <a...@g...euro.pl> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" <t...@p...pl> wrote in:

> chcesz jezdzic samochodem jako kierowca? Nie MUSISZ.

To skandal, że Gazeta Wyborcza narzuca swoim pracownikom celibat.
Ciekawe dlaczego się oni skarżą nam, a nie idą z tym do sądu.
Boją się naczelanego, że każe im się wykastrować?

I dlaczego muszą się słuchać !!!!!!!!!!!!!

77. Data: 2008-08-12 16:36:19

Od: "oguh" <n...@d...cz> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Z." <b...@g...pl> wrote
> "Zwolennicy aborcji wszystkich krajów - skrobcie się!"
[...]

Byle kto nie może żyć w celibacie.
Do tego trzeba mieć charakter, czyli być człowiekiem.
Nikt, a zwłaszcza antyklerykał nie musi być księdzem, zakonnikiem,
zakonnicą, czy inną osobą duchowną.
Albowiem nie dla psa kiełbasa i nie dla prosiąt miód - mówi nie tylko Pismo.

A swoją drogą to skandal, że wasi przełożeni ("z gazety") zmuszają was do
życia w celibacie.
Nie dość, że kaleczą to jeszcze to ...

78. Data: 2009-01-08 04:34:25

Temat: Re: rzucanie celibatu niezgodne z prawem ...
Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Sty, 14:14, " Edward" <e...@e...gb> wrote:
> [...]
>
> A swoją drogą to skandal, że wasi przełożeni ("z gazety") zmuszają was do

Celibat jest niezgodny z nakazami bożymi, gdyż wyganiając człowieka z
raju nakazał się rozmnażać i czynic ziemię sobie poddaną, mężczyźnie
nakazał brać żonę (żony) swoją i obsługiwać erotycznie, aby nie
sprowadzała grzechu na siebie i niego, jedynie biskup miał być mężem
jednej zony, itd...

79. Data: 2009-01-08 10:08:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 7 Jan 2009 20:34:25 -0800 (PST), Panslavista napisał(a):

> [...]
> nakazał brać żonę (żony) swoją i obsługiwać erotycznie, aby nie
> sprowadzała grzechu na siebie i niego, jedynie biskup miał być mężem

Nie masz tam jakiegoś tajnego honoris causa w zanadrzu?
:-D

80. Data: 2009-01-08 10:12:20

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie masz tam jakiegoś tajnego honoris causa w zanadrzu?
> :-D

Mam , koza nostra.

Re: Celibat aborcją doskonałą
Re: Celibat aborcją doskonałą