narzutka

1. Data: 2006-02-09 13:39:27

Temat: narzutka
Od: "tesa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Moze ktoras z kolezanek ma opis do tej narzutki {ponczo} Jesli tak to
prosze bardzo o to. Teresa Bialystok. Prosze rowniez powiedziec mi jak mam
pokazac ja od niedawna jestem i jeszcze nie umiem. Pozdrawiam.

2. Data: 2006-02-09 14:03:40

Temat: Re: narzutka
Od: "frezyjka" <b...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> prosze bardzo o to. Teresa Bialystok. Prosze rowniez powiedziec mi jak mam
> pokazac ja od niedawna jestem i jeszcze nie umiem. Pozdrawiam.

Teresko,jesli czytasz dany temat i chcesz cos dopisac do niego,poprostu
kliknij ODPOWIEDZ a twoj watek pojawi sie pod tym tematem.Nie wiem,czy dobrze
wytlumaczylam,ale chyba inaczej sie nie da.
Pozdrawiam Bozena
A tak na marginesie znam Bialystok,bo mieszkalam niedaleko

3. Data: 2006-02-09 15:27:48

Od: "tesa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje ci serdecznie Bozenko za podpowiedz i prosze cie moze mi powiesz jak
mam zrobic linka do tej narzutki bo moze ktoras z grupowiczek mialaby do niej
opis. Pozdrawiam cie i bardzo sie ciesze ze jestes blisko. Teresa.

4. Data: 2006-02-09 18:23:18

Od: "frezyjka" <b...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
niej
> opis. Pozdrawiam cie i bardzo sie ciesze ze jestes blisko. Teresa.

Teresko,caly opis poszedl na priv.
Bozena

winogrona
[OT] Krakowskie spotkanie w lutym