Re: nastolatku, oto co powinienes wiedzieć o seksie analnym!

From: "Pszemol" <P...@P...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: nastolatku, oto co powinienes wiedzieć o seksie analnym!
Date: Tue, 18 Jul 2017 07:03:56 -0500

news:ok9l4d$gv8$1@dont-email.me...
> Czasopismo Vogue, a konkretnje jego wersja dla nastolatków, Teen Vogue,
> zamieściło taki oto zwyczajny artykuł:
>
> http://www.teenvogue.com/story/anal-sex-what-you-nee
d-to-know

> [...]
>
> "For those of you with prostates, ..." - o chłopcach.
>
> i w następnym akapicie:
>
> "Many vagina owners love anal play." - o dziewczynkach :-)
>
> Jak ostrożnie uniknięto odniesień do dychotomii płciowej boy/girl czy też
> male/female. Jak wyraźnie artykuł jest adresowany do społeczności LGBT...
> Groteskowo wręcz karkołomny język!
>
> Czy to czasopismo wychodzi w Polsce???
> Czy ktoś mógłby zacytować jak się uporano z neutralnym-płciowo językiem w
> polskiej wersji?
>
> Niestety nie widzę w sieci dostępnej elektronicznej wersji polskiego

Niezłą burzę nienawiści na tłiterze rozpętali prawicowcy na autora
artykułu - oskarżają go za promocję sodomii wśród dzieci i że
chce aby dzieci chorowały na AIDS... Nieźle, nieźle...
https://www.queerty.com/gay-teen-vogue-editor-unleas
hes-incredible-tweet-storm-amid-anal-sex-controversy
-20170717
Ci prawicowcy to tak dają się łatwo nimi manipulować - wystarczy że
się wyśle jakiś artykuł do gazety a zrobią gazecie reklamę na cały świat!
:-)