nasza strona i FAQ - przydlugawe

1. Data: 2002-07-16 17:18:28

Temat: nasza strona i FAQ - przydlugawe
Od: "Ilona" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

To jest pomysl podany juz jakos przez innych i ja ten pomysl goraco
popieram. Tyle razy byla mowa o stronie grupowej, o galerii itp, ale to duzo
roboty z taka galeria - pierwsze co bysmy mogly zrobic to zrobic FAQ naszej
grupy.
Nowe osoby by sie automatycznie tam posylalo.

Proponowalabym tez liste grupowiczek (-ow) np imie nazwisko albo pseudo,
ewentualnie mala fotka , adres E-mail, ew strona i glowne zainteresowania w
sferze robotek, miasto. Kazdy, kto by czul sie grupowiczem dawal by sygnal
do opiekuna/opiekunow*** i zostalby dodawany.

***czyli osoby, ktore sie zgodza opiekowac, zostana zaakceptowane przez
grupe [musimy przeciez znac tego kogos] i poradza sobie z robieniem prostych
stronek

W swoim czasie galeria (o ile sedno.com tego nie przejmie-pozostawiam do
dyskusji)
Moze mapa pasmanteri w Polsce + w inecie wraz z ocena (pomysl Mongi
opublikowany na forum na sednie.com - ponownie propozycja do rozwazenia albo
na naszej stronie albo na sednie.com) ***
No i linki wraz z podziekowaniami np. dla Marcina za http://www.sedno.com
no i dla autora Haftka

Trzeba sie tez zastanowic, gdzie to powiesimy i pomyslec o domenie - moze w
ART.PL dadza nam np www.robotkireczne.art.pl ? (moja firma dostala od nich
domene, wiec nie sadze, by byl problem, a art brzmi niezle - przynajmniej
lepiej niz onet czy wp, a przeciez nie bedziemy wykupywac komercyjnej
domeny)

*** Jest taka kwestia. Marcina strona haft.sedno.com ma byc w swoim
zalozeniu komercyjna, o ile sie nie myle. Marcin pisal, ze chcialby na niej
w przyszlosci zarabiac, czyli wejdzie kwestia reklamy, bannerow itp.
Nasza strona powinna byc moim zdaniem niekomercyjna, by zachowac ducha
pl.rec.r-r (bezinteresowna pomoc). Jesli by wypalil pomysl ze sklepem z
naszymi wyrobami to swietnie - ale cudzych rzeczy nie bedziemy na tej
stronie reklamowac. To jest oczywiscie moja opinia. Teraz czekam na Wasza i
na Wasze pomysly.

pozdrawiam
Ilona

1. Data: 2002-07-16 17:58:21

Temat: Re: nasza strona i FAQ - przydlugawe
Od: Mirka <z...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Moja percepcja jest bardzo ograniczona ponieważ dziś rano dowiedziałam
się, ża mam obronę POJUTRZE, więc zawzięcie kuję.

Pomysł mi się podoba, prostą stronę umiem zrobić, nawet z grafiką (to
też hobby).

Jestem też bardzo za galerią z naszymi pracami na sprzedaż, mam
nadzieję, że to dojdzie do skutku.

Ogólnie podpisuję się pod wszystkim obiema łapkami. Więcej na razie nie
mogę powiedzieć, bo mózg mi już nie pracuje. Trzymajcie za mnie kciuki w
czwartek o 8 rano.

Mirka
(Poznań)

--

- Teraz jest trzecia.
- A gdzie masz zegarek? Przecież nawet nie spojrzałeś.

1. Data: 2002-07-16 18:38:16

Od: "Dorota Orzeszak" <s...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Popieram pomysl :)

Jesli bedzie juz decyzja co do domeny to moge dac obsluge od strony
technicznej (serwer + miejsce + obsluga domeny).

Valentine
Poznan, Debiec

1. Data: 2002-07-16 18:49:43

Od: "Grazyna" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota Orzeszak" <s...@a...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Jesli bedzie juz decyzja co do domeny to moge dac obsluge od strony
> technicznej (serwer + miejsce + obsluga domeny).

Jestem za, to doskonaly omysl, ktory powinien bys jak najpredzej
zrealizowany

Grazyna

1. Data: 2002-07-16 19:35:17

Od: "Kasia A." <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ilona" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> sferze robotek, miasto. Kazdy, kto by czul sie grupowiczem dawal by sygnal
> do opiekuna/opiekunow*** i zostalby dodawany.

Też mi od jakiegos czasu podobny pomysł chodził po głowie. A właściwie od
czasu jak zobaczyłam stronę "kuchennej" grupy dyskusyjnej. Tak więc gorąco
jestem za.

Kasia
Kraków

1. Data: 2002-07-16 20:10:19

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Jestem za, to doskonaly omysl, ktory powinien bys jak najpredzej
>zrealizowany
>
>Grazyna

takze samo popieram

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-07-16 20:47:32

Od: Monga <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Ilona" <p...@p...onet.pl> :

> [...]
> popieram. Tyle razy byla mowa o stronie grupowej, o galerii itp, ale
> to duzo roboty z taka galeria - pierwsze co bysmy mogly zrobic to

Oczywiscie jestem jak najbardziej za wszystkim co tu Ilonko napisalas :)
Uwazam, ze pomysl jest swietny. Wszystkie 'dzialy', ktore wymienilas
rowniez popieram i jezeli uda mi sie kiedykolwiek popchnac ta mgr to z
checia wielka i zapalem przylacze sie do jej czynnego tworzenia :)

Pozdrawiam,
Monika (Wroclaw)

--
m...@p...fm
GG 86099 ** ICQ 23487118

1. Data: 2002-07-17 06:12:22

Od: "HANIA" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Koncepcja bardzo mi się podoba.
Bardzo chciałabym pomóc, ale tworzenie stron to jak na razie to dla mnie
"czarna magia".
Uwzględnicie na tej stronie takiego "pasożyta" jak ja?
Hania (Rzeszów)
gg 3266206

1. Data: 2002-07-17 07:04:44

Od: "Madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> naszymi wyrobami to swietnie - ale cudzych rzeczy nie bedziemy na tej
> stronie reklamowac. To jest oczywiscie moja opinia. Teraz czekam na Wasza

Jestem za tym wszystkim co napisała Ilona. Niestety nie mam żadnych
zdolności tworzenia stronek :((( Ale galerię prac grupoiczek z wielką chęcią
bym zobaczyła :)))

Pozdrawiam
Magda (Białystok)

1. Data: 2002-07-17 07:34:02

Od: <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja jestem bardzo początkująca, ale z wielką ochotą popatrzyłabym na cudeńka
wykonane rękami innych grupowiczek (czy ja w ogóle grupowiczka? nie chciałabym,
aby staż mnie zdyskwalifikował). Adresy pasmanterii to świetny pomysł. Jestem za

Milena

R.I.P. - serwerek 'MONGI'
Trochę białostockiej prywaty
nowy narybek