nasza strona - pytanie???

1. Data: 2003-05-24 13:03:19

Temat: nasza strona - pytanie???
Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny, jakis czas temu, ktoras z was (nie pamietam kto, a ze wzgledu na
modem nie moge raczej przeszukiwac postow), zaproponowala, ze podejmie sie
zrobienia naszej stronki. ibyly glosy (ktore w pelni popieram! zeby nie bylo
nieporozumien) a propos praw autorskich itp. Ale moze warto by bylo miec
stronke, gdzie moglybysmy zamieszczac gotowe juz prace. Pewnie wiekszosc z nas
swoich stronek nie posiada. tylko czy ktos by sie tego podjal? ja niestety nie
umiem takich rzeczy robic. wtedy by byl jeden adres, gdzie bysmy wysylaly
zdjecia swoich prac i mozna by je bylo umieszczac na stronce. Tylko warunke,
zadnych wzorow, ale wtedy prosby na priv. no chyba ze ktos sam wymysla wzory i
nie ma nic przeciwko ich publikacji w necie.
taki luzny pomysl...
pozdrawiam
annaweronika
P. S. pomysl stad, ze przeciez duzo z nas sie spotyka w swoich miastach itp,
chwalimy sie robotkami, a przeciez nie jestesmy zbiorem wielu grupek tylko
jedna wielka grupka? co nie? :)

1. Data: 2003-05-24 18:02:24

Temat: Re: nasza strona - pytanie???
Od: "Kanishy" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziewczyny, jakis czas temu, ktoras z was (nie pamietam kto,
zaproponowala, ze podejmie sie
> zrobienia naszej stronki.

Przyznaje się bez bicia to byłam ja :-)

Jeśli chodzi o mnie to ja moge się tego podjąc,
choć z tego co zauważyłam są juz strony dziewczyn z tej grupy, na których sa
umieszczone zdjecia prac innych

Wasza decyzja

Kanishy

1. Data: 2003-05-24 20:15:01

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@o...pl wrote:
> Dziewczyny, jakis czas temu, ktoras z was (nie pamietam kto, a ze wzgledu na
> modem nie moge raczej przeszukiwac postow), zaproponowala, ze podejmie sie
> zrobienia naszej stronki.

Zgadza się :) I wciąż nie mogę się doczekać na adresy pasmanterii,
zbiory informacji do FAQ itp. rzeczy. Prawdę mówiąc mam w tej chwili
zrobiony wstępniak i adresy pasmanterii w Warszawie (tylko tych naprawdę
dobrych ;) ), a całej reszty niet :(
Mogę to wrzucić do sieci, a reszta chyba niestety będzie musiała
poczekać, bo w poniedziałek raniutko wyjeżdżam i zobaczę znów mój
komputerek dopiero za cztery miesiące (mam nadzieję, że sieć zobaczę
wcześniej ;) )

Pozdrawiam
Julita

1. Data: 2003-05-24 20:39:25

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Jeśli chodzi o mnie to ja moge się tego podjąc,
> choć z tego co zauważyłam są juz strony dziewczyn z tej grupy, na których sa

Super! Mysle, ze trzeba jakos zaczac, rozmawialam jeszcze z iwonka -
puchaczkiem. Ja bym bardzo chetnie pooglodala zdjecia robotek dziewczyn z
innych miast, a ktore nie maja swoich stronek. Kanishy, moze po prostu trzeba
zaczac???? Bardzo chetnie sie w to wlacze, tylko mowie od razu, ze ja nie
posiadam umiejetnosci obslugi programowo poza wordem. Ale gdyby bylo cos
prostego i bys wytlumaczyla to sprobuje. trudno, zebys Ty odwalala cala robote.
Ja to mama taka wizje:
Stronka nasza, robotkowa, bez umieszczania zadnych wzorow (poza autorskimi, z
zaznaczeniem kto jest autorem itp). Wiec ktos musi czuwac i nie dopuszczac do
wpuszczanoia na stronke wzorow. Jest adres, na ktory wysylamy swoje prace,
tudziez same tam umieszczcamy (ja nie wiem jak to sie robi...). I mam taka
wizje, ze zdjecia sa umieszczcane w kategoriach: haft, koronka, tkanina, batik,
koraliki, drytu, szycie itp. Oczywiscie w hafcie i koronce sa podkategorie np.
krzyzyki, plaski, szydelko, frywolitka, inne itp. Kazdt wzor jest podpisany kto
to zrobil itp. A jak ktos chce wzorek to juz na priva, zeby byl podany mail do
autorki :)
To sa moje wizje. :-))))
Kanishy, daj znac co Ty na to i o czym Ty myslalas??? Ja w poniedzialek
wyjezdzam, ale wracam we wtorek i obiecuje byc aktywna!
pozdr
annaweronika
P. S. mam nadzieje ze pomysl chwyci. Robimy tyle pieknych rzeczy, czas to
swiatu pokazac!

1. Data: 2003-05-25 08:17:31

Od: "zuza" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie dziewczyny!
Jestem grafikiem komputerowym, robię strony www zawodowo. We Flashu. Mogę
zrobić to i owo dla Was.
Aniu!Masz słuszną koncepcję, wizję tej strony. Musiałby być jakiś odbiorca
mailingu, do którego wszystkie byśmy podsyłały swe zdjęcia
robótek, potem on obrabiałby je na rzecz sieci i wkładał w określoną
kategorię z nazwiskiem autora i jego adresem mailowym.
Pozostaje jeszcze kwestia domeny. Darmowe serwery mają swoją ograniczoną
pojemność (9 mb), nie wiadomo czy w trakcie rozrastania
stronki i zwiększania ilości zdjęć ta pojemność wystarczy. Może trzeba by
było pomyśleć o jakiejś płatnej domenie?
Miałam zaczęty projekt mojej własnej stronki z haftami, nie został on
finalnie ukończony - nie podpiełam jeszcze skryptów, więc
strona na sieci wisi tylko jako strona główna, ale mogę ten projekt odstąpić
i oddać na potrzeby grupowe. Jeżeli nie podoba się pomysł
tej strony mogę zrobić coś innego. Czekam na jakieś odezwy, zwłaszcza od
Kanishy, która pierwsza podjęła się tego zadania.
Oto adres tej stronki:
www.hafty-k.prv.pl
Pozdrawiam Was wszystkie serdecznie i ciepło!!!
Zuza :)

1. Data: 2003-05-25 10:20:12

Od: "Iwetka" <i...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

ciach
> [...]
itp,
> chwalimy sie robotkami, a przeciez nie jestesmy zbiorem wielu grupek tylko

A co będzie z naszą oficjalną http://www.robotki-reczne.art.pl ?
Coś się nie otwiera, a takie ładne były początki! Może ten pomysł ktoś
pociągnie dalej, Ilonko co Ty na to?

Iw.

1. Data: 2003-05-25 11:52:46

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Ciesze sie, ze pomysl chwycil... Kurcze, zbierzmy sie do kupy, zrobmy cos
NASZEGO!!!!! Zobaczmy wreszcie swoje prace! 9to brzmi niemalze jak manifest...
robotkowy). i moglyby tam sie znalezc wlasnie adresy pasmanteri, sklepow z
materialami, co gdzie i za ile kupic... ach...
No ja niestety jestem kpmputerowo ogranoiczona :-), ale tez jestem
zdeterminowana, wiec robmy!
pozdr annaweronika

1. Data: 2003-05-26 10:45:42

Temat: Odp: nasza strona - pytanie???
Od: "gabi" <g...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

hej
czesc prac grupowiczek udalo mi sie juz zebrac na stronie
www.mulina.blink.pl
miejsca na serwerze jest jeszcze sporo wiec nie ma przeszkod aby tych zdjec
bylo jeszcze wiecej
galerie staram sie aktualizowac na biezaco
jest tez juz dzial z wzorkami (na razie tylko moje wzorki przerobione za pom
oca "haftu krzyzykowego")
jest dzial z poradami choc przyznaje ze na razie niezbyt pokazny

tak wiec jezeli tylko chcecie i beda chetni do pomocy :)
to zapraszam

trzeba by bylo jeszcze troch na tym popracowac ale powiedzmy ze jakis poczat
ek juz jest

w najblizszym czasie chcialam przerobic galerie zeby byla bardziej czytelna
trzeba tylko opracowac jakis konkretny podzial prac na kategorie

pozdrowienia z Krakowa
gabi

mailto:g...@r...net
www.mulina.prv.pl
www.mulina.blink.pl

---

1. Data: 2003-05-26 19:49:10

Od: "Krzycho" <k...@p...xo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam przepraszam że sie nie odzywalam ale mam lekko nie sprawny komputer i
pisze od meza. Naszczescie jutro juz powinien byc ok.

Co do adresu strony czy domeny.
Serwer mam u siebie w sypialni :-( wiec nie ma problemu z pojemnoscia :-),
domena rowniez jest zarejestrowana co prawda na firme meza ale korzystac
mozemy bez problemu.
Strony robic potrafie ale amatorsko wiec profesjonalistce chcetnie dam sie
popisac umiejetnosciami :-)))

A poza tym.. jeszcze pogadam z Gabi - bo ja tez z Krakowa :-)

Razem myśle że się uda cosik stworzyć. - Niestety dopiero od jutra :-)

Pozdrowienia
Kanishy

1. Data: 2003-05-27 04:06:42

Od: "Iloneska" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzycho <k...@p...xo.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:batr4f$qgt$...@n...news.tpi.pl...

> [...]
> domena rowniez jest zarejestrowana co prawda na firme meza ale korzystac

mamy juz przeciez domene www.robotki-reczne.art.pl
Tylko, ze jest ona przypisana do konkretnego serwera i pewnie trzeba bedzie
coo nieco zmienic u administratora domen "art"

Mam u siebie na dysku zaczatek strony - o, co kiedys wisialo pod tym
adresem.
Niestety nie mam czasu zajmowac sie dalej tym projektem poki co.
Jak ktos chetny do przejecia schedy, to na priva prosze,
p...@p...onet.pl
(bez _nospam oczywiscie)

wyjezdzam do Mamy na ca tydzien, wiec moge odpisac dopiero po powrocie

> A poza tym.. jeszcze pogadam z Gabi - bo ja tez z Krakowa :-)

Ja oczywiscie tez na miejscu :-)

Przy nasteepnym spotkanku Krakowianek i nie tylko Krakowianek :-) widze Was
! :-)

pozdrowki
Ilona

Wisza zdjecia