[haft] naszywanie cekinow

1. Data: 2006-10-26 07:55:39

Temat: [haft] naszywanie cekinow
Od: "Dziunia" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie.
Czy może wiecie gdzie w necie znaleźć instrukcję jak naszywać cekiny ma
dzianinę?
W archiwum pusto na ten temat...

Dziunia

2. Data: 2006-10-26 08:14:00

Temat: Re: naszywanie cekinow
Od: "maria" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziunia napisał(a):
> Jak w temacie.
> Czy może wiecie gdzie w necie znaleźć instrukcję jak naszywać cekiny ma
> dzianinę?
Robiłam to juz bardzo dawno. Z tego co pamietam, potrzebne sa
oczywiście cekiny i chyba dżety tzn.takie małe krótkie
rureczki,które przytrzymuja cekin.Nadziewasz na nitke cekin ,potem tą
rureczkę i przeciągasz znowu igłę przez dziurkę cekina. Może
pomogłam. pozdrawiam maria

3. Data: 2006-10-26 08:32:10

Od: "czeremcha" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

maria <b...@o...pl> napisał(a):

> Robi=B3am to juz bardzo dawno. Z tego co pamietam, potrzebne sa
> oczywi=B6cie cekiny i chyba d=BFety tzn.takie ma=B3e kr=F3tkie
> rureczki,kt=F3re przytrzymuja cekin.Nadziewasz na nitke cekin ,potem t=B1
> rureczk=EA i przeci=B1gasz znowu ig=B3=EA przez dziurk=EA cekina.

Cekin można też przytrzymać koralikiem. Można naszywać cekiny bez koralików,
ale wtedy następny cekin nachodzi na połowę poprzedniego, tworząc jakby
rybią łuskę /igłę wbija się kolejno w dziurkę pierwszego, a "wychodzi" przez
dziurkę drugiego cekina/. Jeśli dzianina ma być użytkowana jako napięta /np.
obcisła bluzka/, lepiej cekiny przyszywać po jednym - dwa, za każdym razem
zakańczając supełkiem i obcinając nitkę, żeby przeciągnięta po lewej stronie
nić nie hamowała naciągania się dzianiny - pęknie, jak nic! /nitka
oczywiście, i cekiny - fruu/

Ania

[ot]szablony malarskie
Kram z robótkami
Mała Diana Extra szukam
Kontakt
(szydełko) Prośba o pomoc w rozszyfrowaniu schematu