nauczyciel, a umowa o pracę

1. Data: 2004-11-23 22:30:08

Temat: nauczyciel, a umowa o pracę
Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

wiadomo, że klasyczną UoP można wypowiedzieć na określonych warunkach, a jak
wygląda nauczycielska? Czy mogę np. powiedzieć w środku roku, że znalazłem
lepszą pracę i że se idę precz?

--
Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

Uwaga! nie jestem w stanie korespondować z posiadaczami konta na serwerze
gazeta.pl. Jeśli chcesz do mnie pisać, użyj innego konta.

2. Data: 2004-11-23 22:37:44

Temat: Re: nauczyciel, a umowa o pracę
Od: Jacek Skowroński <j...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 23 lis 2004 Tristan Alder <s...@p...onet.pl> zajmuje się
edukacją:

> wiadomo, że klasyczną UoP można wypowiedzieć na określonych warunkach,
> a jak wygląda nauczycielska? Czy mogę np. powiedzieć w środku roku, że
> znalazłem lepszą pracę i że se idę precz?

Nie wiem, jak to wygląda od strony formalnej, ale jest możliwe. Zdaje się,
że KN tego nie reguluje, więc stosowane są przepisy Kodeksu Pracy. W mojej
szkole taka sytuacja miała miejsce miesiąc temu. Nauczyciel chemii znalazł
lepszą pracę i po jakimś miesiącu od poinformowania dyrekcji już tam
pracował. Rozwiążanie umowy chyba było za porozumieniem stron.

--
Jacek Skowroński <><
_______________________

3. Data: 2004-11-24 17:51:55

Od: Aneczka <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacek Skowroński napisał:

> [...]
> lepszą pracę i po jakimś miesiącu od poinformowania dyrekcji już tam
> pracował. Rozwiążanie umowy chyba było za porozumieniem stron.

moja znajoma tak zrobiła, rozwiązanie umowy za porozumieniem stron,
musiała dopracowac do końca miesiąca, ale tam powodem zwolnienia był
konflikt między nią i kimś tam, drugi przypadek - dziewczyna do piątku
pracowała w jednej placówce, a od poniedziałku w drugiej, bo dyrektorki
się dogadały między sobą i nie robiły problemu,

4. Data: 2004-11-24 20:39:40

Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneczka" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

> bo dyrektorki
> się dogadały między sobą i nie robiły problemu,

Bywa.
Tak czy inaczej wszelkie potrzebne zapisy dotyczące nawiązywania i
rozwiązywania stosunku pracy pomiędzy nauczycielem a szkołą (placówką) przy
uwzględnieniu rodzaju stosunku pracy (UoP zaczas określony i nie,
mianowanie) są łatwo dostępne i znajdują się w KN w rozdz. 4.

Jotte

5. Data: 2004-11-26 22:49:09

Od: Jakub Jarosz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tristan Alder napisał:
> [...]
> wygląda nauczycielska? Czy mogę np. powiedzieć w środku roku, że znalazłem

ja jestem stazysta i mam umowe na czas okreslony gdzie wyraznie jest
zaznaczony 2tyg okres wypowiedzenia

pozdrawiam

qba

studia humanistyczne