nauczyciele

1. Data: 2003-02-11 11:32:57

Temat: nauczyciele
Od: "Anna Niewojt" <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

nauczyciele nie pisza tylko maja ferie!

2. Data: 2003-02-11 15:03:42

Temat: Re: nauczyciele
Od: "Andrzej" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Niewojt" <n...@p...pl> napisał w wiadomości
news:b2ampt$8s7$1@nemesis.news.tpi.pl...
> nauczyciele nie pisza tylko maja ferie!

Witaj!
i kto Ci naopowiadał takich bredni! Moje ferie to:
1. odrobienie zaległości w lekturze - przeczytałem kilkanaście czasopism
fachowych i trzy książki,
2. sprawdziłem 200 prac klasowych - muszę je oddać w tygodniu po feryjnym
3. w pracowni komputerowej zweryfikowałem stan wszystkich komputerów i całej
sieci (19 komputerów uczniowskich + 1 komputer administratora + 1 serwer)
4. 3 dni spędziłem w sekretariacie i księgowości (koniec miesiąca i
rozliczenie z ZUS'em - program Płatnik)
5. brałem udział w akcji "Zima w mieście" - 6 dni po 6 godzin zajęć z
młodzieżą
Tak wyglądają "moje ferie" i myślę, że nie jestem tu żadnym wyjątkiem.
To tylko ludziom z zewnątrz wydaje się, że nauczycielom jest tak bardzo
dobrze.
Andrzej (http://angraplay.republika.pl)
PS
te wszystkie zajęcia nie są opłacane w sposób dodatkowy - wszystko w ramach
18 godzinnego pensum, które tak kłuje w oczy wiele osób.
Andrzej

nauczanie angielskiego
Awans na naucz. dyplomowanego!!!!!!!!!!! !!!!
Poszukuję par z dzieckiem do 1 roku życia...
Matematyka gotowe zadania z matury 2002
faq grupy pl.soc.edukacja