nauki przedmalzenskie -platne???

271. Data: 2006-03-11 19:00:03

Temat: Re: nauki przedmalzenskie -platne???
Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-03-11 19:48:21 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Adam Moczulski* skreślił te oto słowa:

<ciach>

Wybacz, ale nie jestem w stanie rozmawiać, na temat hierarchii wartości
umozliwiającej wspólne życie z drugim człowiekiem, z kimś dla kogo
wartością jest wybór między trampkami a szpilkami czy odczuwanie smrodu.

To trochę jak rzucanie pereł przed wieprze. "Rekrut" na TVP1 właśnie z Tobą
wygrał.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

nie wie nic o usenecie, kto nie pisał na teście /KAnusia/

272. Data: 2006-03-11 19:06:57

Od: Adam Moczulski <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia napisał(a):

> Wybacz, ale nie jestem w stanie rozmawiać, na temat hierarchii wartości
> umozliwiającej wspólne życie z drugim człowiekiem, z kimś dla kogo
> wartością jest wybór między trampkami a szpilkami czy odczuwanie smrodu.

A z kim byś była w stanie ?
Adam

273. Data: 2006-03-11 20:36:34

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Margola napisał(a):

> Wykaż mi niezrozumiałość tego zdania i jego niepoprawność stylistyczną,

Margola, napisałaś, że zakładasz z dużą dozą prawdopodobieństwa - a
chyba to, co zakładasz, wiesz na 100%? ;-)

> jeżeli uważasz oczywiście, że nie popieprzasz bełkotliwie pod nosem, tylko
> nadal trzymasz się wątku, nie bawiąc się w zbędną erytrystykę.

Raczej w zbędną _erystykę_.

Pozdrawiam
Ewa, poza tematem

274. Data: 2006-03-12 08:15:42

Od: "Margola" <malgos@spamowi_precz.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Raczej w zbędną _erystykę_.

A i owszem, czułam że coś jest nie tak, ale nie zajrzałam do słownika :-)

Margola Pouczona

275. Data: 2006-03-12 12:20:45

Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Xena napisał(a):

> Oooo. O to dokładnie mi chodziło. Czyżbyś załapała?

Xena weź mi pokaż miejsce, gdzie ja napisałam, że to co robię jest w
porzadku.

--
Elske

http://elske.freehost.pl/
*Ludwik XIV był samolubem. Twierdził, że Francja to ja.*

276. Data: 2006-03-12 13:12:23

Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Moczulski napisał(a):

> A z kim byś była w stanie ?

Ciekawe u Ciebie jest to, że zamiast odpowiadać na sedno posta wyciagasz
z niego najmniej istotny przecinek i robisz z niego główny temat. Byłbyś
świetnym politykiem.

277. Data: 2006-03-12 13:12:26

Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Moczulski napisał(a):

> Raczej nieczęsto ze swoimi partnerami. No chyba że ja o czymś nie wiem.

Poczekaj. Skąd taki wniosek, bo sie chyba zupełnie pogubiłam...

> Aż do pierwszej okazji. Nie pisałem że zawsze jest nią ciąża. Nawet
> wręcz przeciwnie.

Co w takim razie nią może być?

> Niemniej przypuszczam że i Ty masz jakąś swoją sferę sacrum której
> lekcewazenie przez partnera sprawi Ci przykrość. Nie wiem co to jest,
> może ciuchy, może buty, może torebki...

Brak zainteresowania nie jest równoznaczny z lekceważeniem. Mozna sie
nie interesować, ale uznawać zainteresowania drugiej strony. Albo można
tez lekceważyć "hehe, ty i te twoje torebki"). Spora różnica.

> To były czasy że jak facet się w końcu znudził seksem i przestał
> oglądać się za młodszymi od żony to ona się z tego raczej cieszyła.

Sugerujesz że teraz zdrowy facet juz niekoniecznie oglada się za
młodszymi czy może, że teraz sie martwi?

278. Data: 2006-03-12 13:24:02

Od: Adam Moczulski <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elske napisał(a):

> Ciekawe u Ciebie jest to, że zamiast odpowiadać na sedno posta wyciagasz
> z niego najmniej istotny przecinek i robisz z niego główny temat. Byłbyś
> świetnym politykiem.

A co Twoim zdaniem było sednem tamtego posta ?

Adam

279. Data: 2006-03-12 13:24:05

Od: Adam Moczulski <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elske napisał(a):

> Poczekaj. Skąd taki wniosek, bo sie chyba zupełnie pogubiłam...

Wielu tu par nie spotkałem, a juz takich które dyskutuują ze sobą na
ważne tematy to wcale.

> Co w takim razie nią może być?

Jak nie masz ochoty czytać całego wątku to może chociaż jego temat ?

> Brak zainteresowania nie jest równoznaczny z lekceważeniem. Mozna sie
> nie interesować, ale uznawać zainteresowania drugiej strony. Albo można
> tez lekceważyć "hehe, ty i te twoje torebki"). Spora różnica.

A jak znajdujesz w tym kontekście określenie "to bełkot" ?

Teraz się martwi jak mu się nie chce.

Adam

280. Data: 2006-03-12 13:33:53

Od: "Margola" <malgos@spamowi_precz.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Moczulski" <a...@d...pl> napisał w wiadomości

> A co Twoim zdaniem było sednem tamtego posta ?

Błagam Cię, Elske, wyjmij wtyczkę od tego miksera, niech już więcej nie bije
piany...

Margola

Drugie dziecko.
Prawda
spadek
UWAGA! PTASIA GRYPA: Główny Inspektor Sanitarny informuje!
Jak pomoc ?