nauki przedmalzenskie -platne???

281. Data: 2006-03-12 14:16:34

Temat: Re: nauki przedmalzenskie -platne???
Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Moczulski napisał(a):

> Wielu tu par nie spotkałem, a juz takich które dyskutuują ze sobą na
> ważne tematy to wcale.

Dobrze wiedzieć :)

> Jak nie masz ochoty czytać całego wątku to może chociaż jego temat ?

Czytałam cały wbrew pozorom. Więc co może być taką okazja oprócz nauk
przedmałżeńskich oczywiście?

> A jak znajdujesz w tym kontekście określenie "to bełkot" ?

Bełkot został użyty w kontekście zainteresowań strony piszącej o
bełkocie. Chyba mnie samej wolno uznać że moje zainteresowania to
bełkot? Czy może wtedy zlekceważę sama siebie?

ROTFL!!!!
Jakieś dziwne koleżanki masz...

--
Elske

http://elske.freehost.pl/
*Ludwik XIV był samolubem. Twierdził, że Francja to ja.*

282. Data: 2006-03-12 21:09:52

Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu Fri, 10 Mar 2006 18:44:33 +0100, osoba określana zwykle jako
Elske pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>Nie łapiesz.

Nie, to Ty nie łapiesz.

>Ja mogę go _zmusić_ żeby stanął przy ołtarzu. Mogę
>powiedzieć, że albo tak, albo rozwód na przykład. I wtedy pójdzie i
>stanie (albo odwróci się na pięcie i tyle go będę widziała).

O widzisz. Ale Twój wybór polega na tym, że tego wszystkiego nie robisz.

--
[------------------------] Bob, you have any grenades left? Throw me
[ K...@e...eu.org ] one...

283. Data: 2006-03-12 22:08:46

Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz Kruk napisał(a):

> Widzisz. Czyli to nie jest kwestia możliwości tylko Twojego wyboru.

W sumie mam w nosię tę dyskusję, ale nie wiem, czy niektórzy nie
powinni się zastanowić chwile przed wydaniem osądu - na przykład
w wyrażaniu pewności że ktoś nie jest OK. Ja np. nie znam zasad
religii Islamskiej, ale moge sobie wyobrazić, że jeśli mąż Elske
jest Arabem, to być może jest Muzulmaninem, a Muzułmanom, jak się
mogę domyślać (może błędnie) - nie wolno się modlić w światyni
chrześcijańskiej. Juz samo to może wystarczającym powodem dla
którego niechęć do wejścia do kościoła jest w jego przypadku
bardziej uzasadniona niż dla kogoś "po prostu niewierzącego".

Pozdr,
--
ŁK

284. Data: 2006-03-13 08:35:14

Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lukasz Kozicki napisał(a):

> [...]
> religii Islamskiej, ale moge sobie wyobrazić, że jeśli mąż Elske
> jest Arabem, to być może jest Muzulmaninem,

Nie, to tylko takie przezwisko ;). Ale w sumie historia jest
analogiczna. Ciekawe jest to, że strasznie tu niektórzy krzyczą, że TŻ
powinien wsadzić sobie w ... swoje poglądy i pójść na kompromis. Że tak
by zachował się kochający partner. Tylko pytanie dlaczego to on ma pójść
na kompromis a nie ja. Czy moje poglądy są ważniejsze od jego? Dlaczego
on zostałby uznany za "kochającego partnera" a o mnie mówi się, że
jestem hipokrytką (tak sumując)? Ciekawe to.
Cały czas podkreślam, że nie uważam, żebym była w porządku wobec swojej
religii.

285. Data: 2006-03-13 08:35:39

Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz Kruk napisał(a):

> O widzisz. Ale Twój wybór polega na tym, że tego wszystkiego nie robisz.

A teraz zastanów się dlaczego.

286. Data: 2006-03-13 09:20:13

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Elske<k...@o...pl>

> [...]
> mówi się, że jestem hipokrytką (tak sumując)? Ciekawe to.
> Cały czas podkreślam, że nie uważam, żebym była w porządku wobec

Wazniejsze, ze jestes w porzadku wobec swojego towarzysza zycia i nie
probujesz "lamac" jego swiatopogladu, uzyskiwac wymuszonego "kompromisu".
Szacunek dla takiej bezkompromisowosci to milosc. "Bog" wybaczy Ci milosc,
nawet jesli KK - nie :)

P.

287. Data: 2006-03-13 09:39:27

Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu Mon, 13 Mar 2006 09:35:39 +0100, osoba określana zwykle jako

A to akurat nie jest istotne.

--
/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ X-rated movies are all alike ... the only
\ K...@e...eu.org / thing they leave to the imagination is the

288. Data: 2006-03-13 11:28:09

Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz Kruk napisał(a):

> A to akurat nie jest istotne.

Ja myślę, że _to_ właśnie jest istotne. Jeśli Twoim zdaniem nie jest to
proszę uargumentuj to jakoś. Jeśli potrafisz.

289. Data: 2006-03-13 11:42:14

Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu Mon, 13 Mar 2006 12:28:09 +0100, osoba określana zwykle jako
Elske pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>Ja myślę, że _to_ właśnie jest istotne. Jeśli Twoim zdaniem nie jest to
>proszę uargumentuj to jakoś. Jeśli potrafisz.

Nie jest to spowodowane jakąś fizjologiczną potrzebą, której
niezaspokojenie zagrażałoby Twojemu życiu/zdrowiu. Zatem jest to Twój
wolny wybór (choćby niejawny).

--
\------------------------/ Department of Redundancy Department
| K...@e...eu.org |

290. Data: 2006-03-13 14:59:41

Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu Mon, 13 Mar 2006 15:59:47 +0100, osoba określana zwykle jako
Elske pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>Co to jest niejawny wybór?

Wybór, którego dokonujesz nie mając świadomości dokonywania wyboru.

>I czy wybór jest wolny jeśli na szali kładę
>być może szczęście mojej rodziny (nie ma fizjologicznej potrzeby)?

Tak.

--
[------------------------] This posting was not tested on animals
[ K...@e...eu.org ]

Drugie dziecko.
Prawda
spadek
UWAGA! PTASIA GRYPA: Główny Inspektor Sanitarny informuje!
Jak pomoc ?