nauki przedmalzenskie -platne???

21. Data: 2006-03-02 11:43:39

Temat: Re: nauki przedmalzenskie -platne???
Od: "Topino" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Moczulski" <a...@d...pl> napisał w wiadomości
news:du6kft$m13$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Cennik jest ustalony - kazdy daje tyle ile może. Ale jak grzesznik ma
> to gdzieś, to nigdy się o tym nie dowie.
> Wiesz to narzekanie jest naprawdę żałosne w konfrontacji z tym ile
> jesteś gotowa wybulić za dwa małe kawałki metalu.
> --
> Pozdrawiam
> Adam

:) przepraszam,ale teraz to mnie naprawde rozbawiles.
"Cennik jest ustalony - kazdy daje tyle ile może" - no chyba jednak nie,
skoro padaja konkretne kwoty...
Tak jak pisalam nie chodzilo mi o te konkretne 50 zl tylko o fakt jek
Kosciol podchodzi do sprawy slubu.Probuja naprawde za wszsytko kazy dokument
czy inny szczegol wyciagnac pieniadze - zobacz moja odpowiedz do Elske.
To wszystko wydaje mi sie paradoksalnie nieadekwatne do teoretycznej postawy
Kosciola =milosierdzie i bezinteresownosc.

Wiesz to narzekanie jest naprawdę żałosne w konfrontacji z tym ile jesteś
gotowa wybulić za dwa małe kawałki metalu.
- ;) co to ma do rzeczy? Obraczki, ktore bede nosic cale zycie chce miec
porzadne, aby sie nie zniszczyly po roku, dwoch.
Dlatego prosilam o rade. Mam zamiar przeznaczyc gdzis 1000zl i co z tego?
WIdziales tansze to mi doradz prosze, bo tu gdzie miezkam w tej cenie ciezko
cos kupic ( tez bylam zdiwiona)
Pozdrawiam Cie serdecznie

22. Data: 2006-03-02 11:48:06

Od: Adam Moczulski <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Topino napisał(a):
> [...]
>

> :) przepraszam,ale teraz to mnie naprawde rozbawiles.
> "Cennik jest ustalony - kazdy daje tyle ile może" - no chyba jednak nie,

A ile zaoferowałaś nim te kwoty padły ?

> Tak jak pisalam nie chodzilo mi o te konkretne 50 zl tylko o fakt jek
> Kosciol podchodzi do sprawy slubu.Probuja naprawde za wszsytko kazy dokument
> czy inny szczegol wyciagnac pieniadze - zobacz moja odpowiedz do Elske.

Tylko dlaczego nigdy ode mnie nie próbują wyciągać ? Czym się różnimy ?

To przeciez istota sprawy.

Adam

23. Data: 2006-03-02 11:52:38

Od: "Topino" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości

> A ile zaoferowałaś nim te kwoty padły ?

-- nie mialam nawet okazji niczego oferowac, kwoty byly wyrecytowane zanim
zdarzylam sie odezwac...

> Tylko dlaczego nigdy ode mnie nie próbują wyciągać ? Czym się różnimy ?

---no nie wiem, oswiec mnie.. Nie rozumiem skad ta negatywna postawa co
mnie, nawet mnie nie znasz
Choc mam wrazenie ze z jakis niepojetych dla mnie powodow wzioles mnie za
nadeta, bogata paniusie sepiaca dla biednego ksiedza 50 zl...

---- co ,aby sie zniszczyly za rok, dwa? ;)

24. Data: 2006-03-02 12:03:43

Od: Adam Moczulski <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Topino napisał(a):

> -- nie mialam nawet okazji niczego oferowac, kwoty byly wyrecytowane zanim
> zdarzylam sie odezwac...

Poważnie ? Nim zdążyłaś wyrazić swoje wymagania ?

> [...]
> Choc mam wrazenie ze z jakis niepojetych dla mnie powodow wzioles mnie za
> nadeta, bogata paniusie sepiaca dla biednego ksiedza 50 zl...

Sporo już o sobie napisałaś. Co do bogactwa to kwota za jaką chciałaś
kupić obrączki wystarcza wielu rodzinom na parę miesięcy życia. Co do
sępienia to przychodzenie z wymaganiami do instytucji na którą nie dałaś
złamanego grosz jest jak najbardziej sępieniem.

Jakoś mnie nie śmieszy.

Adam

25. Data: 2006-03-02 12:05:24

Od: "LongeR" <L...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

Bzdura. Nauki są obowiązkowe i bez tego sakrament niepełny, czyli nieważny
(in spe corte morabilis)

Lo

26. Data: 2006-03-02 12:18:25

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Thu, 2 Mar 2006 12:39:59 +0100, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <anias@[asiowykrzyknik]> i powiedziała:

> Bojawiem. Osobiście doprawdy nie odczuwałabym potrzeby składania zeznań
> dotyczących informacji o charakterze ściśle medycznym ani wysłuchiwania
> mundrości w rodzaju tych przytoczonych ostatnio na pręgierzu. Kumpele się
> ostatnio hajtają na potęgę, mam próbki ;-/

Ale to niestety bierzesz w bundlu ze ślubem kościelnym.

Zuzanka

*:.
Powinno się wystawić Cię w Sevres jako wzorzec cynizmu ;-) (C) Tib

27. Data: 2006-03-02 12:22:34

Od: "Topino" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poważnie ? Nim zdążyłaś wyrazić swoje wymagania ?

Wymagania?? zwykly slub nazywasz wymaganiami?

> [...]
> złamanego grosz jest jak najbardziej sępieniem.

> Sporo już o sobie napisałaś. - jakos mnie nie dziwi Twoja odpowiedz.
Sadzac po calym jadzie jaki zz Ciebie wplywa - wlasnie takiej odpowiedzi sie
spodziewlam..

> Jakoś mnie nie śmieszy.

--- to moze lepiej okres co miales na mysli. Bo dla mnie istota sprawy na
pewno nie jest zniszczenie obraczek po roku , dwoch
> --
> Pozdrawiam
> Adam

posluchajcie, ja naprwde chec sie cieszyc moim slubem i prosze Was o jakis
tam rady bo wiekszosc z Was jest juz w zwiazkach malzenskich. Po co te cale
zlosliwosci? Pytam czy nauki sa platne, czy to normalne. I tyle. Jak to
wygladalo u Was? Dodam ze ten pomysl z wyjazdem zrodzil sie z faktu
pracujemy do pozna i takie chodzienie w miejscu zamieszkania bedzie nieco
uciagliwe, aczkolik nie niemozliwe oczywiscie
A jak ktos bedzie mial ochote doradzic mi cos w sprawie obraczek to tez bede
wdzieczna ;)

28. Data: 2006-03-02 12:23:30

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> mundrości w rodzaju tych przytoczonych ostatnio na pręgierzu. Kumpele się
> ostatnio hajtają na potęgę, mam próbki ;-/

Ale to niestety bierzesz w bundlu ze ślubem kościelnym. Czy są
idiotyczne, czy nie. IMO mniej szkodliwe jest niemanie ślubu
kościelnego ;-)

Zuzanka

*:.
Powinno się wystawić Cię w Sevres jako wzorzec cynizmu ;-) (C) Tib

29. Data: 2006-03-02 12:35:53

Od: Adam Moczulski <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Topino napisał(a):

> nie,

> zanim

> Wymagania?? zwykly slub nazywasz wymaganiami?

Zwykły to się bierze w swojej parafii, znając reguły i wymagania
dotyczące chętnych do zawarcia katolickiego ślubu.

> za

> Sadzac po calym jadzie jaki zz Ciebie wplywa - wlasnie takiej odpowiedzi sie
> spodziewlam..

To dlaczego pytałaś ?

> miec

> --- to moze lepiej okres co miales na mysli. Bo dla mnie istota sprawy na
> pewno nie jest zniszczenie obraczek po roku , dwoch

O niczym innym jak tylko to nie wspominałaś.

Adam

30. Data: 2006-03-02 12:36:53

Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Topino" :

> [...]
> uciagliwe, aczkolik nie niemozliwe oczywiscie
> A jak ktos bedzie mial ochote doradzic mi cos w sprawie obraczek to tez

Ja bym chyba doradziła to samo co Siwa, czyli ślub w innym wyznaniu. Pan Bóg
jest tylko jeden a skoro tak nie lubisz kościoła katolickiego, to wniosek
narzuca się sam.

Co do cennika i obrączek nic nie doradzę, gdyż osobiscie nie mam ani ślubu
kościelnego ani nigdy nie miałam obrączek (na ślub pożyczyłam od rodziców).

Pozdrowienia.

Basia

Drugie dziecko.
Prawda
spadek
UWAGA! PTASIA GRYPA: Główny Inspektor Sanitarny informuje!
Jak pomoc ?