nazwa maści ??

1. Data: 2005-03-11 17:02:14

Temat: nazwa maści ??
Od: "Marta" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie.
Proszę, pomóżcie mi...jak nazywa się taka maść, którą smaruje się miejsce
wkłucia; najczęściej stosowana u dzieciaczków ?
Wielkie dzięki.

Marta
(gg:3571564)

"Spraw, aby każdy dzień miał szansę stać się najpiękniejszym dniem Twojego
życia."
Mark Twain

2. Data: 2005-03-11 17:10:40

Temat: Re: nazwa maści ??
Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

d0sjki$sd9$...@n...news.tpi.pl,
Marta <m...@g...pl>:

> Proszę, pomóżcie mi...jak nazywa się taka maść, którą smaruje się
> miejsce wkłucia; najczęściej stosowana u dzieciaczków ?
> Wielkie dzięki.

Moze chodzi o krem znieczulajacy EMLA?

--
Robert

3. Data: 2005-03-11 19:32:43

Od: "Marta" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jasne, o to mi chodziło :) Wielkie dzięki! I wszystko jasne :)

Użytkownik "RobertSA" <u...@o...pl> napisał w
wiadomości news:d0sjfj$it8$1@opal.icpnet.pl...
> d0sjki$sd9$...@n...news.tpi.pl,

> Moze chodzi o krem znieczulajacy EMLA?
>
> --
> Robert
> User in front of @ is fake, actual user is: mkarta

znieczulenie do zabiegu cholecystektomii klasycznej
Rogówka i rzęsy
Ciecie Cesarskie
POMOŻCIE - soczewki kontaktowe a pigułki anty.???
Choroby Układu Nerwowego-Kozubski-PZWL -sprzedam