nazwisko po slubie

21. Data: 2006-02-24 20:54:20

Temat: Re: nazwisko po slubie
Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia, z którą to osobą mam niestety utrudnione relacje międzyludzkie
napisał(a):

> Jest jakas lista czyje posty mozna wykorzystywac do wsadzania szpil komu?

Ojej, to Ty szpile mi wsadzasz pisząc o tym, że wysyłałem cztery razy
posta?! Ja dotąd myślałem, że Twoje szpilenie zaczyna się wtedy, gdy
sięgasz do swoich doświadczeniana temat funkcji seksu...

Ale Ok Lia, postaram się być miły dla Ciebie w ten piątkowy wieczór - czuję
się bardzo dotknięty Twoimi dzisiejszymi postami:-)

puchaty

22. Data: 2006-02-24 21:00:45

Od: "Baranska" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elske" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> Dlatego jestem technik-plastik.

Znaczy w plastiku się babrzesz?

Aga

23. Data: 2006-02-24 21:01:23

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elske, z którą to osobą mam niestety utrudnione relacje międzyludzkie
napisał(a):

> Dlatego jestem technik-plastik.

No to podaj łapę:-)

PLSPuchaty

24. Data: 2006-02-24 21:04:24

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-02-24 21:54:20 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *puchaty* skreślił te oto słowa:

> Ojej, to Ty szpile mi wsadzasz pisząc o tym, że wysyłałem cztery razy
> posta?!

Tak, podobno dogryzałam wg Elske.
I nie na temat ilosci, na temat zawartosci tych poprzednich postów.

> Ja dotąd myślałem, że Twoje szpilenie zaczyna się wtedy, gdy
> sięgasz do swoich doświadczeniana temat funkcji seksu...

A nie - to wyłacznie Twoje problemy są z tego co wieść usenetowa z 3miasta
niesie :)

> Ale Ok Lia, postaram się być miły dla Ciebie w ten piątkowy wieczór - czuję
> się bardzo dotknięty Twoimi dzisiejszymi postami:-)

Nie krępuj się, liczę jeszcze na kilka supersedesów :)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

nie wie nic o usenecie, kto nie pisał na teście /KAnusia/

25. Data: 2006-02-24 21:14:24

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał(a):

> Nie krępuj się, liczę jeszcze na kilka supersedesów :)

Licz Liu, licz, skoro tak lubisz supersedesy:-)
Noc jeszcze młoda.

puchaty

26. Data: 2006-02-24 23:27:42

Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia napisał(a):

> Aha.
> Przykro mi, Twoja prosba wydaje mi sie zbyt absurdalna, abym była w stanie
> ją rozważyc :)

Rozważ serce, rozważ bo ja coś ostatnio kiepski humor mam (pewnie mi się
gąbka na resztki mózgu rzuca), to mi go poprawisz tak z czystej sympatii.

--
Elske

http://elske.freehost.pl/
*Ludwik XIV był samolubem. Twierdził, że Francja to ja.*

27. Data: 2006-02-25 10:38:13

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik<b...@p...onet.pl>

> Uwazam,ze zmiana nazwiska po slubie to nie jest tak do konca
> sprawdzony pomysl.

No nie, sprawdzony to on jest :)

Paff

28. Data: 2006-02-25 10:42:24

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Uwazam,ze zmiana nazwiska po slubie to nie jest tak do konca sprawdzony
> pomysl.
>
> --

też tak uważam, latego zostawiłam również swoje panieńskie.
Gosia.

29. Data: 2006-02-25 11:11:24

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

niezbecki<s...@l...po>

> Użytkownik<b...@p...onet.pl>

> No nie, sprawdzony to on jest :)

Ewentualnie należałoby zapytać 'sprawdzony pomysł na co'? :)

Paff
--
I am in no way a violent person

Amanda Monti

30. Data: 2006-02-25 13:12:55

Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Baranska napisał(a):

> Znaczy w plastiku się babrzesz?

Po łokcie ;P

--
Elske

http://elske.freehost.pl/
*Ludwik XIV był samolubem. Twierdził, że Francja to ja.*

w wolnej chwili - mozna wygrac 5 ksiazek
rozwód po separacji?
"Spamujaca" tesciowa...
300. Widziec i slyszec trzeba samemu
obraczki tytanowe