nazwy!!!

31. Data: 2008-01-18 03:34:37

Temat: Re: nazwy!!!
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" <b...@t...pl> napisał w wiadomości
news:fmott1$kn$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Ale to chyba dobre porównanie? ;)))
>
> Doradca: No to będzie pan prezydentem?
> Lech Wałęsa: Nie, bo prezydent to musi słuchać sejmu i jakiś tam...
> D: Będzie pan naczelnikiem państwa.
> L. W.: A naczelnik to się już nikogo nie musi słuchać?
> D: Nie.
> L.W.: No, tak mi pasuje.
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha

Nie kcem, ale muszem? Nie ze mną te numery Bru....

32. Data: 2008-01-18 12:39:28

Temat: Re: nazwy!!! [ot]
Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 18 Jan 2008 01:49:14 +0100, Aicha napisał(a):

> "Aicha"

> A tu taki gratisik:
> http://www.franczas.info/czasy/trybsubjonctif.html
> w piątej linijce drugiej tabelki ;PPP

W języku poskim nie mozna być "bardziej w ciąży", "bardziej kochać", być
"mniej ślepym", "bardziej żywym" - no, ale nie o sprawy językowe mi
chodziło, nie spłaszczaj problemu :-)
--
XL wiosenna
Adres na WP nieaktywny. Priv tylko na e...@o...pl

33. Data: 2008-01-18 12:40:19

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 18 Jan 2008 01:52:55 +0100, Panslavista napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> He..he, a to mnie poniżyłaś takim porównaniem.

Zaraz poniżyłaś.
Przypomnij sobie swoje noworoczne życzenia.

34. Data: 2008-01-18 18:05:09

Od: "Aicha" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" napisał:

> Nie kcem, ale muszem? Nie ze mną te numery Bru....

Przypomniałeś mi moją ksywkę z podstawówki :)

--
Pozdrawiam - Aicha

35. Data: 2008-01-18 19:55:40

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przypomniałeś mi moją ksywkę z podstawówki :)
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha

Brunhilda?

36. Data: 2008-01-18 23:34:26

Od: "Aicha" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Brunhilda?

Nie, Klossie.

--
Pozdrawiam - Aicha

37. Data: 2008-01-19 00:43:47

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie, Klossie.

Nie jestem tym Mikulskim.

38. Data: 2008-01-19 01:21:55

Od: "Aicha" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie jestem tym Mikulskim.

Wiem. To nie było nawiązanie do aktora, acz faktycznie ciekawy zbieg
okoliczności, jeno do jego filmowego adwersarza. Na szczęście ta
ksywka była chwilowa, zasadniczo miałam bardziej kobiecą (halo,
Ikselko, masz znów okazję się wyżyć na prawie kobiecie;P).

--
Pozdrawiam - Aicha

39. Data: 2008-01-19 01:41:16

Od: "Aicha" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> nie o sprawy językowe mi
> chodziło, nie spłaszczaj problemu :-)

Odpowiem wymijająco wprost. Widzę to jasno na białym.

--
Pozdrawiam - Aicha

40. Data: 2008-01-19 02:00:34

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ksywka była chwilowa, zasadniczo miałam bardziej kobiecą (halo,
> Ikselko, masz znów okazję się wyżyć na prawie kobiecie;P).

Dobre sobie, Prawie!!!
Ucałuj córeczkę - dowód pełnej sprawności kobiecej. :-))

zanabyłem
czajnik "strzela"
Sokowirówka
Sokowirówka Zelmer 176.6