nerki a dieta

1. Data: 2001-12-06 12:08:29

Temat: nerki a dieta
Od: "miki" <c...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie - moj maz ma w nerkach piasek jaka diete powinno sie stosowac w
takich przpadkach? Czego unikac a co jesc?

2. Data: 2001-12-06 13:31:01

Temat: Re: nerki a dieta
Od: "Lukasz" <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

miki napisał(a) w wiadomości: <9unmnl$6o4$1@news.tpi.pl>...
>Mam pytanie - moj maz ma w nerkach piasek jaka diete powinno sie stosowac w
>takich przpadkach? Czego unikac a co jesc?

pic piwo (to nie zart), pomaga "przeplukac" nerki...

pozdrawiam
Lukasz

3. Data: 2002-02-06 23:41:30

Od: "Kostuch" <f...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik miki <c...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9unmnl$6o4$...@n...tpi.pl...
> Mam pytanie - moj maz ma w nerkach piasek jaka diete powinno sie stosowac
> takich przpadkach? Czego unikac a co jesc?
>
> Witam
Nalezy pic duzo czystej wody 2,5l pozbawionej mineralow i wszelkich toksyn
aby odciazyc nerki i rozpuscic piasek

4. Data: 2002-02-07 03:40:06

Od: "jurek" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kostuch" <f...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> napisał:9unmnl$6o4$...@n...tpi.pl...

> Nalezy pic duzo czystej wody 2,5l pozbawionej mineralow i wszelkich toksyn

Zamiast wody lepsze jest piwo :)

5. Data: 2002-02-07 06:46:48

Od: "Jadarek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> stosowac

> Zamiast wody lepsze jest piwo :)

Lekarz , który mi robił USG (chirurg) twierdził , że piwo rozpuszcza tylko
określony rodzaj kamieni...

"Jadarek" - Dariusz Kral (co to mu kamienie z nerek zeszły samoistnie na
Diecie Optymalnej ;-))) )

6. Data: 2002-02-07 08:46:44

Od: "bud" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> określony rodzaj kamieni...
>
> "Jadarek" - Dariusz Kral (co to mu kamienie z nerek zeszły samoistnie na

Potwierdzam!
Pare lat temu miałem długo problemy z nerkami, ale poza "fitoilizyną" (od czasu do
czasu) nic nie
uzywałem.
Pojechałem do Niemiec, aby przypilnowac pare budów i to obrzydlistwo ("fitolizyna")
zostało w kraju.
Cały dzień skakałem po wykopach i rusztowaniach i piłem litrami najtańszy tam napój,
czyli piwo.
Po miesiącu poszedłem do "toi-toi", chwilę przytkało i wyleciał mi kamyk.

mat

7. Data: 2002-02-07 08:59:25

Od: NakaiSuzuki <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"jurek" <j...@p...pl> wrote in news:a3sstl$bvm$1@news.lublin.pl:
> Zamiast wody lepsze jest piwo :)

I to niezależnie od stanu nerek ...

Krzysiek, FEBP
Jeśli nie wiesz co robisz, rób to porządnie

tarczyca
Pomoc potrzebna
Komputerowe wspomaganie diagnostyki obrazowej
LYSIENIE
luszczyca w poznym wieku